|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
nitro
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wlkp
|
Wysłany:
Wto 22:33, 12 Sie 2008 |
|
Witam!
Vx ma wyskalowane czerwone pole od 8,5tys. Moj odcina (ale to gwałtownie a nie takie przerywanie jak normalnie przy przekroczeniu czerwonego) przy równo 7tys.obrt. Spotkał się ktoś z takim czymś??? Bo to chyba nie normalne... Idzie tylko 160 i odetnie powyżej... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
gumis
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie
|
Wysłany:
Śro 10:24, 13 Sie 2008 |
|
napisz jeszcze kolego jaka masz wersje, model |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Czw 8:49, 14 Sie 2008 |
|
hejka!
niby nowy tu jestem bo i od niedawna posiadam VX'a i mam nadzieję, że pochodzi u mnie kilka sezonów..
przeczytałem już wszystkie tematy (wbrew pozorom nie ma tak dużo czytania) i chyba już znam odpowiedź na Twoją bolączkę:
www_motorniczy_fora_pl/suzuki-vx-800-silnik-i-naped,1/zdlawiona-moc,125.html
(oczywiście zamiast twardych spacji w adresie wstaw kropki, za nowy jestem żebym mógł wkleić poprawnie adres - ograniczenia administracyjne; ewentualnie poszukaj tematu "zdławiona moc" w tym dziale) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nitro
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wlkp
|
Wysłany:
Pią 21:38, 15 Sie 2008 |
|
Ok, sprawa już rozwiązana (mam nadzieję ,że na dobre) . Otóż wychodzi na to, że układ zapłonowy a konkretnie wysokie napięcie , generowało jakieś zakłucenia, bądz to cewka waliła wysokim przez sterowanie cewki w moduł, lub przyciśnięty kabel zapłonowy do przewodów od imulsatora zakłucał go...??? W każdym razie po wyczyszczeniu cewek , kabli i poprowadzeniu go wyżej wsio wróciło do normy. Ten silnik żadko kiedy się kręci powyżej 7tysi , ale czasem trzeba...
Teraz mam inny problem ... Zalewające gazniki... Będe czyścił i założe mały filterek między pompkę i gazniki, bo pewno jakiś syf podchodzi pod zaworki iglicowe... Moto było uszkodzone i ogólnie zaniedbane i teraz pokolei trzeba wszystko ogarnąć. Mam tylko nadzieję, że nie potrwa to zbyt długo. Pozdrawiam wszystkich. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
..:maniek:..
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno
|
Wysłany:
Czw 20:02, 21 Sie 2008 |
|
>Będe czyścił i założe mały filterek między pompkę i gazniki, bo pewno jakiś >syf podchodzi pod zaworki iglicowe
wyszysc poprostu uklad i tyle! nie zakladaj zadnych dodatkowych filterkow bo moze chodzic ok, a mozesz miec kupe problemow!. filtr masz w baku(przy kraniku) i dodatkowy w pompie i tyle wystarczy! jesli moto dlugo stalo to sprawdz czy bak od srodka nei jest zardzewialy - jesli tak to go tez dobrze wyczysc i tyle.. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gumis
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. opolskie Kolonowskie
|
Wysłany:
Pią 14:20, 22 Sie 2008 |
|
ja tam mam założony dodatkowy filtr paliwa pomiedzy pompą a gazniorami i wszytsko gra jak nalezy tak więc bez obaw jak chcesz dodatkowy filtr to zakładaj |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|