Autor |
Wiadomość |
.:Anioł Ciemności:.
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 23:23, 16 Maj 2007 |
|
Witam!
Miałem nieciekawą przygodę z moim VX'em. Smigam, śmigam i nagle qwa jak coś nie łupnie w silniku, nagle huk i blokada koła:/ nie wyrżnałem sie ale było blisko. Jakoś się doczłapałem do domu i teraz mam nie mały problem. Gadałem z mechanikiem i wyglada na to ze korba pierdyknęła:/
Mam nadzieje, że na sezon jeszcze dam radę zrobić.
Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Valdivx800
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław /Świdnica
|
Wysłany:
Wto 10:54, 22 Maj 2007 |
|
Wiesz no niesamowita sprawa dobrze że ci sie nic nie stało stary ! jedyna historia jaką słyszałem o VX to że jakiemuś kolesiowi w niemczech na autrostadzie pękł wał kardana i kolo ponoć z tego nie wyszedł bo miła 200 na budziku
Daj znać co się tam stało chętnie sie dowiem :/
PZDR |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
.:Anioł Ciemności:.
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:53, 22 Maj 2007 |
|
Qrde na razie jest u majstra i czekam nadokładne oszacowanie szkód, ale podejrzanym winowajcą jest korbowód ktory pewnie pękł :/ mam nadzieje, że nie zmasakrował zbyt mocno silnika i jeszcze coś da się zrobic.
Hehe ja 140 leciałem ale jakoś sie zatrzymał
Pozdrawiam, uważajce na korby!!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sempo
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany:
Śro 23:51, 23 Maj 2007 |
|
ja miałe mostatnio problem bo w kardanie w dyfrze pękł mi spaw tyrzymajacy zębatki z czymś tam czego efektem było przecięcie na pół głównej uszczelki olejowej w dyfrze, byłem zmuszony nabyć całego kardana. Właśnie dziś odebrałem VXa i jak narazie testy trwają jak dotąd pomyślnie. Mam nadzieje ze szybko powrocisz na drogi swoim VXem
pozdro |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Valdivx800
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław /Świdnica
|
Wysłany:
Czw 15:44, 24 Maj 2007 |
|
Sempo a z tym kardanem to Ci sie nagle stało? na drodze czy jak ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sempo
Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany:
Czw 22:14, 24 Maj 2007 |
|
pierwsza jazda w sezonie i zaczeło papać z karadana, uszczelka przetarła się, założyłem drugą , przejezdzilem na niej 500 km i dosłownie zaczeło się lać z kardana , lało się nawet na postoju. Po rozebraniu okazało się ze tym razem simering przecieło na dwie czesci, przez to że pękł spaw mocujący jakąś zebatke całe bebechy w kardanie przesuneły się i tarło uszczelką o zębatki wewnątrz koła. Juto zrobie zdjęcie elementowi na którym pusciły spawy zeby każdy mogl sprawdzić u siebie w jakim stanie jest ten element. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
.:Anioł Ciemności:.
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:50, 25 Maj 2007 |
|
mam jeszcze pytanie jakby był kryzys ( odpukać) czy ma ktoś moze namiary na silnik do VXa?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dakos
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sórzewo k. Poznania
|
Wysłany:
Pią 17:30, 25 Maj 2007 |
|
szukam silnika do VX juz od 4 miesiecy i kiszka znalazlem tylko 2 sztuki ale w USA |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
.:Anioł Ciemności:.
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:15, 25 Maj 2007 |
|
No to pięknie :/ mam nadzieje, że mojego da sie chociaz zrobić
Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Adamzap
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYDGOSZCZ
|
Wysłany:
Sob 23:32, 26 Maj 2007 |
|
No to jest nas trzech Moja maszyna z nieznanych mi przyczyn stała się 25 konnym singlem o pojemności 400 cm Nie wiem czy to pierścienie ,czy tylko regulacja gażników ,ale fakt faktem chodzi na jeden gar,a wolnych obrotów brak.Trza odwiedzić mechanika dobrego ,acz niedrogiego a takich nie znam
Jeśli chodzi o silnik to na Allegro ktoś wystawia silnik od małego Intrudera za 2000,-
(z pękniętym tłokiem i nie wiadomo czym jescze) chyba raczej nie warto ,tym bardziej ,że nie wiem czy 750 -tka pasowalaby??Panowie łączę się z Wami w smutku
sezon w pełni a my jeżdzimy ...............................................................................................................................palcami po klawiaturze kompa POzdro Adam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Valdivx800
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław /Świdnica
|
Wysłany:
Pią 14:35, 01 Cze 2007 |
|
Ja również z problemem
Okazało się ze mi coś strasznie stuka w drugim cylindrze jeszcze go nie rozbierałem ale mechanicy orzekli :
Panewki w tłoku
Sprawa poważna tym bardziej że po naprawie w niewielkim czasie może stać się to samo w 1 cylindrze
W ten oto sposób klikam........... z wami ) i szukam cześci
PZDR |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
.:Anioł Ciemności:.
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:47, 01 Cze 2007 |
|
Hehe ten wątek powoli podważa moj pogląd o niezniszczalnym i mało awaryjnym silniku VXa
Miejmy nadzieje, że wszyscy jakoś wypucujemy maszyny i znów beda pięknie gadać.
Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pablo70
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Pon 19:01, 04 Cze 2007 |
|
Valdivx - dopuki tego nie rozbierzesz raczej nie stawiaj diagnozy, u mnie też stuka, tyle że w przednim i też usłyszałem opinię mechanika że to sworzeń owalizuje
otwór w tłoku,
że te modele tak mają, ze względu na relatywnie długoskokowy charakter
silnika i takie tam - srutututu, bla,bla, etc.
Okazało się że to wałek rozrządu a konkretnie jego podparcie w głowicy od strony przeciwnej do kółka łańcucha zużywa się nadzwyczaj szybko,
i moim zdaniem winę za to ponosi (pomijając użytkownika), ch.... rozwiązany system smarowania owego "łożyska" - chyba ostatnie miejsce w głowicy do którego dotrze olej |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
.:Anioł Ciemności:.
Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:12, 08 Cze 2007 |
|
Ok u mnie skończyło się szacowanie strat i ... jest okropnie mam silnik do wymiany :/ wał, korbowody, tłoki cylindry.
Vladi uważaj na to pukanie u mnie sie tak zaczeło i poziej juz wiadomo...
Tu mam pytanie, a własciwie kilka:
1. mam ktoś którąś z wymienionych cześci na zbyciu ??
2. czy od intrudera pasuje wszystko idealnie z tych co wymieniłem?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pablo70
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
|
Wysłany:
Pon 22:17, 25 Cze 2007 |
|
Anioł - Z tego co wiem to jedyna różnica w silniku Intrudera to inne sprzęgło a konkretnie docisk, ale radzę upewnić się w PolandPosition |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|