Autor |
Wiadomość |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 19:22, 09 Kwi 2016 |
|
Jaki był dokładnie zakres wykonanych czynności? Wysyłałeś do nich czy zawoziłeś?
Podaj namiary warsztatu jeżeli jesteś zadowolony z roboty. Mamy taki wątek - Polecane sklepy, sprzedawcy, warsztaty i lokale. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
plak1989
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka
|
Wysłany:
Sob 19:52, 09 Kwi 2016 |
|
zrobione było wszystko zaczynając od planowania wymianę prowadnic zaworowych i uszczelniaczy a na koniec docieranie zaworów i gniazd zaworowych. głowice zawoziłem do nich sam i musiałem im dowieść uszczelniacze bo nie mogli sobie z tym poradzić. jak złoże suzi i będzie wszystko ok to dam namiary na razie nie ma co pisać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Sob 20:04, 09 Kwi 2016 |
|
Apropo uszczelniaczy zaworowych, da radę wymienić je bez wyciągania silnika? Tylko z takim dostępem jak przy regulacji zaworów? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 20:08, 09 Kwi 2016 |
|
Góri, moim zdaniem nie da rady, bo nie ściągniesz pokryw.
Ktoś kiedyś pisał, że można podobno jakoś wychylić silnik z ramy bez całkowitego wyciągania - na jedną a potem na drugą stronę. Nie wiem jednak jakby to wyszło w praktyce. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
plak1989
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka
|
Wysłany:
Sob 23:02, 09 Kwi 2016 |
|
moim zdaniem nie da rady nawet przechylanie silnik w ramie bo jak rozepniesz zawór żeby nie wpadł ci do cylindra, do tego trzeba urządzenie do rozpinania zaworów które przytrzymuje łepek zaworu i naciska na sprężynę, po chamsku można to rozpiąć ale czy nie uszkodzisz zaworu 2 sprawa rozpiąć to sie da ale złożyć to bez ściągania głowicy rzecz nie możliwa |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 18:48, 10 Kwi 2016 |
|
Myślałem, żeby podeprzeć zawory dmuchając do cylindra sprężarką. Gdzieś słyszałem, że takie czary są możliwe, ale jeszcze nie próbowałem.
Fakt, że ciężko te sprężynki ścisnąć, ale może jakoś by się udało. Trzeba by chyba jakiś przyrząd wymodzić, co by pozwalał na talerzyk dźwignią nacisnąć itd. Co o tym myślisz?
Jak to by nie wypaliło to ściągał bym całość, czyli głowice z cylindrami. Wtedy nie musiałbym planować głowic i zmieniać ich uszczelek. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
plak1989
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka
|
Wysłany:
Nie 19:08, 10 Kwi 2016 |
|
zobacz sobie ten filmik
https://www.youtube.com/watch?v=BHfv2MrL4W4
jest to możliwe jak widać ale czy bez wyciągnięcia silnika z ramy to sie uda.
2 sprawa jak masz duży luz na prowadnicach to wymiana samych uszczelniaczy nic ci nie pomoże |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 22:44, 10 Kwi 2016 |
|
Ha, spryciarz drutem podpiera zawór. Czyli sprężonym powietrzem też by się dało. Przyrząd do ściskania sprężyn właśnie tego typu miałem na myśli - tyle że jakąś samoróbka pod naszą głowicę trzeba by samemu wymodzić.
Wiadomo, że prowadnic na silniku nie zrobisz. Ale tak sobie myślę, że sporadycznie mogą być przypadki, że przy stosunkowo małym przebiegu (prowadnice nie uszkodzone) uszczelniacze są już twarde i wystarczy je zmienić, aby "uszczelnić górę". |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Pon 9:48, 11 Kwi 2016 |
|
Czyli generalnie odraczam tą imprezę w czasie Może na przyszły rok dzięki za podpowiedzi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
plak1989
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka
|
Wysłany:
Wto 10:17, 12 Kwi 2016 |
|
Nie ma peoblemu polecam sie. A ja w środe będe miał łańcuchy rozrzadu i składam silnik do kupy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
plak1989
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka
|
Wysłany:
Nie 19:18, 17 Kwi 2016 |
|
no panowie silnik prawie złożony [link widoczny dla zalogowanych]
zostało pare drobiazgów i odpalamy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 19:27, 17 Kwi 2016 |
|
No, no, wygląda super!
Dawaj znać jak uruchomisz maszynę. Trzymam kciuki, żeby wszystko grało. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
plak1989
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka
|
Wysłany:
Nie 19:57, 17 Kwi 2016 |
|
już nie moge sie doczekać jak słysze te maszyny za oknem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
plak1989
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka
|
Wysłany:
Wto 21:06, 19 Kwi 2016 |
|
jak myślicie czy przy wkładaniu silnika jak nie będzie przykręcona przekładnia kontowa to później będzie dało rade to przykręcić razem z krzyżakiem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
plak1989
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowieckie/ Warka
|
Wysłany:
Pon 19:07, 25 Kwi 2016 |
|
chłopaki mam problem zostało mi założyć kosz sprzęgłowy i tarcze po założeniu kosza okazało sie że wałek jest za krótki przypominam że skrzynie mam kompletną od intrudera, co teraz zrobić ? rozwalać silnik czy załatwić sprzęgło od intrudera jak myślicie da rade założyć samo sprzęgło i czy będzie to chodziło |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|