|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
milosz1235
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:39, 30 Gru 2014 |
|
Witam.
Szukam pomocy w ustaleniu kodu lakieru na silniku.
Standardowo mam utlenione dekle i wraz z remontem i przeróbką motocykla chce je pomalować. Zależy mi na jak najbardziej zbliżonym odcieniu.
Czy jest ktoś na forum kto lakierował silnik i zna kod lakieru?
Pozdrawiam i proszę o pomoc. Miłosz Kolek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 22:43, 01 Sty 2015 |
|
Pokrywy zamiast lakierować wypoleruj. Kodu to chyba nikt tobie nie poda bo silnika nigdzie nie ma wymienionego. Jeśli mimo to chcesz malować to jedyny sposób podjechać do mieszalni lakierów i dorobić pod kolor. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sfenio
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Działdowo
|
Wysłany:
Wto 1:09, 06 Sty 2015 |
|
No właśnie czym są fabrycznie malowane "nasze" silniki, że tak ładnie wyglądają? Sam bym chętnie pomalował swój, ale nie wiem co to za powłoka? Jakaś farba proszkowa wysokotemperaturowa i lakier bezbarwny? Też chciałbym uzyskać efekt zbliżony do fabrycznego. Sam odnnawiam silnik wizualnie. Piaskowanie, szkiełkowanie, dzis dostałem propozycję sodowania. Jednak czyszczenie to jedno, a utrzymanie ładnego efektu to inna spawa. Myślałem o polerce, ale jak utrzymać efekt na dłuższy czas? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
milosz1235
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:55, 06 Sty 2015 |
|
Po szkiełkowaniu, piaskowaniu czy nawet sodowaniu. Efekt utrzyma ci się do pierwszej jazdy o ile nie utłuścisz już silnika przy montażu. Mam do czynienia z tym na co dzień gdyż remontuje stare motocykle. Dlatego odradzam ten zabieg. Co do malowania to ja jadę do mieszalnik kupie 50ml bazy.
Najpierw dotrę miejsca z wżerami, podkład, baza i lakier. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
milosz1235
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:58, 06 Sty 2015 |
|
A co do polerowania to całkiem masakra. Najpierw musisz zdjąć powłoke lakiernicza <r>
bo jeżeli go wypiaskujesz do dołożysz sobie roboty i to niemało. Dodatkowo By uzyskać efekt lustra na tak wielkich powierzchniach i na żebrowanym cylindrze życzę powodzenia. Niewyjęte 100 roboczo godzin. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|