|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany:
Pią 8:39, 19 Kwi 2013 |
|
Gaźniki połączone są przewodem paliwowym - sprawdź podłączenia wg strony 132 z serwisówki. Może coś pokręcięłś i pomyliłeś przewody podciśnieniowe z paliwowymi - głównym i powrotem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 11:19, 19 Kwi 2013 |
|
Jak dobrze widzę to górny przewód - ten ciemniejszy to odpowietrzenie gaźnika, które powinno iść na króciec łączący gaźnik z airboxem. Ten tylny przewód doprowadza natomiast paliwo do przedniego gaźnika tylko on powinien być bodajże bardziej z prawej strony do króćca w gaźniku podpięty.
Jeśli ty łączysz te dwa to paliwo do przedniego gaźnika podawane jest przez odpowietrzenie tegoż gaźnika czyli nie tam gdzie powinno. Niech mnie ktoś poprawi jeżeli źle widzę.
Jak chcesz zrobię dziś zdjęcia jak powinny iść przewody i wstawię je tutaj. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
leśnik
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolny Śląsk - Głogów
|
Wysłany:
Pią 11:27, 19 Kwi 2013 |
|
Będę wdzięczny za zdjęcia.
Może w końcu uda się rozpocząć sezon:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 12:40, 19 Kwi 2013 |
|
Zdjęcia pod wieczór lub póóóóóźnym wieczorem bo będę też składał swojego. Postaram się dziś włożyć silnik (wczoraj zabrakło mi oringów o odpowiednim rozmiarze ;/). |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 15:46, 19 Kwi 2013 |
|
Kolego, nie lacz tych przewodow! Czarny to odpowietrzenie komory plywakowj, zostaje luzem. Szary zasilanie paliwem z tylnego gaaznika, szeregowo podlaczonego od pompy. Ten przewod idzie do kroccca, ktory jest chyba z prawej strony przedniego gaznika, pewnie ukryl sie za karbowana rurka na zdjeciu. Kompensacja to wlasnie ta karbowana, ale ona laczy airbox'y a nie gazniki.
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
leśnik
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolny Śląsk - Głogów
|
Wysłany:
Wto 9:21, 23 Kwi 2013 |
|
Ostatecznie udało się te gaźniki jakoś ustawić. Kilka kilometrów już zrobiłem i jak na razie jest OK.
Jest tylko jeden drobny(chyba) problem. Mianowicie przy odpalaniu na ssaniu wkręca się tylko do 2500 obrotów. Niby nie problem, bo odpala i chodzi, ale tak raczej nie powinno być.
Po zagrzaniu się i wyłączeniu ssania, ładnie trzyma obroty i fajnie się wkręca na obroty, nic nie przerywa i nic nie strzela z tłumików.
Co może być z tym, ssaniem?
Mam jeszcze jedno pytanie. Cieknie mi olej z uszczelniacza popychacza sprzęgła(pomarańczowe kółko na zdjęciu poniżej).
Chciałbym się upewnić w 100% o jego wymiarach przed zamówieniem.
Może ktoś z was ten uszczelniacz już wymieniał?
O ile dobrze sczytałem z niego wymiar to powinno być: 6x34x7. Czy ktoś mógłby mi to potwierdzić?
Z góry dzięki za pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 12:42, 23 Kwi 2013 |
|
Któryś tłoczek ssania linka nie wyciąga do końca.
Zobacz czy równo nagrzewają się kolanka wydechów przy rozruchu.
Jak któreś wolniej się nagrzewa, pod tą linkę podłóż kawałek koszulki z przewodu elektrycznego pomiędzy końcówkę linki, a gniazdo w tulejce wkręcanej w gaźnik.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 18:05, 23 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|