|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 15:27, 24 Lut 2021 |
|
Robson napisał: |
Dzięki za wszystkie pomocne wskazówki i do zobaczenia (mam nadzieję) na trasie.
Pozdrawiam serdecznie. |
Super! Dobrze, że wszystko się wyjaśniło i VX śmiga. Będzie dobrze.
Do zobaczenia na trasie. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Śro 15:29, 24 Lut 2021, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 10:18, 25 Lut 2021 |
|
Robson, jeśli nie chcesz zbyt głośnego wydechu a chciałbyś coś przewiercić, to zrobienie dziur w przegrodach nie daje dużo głośniejszego wydechu jeśli nie przewiercisz na maksymalną średnicę obu przegród i miejsc nitowanych.
Jeśli weźmiesz np. długą 8 czy 10 przewiercisz wewnętrzne przegrody (nie ruszając nitów) to dźwięk nie będzie dużo głośniejszy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Robson
Dołączył: 07 Sty 2019
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolny śląsk
|
Wysłany:
Wto 13:46, 02 Mar 2021 |
|
Dzięki.
Czyli, mam rozumieć, że trzeba przewiercić blachę pomiędzy nitami, ale głębiej niż tylko warstwę blachy zewnętrznej? Jak głęboko trzeba się wwiercić, inaczej, jak długiego wiertła potrzebuję?
Pozdrówka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 23:24, 02 Mar 2021 |
|
Ja wierciłem sam otwor glowny przez przegrody bez ruszania blachy końcowej i nitów. Są 2 przegrody i po każdej będzie inny dzwiek i coraz głośniej. Jak chcesz możesz nie za dużym wiertłem same nity przeleciec. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|