Mam pytanie w sprawie łańcuszków. Mam właśnie silnik wyciągniety z ramy i żal by było wszystkiego nie sprawdzić. Po zaworach właśnie przyszedł czas na łańcuszki rzorządu. Jak sprawdzić ich prawidłowy naciąg i czy nie są wyciągnięte. W instrukcji serwosowej jest jakiś rysunek na któym są narysowane napinacze (takie długie elementy umieszczone wzdłuż łańcuszków, przypominające trochę część płozy od sanek). Czy te elementy się jakoś reguluje?? jak się do nich ewentualnie dostać?? Jeżeli ktos miałby jakies interesujące spostrzeżenia z własnych doświadczeń to proszę o informacje. Z góry dzięki i jeszcze raz pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Guti
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów
Napinaczy się nie reguluje , napinają sie automatycznie . Łańcuszek jak się wyciągnie tak że napinacz nie da już rady to usłyszysz trzepotanie łańcuszka o sciankę przewaznie po rozgrzaniu silnika i w pewnym zakresie obrotów ,często po odjęciu z gazu na biegu ładnie trzepie łańcuszkiem (jesli jest do wymiany oczyw) nierównomierne trzepotanie/grzechotanie/dzwonienie/szeleszcenie jak kto woli tak nazywa . Pozdr
te plozy (jak je nazwales) to sa slizgi lancucha rozrzadu.Jezeli lancuchy da sie odciagnac od kola zebatego znaczy to ze nadaja sie do wymiany (jak w przypadku lancucha napedowego) lub jak napisal kolega ze skoncza sie mozliwosci napinacza.powodzenia
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach