Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Śro 11:38, 04 Maj 2011
Olej w skrzyni i silniku sprawdza się z prawej strony w okienku znajdującym się w pokrywie bocznej a dolewa się go także z prawej strony jest korek w górnej części karteru na którym to korku jest napis 10w40. Z lewej strony w przedniej części pokrywy jest śruba którą należy odkręcić podczas regulacji zaworów i służy ona do określenia położenia wału poprzez odniesienie strzałki widocznej na obudowie z napisami widocznymi w otworze na obracającym się elemencie.
Olej w kardanie po zakupie dobrze jest wymienić także. W samym dyferencjale są jedynie 2 śruby jedna od dołu (spustowa) druga trochę powyżej połowy dyferencjału w tylnej części. Do dyferencjału nie wchodzi zbyt dużo oleju. Po spuszczeniu starego oleju nalewasz nowy do momentu aż będzie równo z otworem wlewowym. Należy przy tym pamiętać by moto stało prosto.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach