|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
ufoludek
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:21, 06 Maj 2010 |
|
Od jakiegoś czasu zauważyłem że z pierwszego cylindra czasami troszke się kopci. Czy to może być jakaś poważna usterka a może tak czasami ma byc? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Czw 12:26, 06 Maj 2010 |
|
Napisz trochę więcej na temat tego kopcenia. Od kiedy się pojawiło, jaki jest kolor tego tego dymu, jaka intensywność, czy ukazuje się zaraz po odpaleniu, czy dopiero jak się rozgrzeje, czy zauważyłeś , że z czasem intensywność tego kopcenia zwiększała się, od kiedy masz moto, co ostatnio naprawiałeś, czy przed tą naprawą też kopcił. Pozdrawiam Stefan |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
waffen99
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow
|
Wysłany:
Sob 9:50, 08 Maj 2010 |
|
Jak na mój rozum to jeśli kopci zaraz po uruchomieniu zimnego silnika a potem przestaje to będą uszczelniacze zaworów,a jeśli zaczyna po nagrzaniu silnika to pierścienie.Ale tak jak napisał Stefan za mało danych. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ropa2
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 83 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janikowo
|
Wysłany:
Sob 20:39, 08 Maj 2010 |
|
U mnie dziś koledzy poinformowali mnie jadąc przez zakorkowany Toruń że kopci (dymi) z lewego komina...czyli jest wysoka temperatura silnika i kopci niemiłosiernie z lewego bardziej i z prawego o połowe mniej.
Zaś normalnie w trasie dymku nie uświadczysz....
pierscienie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Sob 21:32, 08 Maj 2010 |
|
Jak już zaczyna kopcić to i tak będzie kopcić z obu kominów gdyż są one połączone a jedynie po intensywności z jednego i drugiego można zobaczyć który cylinder jest za to odpowiedzialny bo nie muszą oba naraz być winne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
waffen99
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow
|
Wysłany:
Nie 13:32, 09 Maj 2010 |
|
Ropa2-nie chcę Cie martwic ale chyba faktycznie masz pierścienie już wychuśtane. Na trasie Ci nie dymi bo temperatura silnika lekko spada i wtedy jest bardziej szczelny,natomiast jadąc w mieście a w szczególności w korkach silnik nagrzewa się na maxa i popuszcza już na pierścionkach.Głównym grzechem jest ustawienie składu mieszanki na zbyt ubogą i potem lecą zawory i pierścienie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|