Autor |
Wiadomość |
Grusiak
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa
|
Wysłany:
Wto 14:07, 13 Mar 2012 |
|
Być może dubluje temat ale suzi chodzi tylko na jeden gar (ten od strony chłodnicy) nie ma mocy strzela kicha prycha tak jakby zalewało go paliwo ktos przerabiał podobne akcje?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
skorat
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 665 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ślask
|
Wysłany:
Wto 14:46, 13 Mar 2012 |
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 15:45, 13 Mar 2012 |
|
Hejka!
Ssanie do sprawdzenia.
Tematy jak wyżej przez Skorata zostało podane.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany:
Wto 16:16, 13 Mar 2012 |
|
sprawdz - wymien filtr powietrza ten pod siodłem... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Wto 22:35, 13 Mar 2012 |
|
Jak pisał kolega wyżej ,czy problem występuje na rozgrzanym silniku ? jeśli nie to regulacja linek ssania. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grusiak
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa
|
Wysłany:
Śro 8:50, 14 Mar 2012 |
|
Problem jest zarówno na zimnym jak i cieplym. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany:
Śro 9:14, 14 Mar 2012 |
|
Ostatnia jesienna przejażdzka była porażką... Moto odpalił ale nie dało się jeździć. Po wstawieniu do garażu zauwazyłem że filtr powietrza z tylnego garu jest zalany paliwem (zarówno obudowa jak i sam wkład filtrujący) Moto przezimowało a w niedzielę załozyłem nowy filtr, odpaliłem a silnik chodził "idealnie"... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 13:53, 14 Mar 2012 |
|
Hejka!
Jeżeli tak się dzieje na ciepłym silniku, to może być brudna dysza biegu jałowego.
Po zdjęciu gaźnika i komory pływakowej dasz radę ją wykręcić. Moja miała nalot i lekko zatkane światło. Silnik się dławił przy małym odkręceniu manetki.
Sprawdź reakcję gaźnika odkręcając lekko przy nim bezpośrednio przepustnice. Dobry gaźnik będzie powodował reakcję, "zatkany" prychanie.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 17:55, 14 Mar 2012 |
|
Hej!
Ikis - pompowanie paliwa do filtru zauważyłem u siebie, gdy jeden cylinder nie "łapał", ale u mnie winna była rozciągnięta linka ssania, która powodowała, że tylny cylinder nie startował.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grusiak
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszków / Warszawa
|
Wysłany:
Czw 17:56, 15 Mar 2012 |
|
Przy odkręceniu przepustnicy tego "zatkanego" gaźnika zero reakcji tylko głuchy dziwny dźwięk. Jak odepnę od niego fajkę moto pali (bo załapuje wtedy na ten pierwszy) jak odepnę od tego pierwszego to wtedy mogę zapomnieć o jakimkolwiek odpaleniu ;\ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 18:05, 15 Mar 2012 |
|
Sprawdź czy masz iskrę na świecy bo zwłaszcza NGK przy zalaniu lubi padać i wtedy może strzelać krztusić się i prychać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany:
Czw 18:36, 15 Mar 2012 |
|
unikam druciarstwa ale... spuść benzynę (nakładając wężyk na króciec do pomiaru poziomu paliwa) z gaźnika od tylnego cylindra... oczyść - osusz świecę i spróbuj uruchomić ponownie... jesli podczas pracy zaobserwujesz że wpierw pracuje na jednym (przód) następnie na oba a na koniec znów tylko przód to będzie znak że masz problem z poziomem paliwa lub nieszczelnym zaworze iglicowym. Zanim jednak spróbujesz tego patentu poczekaj na opinię bardziej doświadczonych kolegów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 10:15, 16 Mar 2012 |
|
Hej!
Jeżeli brak reakcji zupełny, to cylinder zupełnie nie pali.
1) Wykręć i oczyść szczotką drucianą świece jak piszę Ikis.
2) Sprawdź czy filtr przy gaźniku, który nie chodzi nie pływa w paliwie - tak się dzieje, gdy gaźnik "nie pracuje", paliwo jest wyrzucane tą stroną - wysusz go wtedy i włóż z powrotem. Może być też sytuacja, że puszcza zaworek podciśnieniowy przy zbiorniku i wtedy też tylny gaźnik się zaleje (nawet jeżeli zaworek iglicowy ma sprawny) - SPRAWDŹ poziom oleju i zapach, czy nie masz w nim paliwa po zimowym postoju.
3) Sprawdź czy ssanie wyciąga tłoczek w niepracującym gaźniku, jeżeli masz wątpliwości, trochę odkręć do rozruchu kopułkę na końcu linki przy gaźniku, aby zlikwidować luz.
4) Sprawdź odkręcenie śruby biegu jałowego w tym gaźniku, zobacz na ile jest wykręcona. Odkręć na 3 obroty - ta śruba jeżeli jest skręcona za mocno, to ssanie również nie pracuje - tak wynika z moich empirycznych ustaleń.
5) Spróbuj odpalić.
6) Jak zaskoczy przyłóż dłonie do wydechów. Jeżeli niedziałający cylinder nadal będzie miał zimny wydech możesz wyłączyć - nie załapie.
Daj znać jaki efekt.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany:
Pon 20:40, 19 Mar 2012 |
|
Piątek: moje moto idzie jak burza, sobota: jak tornado, niedziela bzyka jak należy. Poniedziałek d.upa przerywa, gaśnie -zalało filtr paliwa... co się zmieniło w poniedziałek? temperatura spadła o ok 10 stopni... ma to jakiś sens? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 21:24, 19 Mar 2012 |
|
Prosty wniosek do d... paliwo lub coś nie tak z jego lepkością która może znacznie rosnąć ze spadkiem temperatury. Jednakże nie podejrzewam by to była tak na prawdę przyczyna. Mówisz o filtrze paliwa ale czy nie masz na myśli filtra powietrza? Jeśli tak to zwraca ci z gaźnika nadmiar do filtra. Oznacza to sprawdzenie gaźnika, zapewne kolejny raz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|