FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 kopci się Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
ufoludek




Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:21, 06 Maj 2010 Powrót do góry

Od jakiegoś czasu zauważyłem że z pierwszego cylindra czasami troszke się kopci. Czy to może być jakaś poważna usterka a może tak czasami ma byc?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
STEFAN




Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo

PostWysłany: Czw 12:26, 06 Maj 2010 Powrót do góry

Napisz trochę więcej na temat tego kopcenia. Od kiedy się pojawiło, jaki jest kolor tego tego dymu, jaka intensywność, czy ukazuje się zaraz po odpaleniu, czy dopiero jak się rozgrzeje, czy zauważyłeś , że z czasem intensywność tego kopcenia zwiększała się, od kiedy masz moto, co ostatnio naprawiałeś, czy przed tą naprawą też kopcił. Pozdrawiam Stefan


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
waffen99




Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow

PostWysłany: Sob 9:50, 08 Maj 2010 Powrót do góry

Jak na mój rozum to jeśli kopci zaraz po uruchomieniu zimnego silnika a potem przestaje to będą uszczelniacze zaworów,a jeśli zaczyna po nagrzaniu silnika to pierścienie.Ale tak jak napisał Stefan za mało danych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ropa2




Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janikowo

PostWysłany: Sob 20:39, 08 Maj 2010 Powrót do góry

U mnie dziś koledzy poinformowali mnie jadąc przez zakorkowany Toruń że kopci (dymi) z lewego komina...czyli jest wysoka temperatura silnika i kopci niemiłosiernie z lewego bardziej i z prawego o połowe mniej.
Zaś normalnie w trasie dymku nie uświadczysz....
pierscienie? Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 21:32, 08 Maj 2010 Powrót do góry

Jak już zaczyna kopcić to i tak będzie kopcić z obu kominów gdyż są one połączone a jedynie po intensywności z jednego i drugiego można zobaczyć który cylinder jest za to odpowiedzialny bo nie muszą oba naraz być winne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
waffen99




Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow

PostWysłany: Nie 13:32, 09 Maj 2010 Powrót do góry

Ropa2-nie chcę Cie martwic ale chyba faktycznie masz pierścienie już wychuśtane. Na trasie Ci nie dymi bo temperatura silnika lekko spada i wtedy jest bardziej szczelny,natomiast jadąc w mieście a w szczególności w korkach silnik nagrzewa się na maxa i popuszcza już na pierścionkach.Głównym grzechem jest ustawienie składu mieszanki na zbyt ubogą i potem lecą zawory i pierścienie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin