FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 po remoncie silnika i długim postoju nie chce odpalić Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ikis




Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie

PostWysłany: Pią 8:39, 19 Kwi 2013 Powrót do góry

Gaźniki połączone są przewodem paliwowym - sprawdź podłączenia wg strony 132 z serwisówki. Może coś pokręcięłś i pomyliłeś przewody podciśnieniowe z paliwowymi - głównym i powrotem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pią 11:19, 19 Kwi 2013 Powrót do góry

Jak dobrze widzę to górny przewód - ten ciemniejszy to odpowietrzenie gaźnika, które powinno iść na króciec łączący gaźnik z airboxem. Ten tylny przewód doprowadza natomiast paliwo do przedniego gaźnika tylko on powinien być bodajże bardziej z prawej strony do króćca w gaźniku podpięty.

Jeśli ty łączysz te dwa to paliwo do przedniego gaźnika podawane jest przez odpowietrzenie tegoż gaźnika czyli nie tam gdzie powinno. Niech mnie ktoś poprawi jeżeli źle widzę.

Jak chcesz zrobię dziś zdjęcia jak powinny iść przewody i wstawię je tutaj.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
leśnik




Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolny Śląsk - Głogów

PostWysłany: Pią 11:27, 19 Kwi 2013 Powrót do góry

Będę wdzięczny za zdjęcia.
Może w końcu uda się rozpocząć sezon:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Pią 12:40, 19 Kwi 2013 Powrót do góry

Zdjęcia pod wieczór lub póóóóóźnym wieczorem bo będę też składał swojego. Postaram się dziś włożyć silnik (wczoraj zabrakło mi oringów o odpowiednim rozmiarze ;/).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 15:46, 19 Kwi 2013 Powrót do góry

Kolego, nie lacz tych przewodow! Czarny to odpowietrzenie komory plywakowj, zostaje luzem. Szary zasilanie paliwem z tylnego gaaznika, szeregowo podlaczonego od pompy. Ten przewod idzie do kroccca, ktory jest chyba z prawej strony przedniego gaznika, pewnie ukryl sie za karbowana rurka na zdjeciu. Kompensacja to wlasnie ta karbowana, ale ona laczy airbox'y a nie gazniki.

Pozdr,
Griba


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
leśnik




Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zDolny Śląsk - Głogów

PostWysłany: Wto 9:21, 23 Kwi 2013 Powrót do góry

Ostatecznie udało się te gaźniki jakoś ustawić. Kilka kilometrów już zrobiłem i jak na razie jest OK.
Jest tylko jeden drobny(chyba) problem. Mianowicie przy odpalaniu na ssaniu wkręca się tylko do 2500 obrotów. Niby nie problem, bo odpala i chodzi, ale tak raczej nie powinno być.
Po zagrzaniu się i wyłączeniu ssania, ładnie trzyma obroty i fajnie się wkręca na obroty, nic nie przerywa i nic nie strzela z tłumików.

Co może być z tym, ssaniem?

Mam jeszcze jedno pytanie. Cieknie mi olej z uszczelniacza popychacza sprzęgła(pomarańczowe kółko na zdjęciu poniżej).
Chciałbym się upewnić w 100% o jego wymiarach przed zamówieniem.
Może ktoś z was ten uszczelniacz już wymieniał?
O ile dobrze sczytałem z niego wymiar to powinno być: 6x34x7. Czy ktoś mógłby mi to potwierdzić?
Z góry dzięki za pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 12:42, 23 Kwi 2013 Powrót do góry

Któryś tłoczek ssania linka nie wyciąga do końca.

Zobacz czy równo nagrzewają się kolanka wydechów przy rozruchu.

Jak któreś wolniej się nagrzewa, pod tą linkę podłóż kawałek koszulki z przewodu elektrycznego pomiędzy końcówkę linki, a gniazdo w tulejce wkręcanej w gaźnik.

Pozdrawiam,
Griba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 18:05, 23 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin