FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 remont rozpoczęty Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 19:22, 09 Kwi 2016 Powrót do góry

Jaki był dokładnie zakres wykonanych czynności? Wysyłałeś do nich czy zawoziłeś?

Podaj namiary warsztatu jeżeli jesteś zadowolony z roboty. Mamy taki wątek - Polecane sklepy, sprzedawcy, warsztaty i lokale. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plak1989




Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka

PostWysłany: Sob 19:52, 09 Kwi 2016 Powrót do góry

zrobione było wszystko zaczynając od planowania wymianę prowadnic zaworowych i uszczelniaczy a na koniec docieranie zaworów i gniazd zaworowych. głowice zawoziłem do nich sam i musiałem im dowieść uszczelniacze bo nie mogli sobie z tym poradzić. jak złoże suzi i będzie wszystko ok to dam namiary na razie nie ma co pisać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Sob 20:04, 09 Kwi 2016 Powrót do góry

Apropo uszczelniaczy zaworowych, da radę wymienić je bez wyciągania silnika? Tylko z takim dostępem jak przy regulacji zaworów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 20:08, 09 Kwi 2016 Powrót do góry

Góri, moim zdaniem nie da rady, bo nie ściągniesz pokryw.

Ktoś kiedyś pisał, że można podobno jakoś wychylić silnik z ramy bez całkowitego wyciągania - na jedną a potem na drugą stronę. Nie wiem jednak jakby to wyszło w praktyce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plak1989




Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka

PostWysłany: Sob 23:02, 09 Kwi 2016 Powrót do góry

moim zdaniem nie da rady nawet przechylanie silnik w ramie bo jak rozepniesz zawór żeby nie wpadł ci do cylindra, do tego trzeba urządzenie do rozpinania zaworów które przytrzymuje łepek zaworu i naciska na sprężynę, po chamsku można to rozpiąć ale czy nie uszkodzisz zaworu 2 sprawa rozpiąć to sie da ale złożyć to bez ściągania głowicy rzecz nie możliwa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 18:48, 10 Kwi 2016 Powrót do góry

Myślałem, żeby podeprzeć zawory dmuchając do cylindra sprężarką. Gdzieś słyszałem, że takie czary są możliwe, ale jeszcze nie próbowałem. Rolling Eyes

Fakt, że ciężko te sprężynki ścisnąć, ale może jakoś by się udało. Trzeba by chyba jakiś przyrząd wymodzić, co by pozwalał na talerzyk dźwignią nacisnąć itd. Co o tym myślisz?

Jak to by nie wypaliło to ściągał bym całość, czyli głowice z cylindrami. Wtedy nie musiałbym planować głowic i zmieniać ich uszczelek. Idea


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plak1989




Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka

PostWysłany: Nie 19:08, 10 Kwi 2016 Powrót do góry

zobacz sobie ten filmik
https://www.youtube.com/watch?v=BHfv2MrL4W4
jest to możliwe jak widać ale czy bez wyciągnięcia silnika z ramy to sie uda.
2 sprawa jak masz duży luz na prowadnicach to wymiana samych uszczelniaczy nic ci nie pomoże


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 22:44, 10 Kwi 2016 Powrót do góry

Ha, spryciarz drutem podpiera zawór. Wink Czyli sprężonym powietrzem też by się dało. Przyrząd do ściskania sprężyn właśnie tego typu miałem na myśli - tyle że jakąś samoróbka pod naszą głowicę trzeba by samemu wymodzić.

Wiadomo, że prowadnic na silniku nie zrobisz. Wink Ale tak sobie myślę, że sporadycznie mogą być przypadki, że przy stosunkowo małym przebiegu (prowadnice nie uszkodzone) uszczelniacze są już twarde i wystarczy je zmienić, aby "uszczelnić górę".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
góri




Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie

PostWysłany: Pon 9:48, 11 Kwi 2016 Powrót do góry

Czyli generalnie odraczam tą imprezę w czasie Very Happy Może na przyszły rok Wink dzięki za podpowiedzi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plak1989




Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka

PostWysłany: Wto 10:17, 12 Kwi 2016 Powrót do góry

Nie ma peoblemu polecam sie. A ja w środe będe miał łańcuchy rozrzadu i składam silnik do kupy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plak1989




Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka

PostWysłany: Nie 19:18, 17 Kwi 2016 Powrót do góry

no panowie silnik prawie złożony [link widoczny dla zalogowanych]
zostało pare drobiazgów i odpalamy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 19:27, 17 Kwi 2016 Powrót do góry

No, no, wygląda super!

Dawaj znać jak uruchomisz maszynę. Trzymam kciuki, żeby wszystko grało. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plak1989




Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka

PostWysłany: Nie 19:57, 17 Kwi 2016 Powrót do góry

już nie moge sie doczekać jak słysze te maszyny za oknem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plak1989




Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka

PostWysłany: Wto 21:06, 19 Kwi 2016 Powrót do góry

jak myślicie czy przy wkładaniu silnika jak nie będzie przykręcona przekładnia kontowa to później będzie dało rade to przykręcić razem z krzyżakiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
plak1989




Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka

PostWysłany: Pon 19:07, 25 Kwi 2016 Powrót do góry

chłopaki mam problem zostało mi założyć kosz sprzęgłowy i tarcze po założeniu kosza okazało sie że wałek jest za krótki przypominam że skrzynie mam kompletną od intrudera, co teraz zrobić ? rozwalać silnik czy załatwić sprzęgło od intrudera jak myślicie da rade założyć samo sprzęgło i czy będzie to chodziło


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin