|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
bondzo
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Czw 22:42, 29 Maj 2014 |
|
Witam
Problem polega na tym ze poci mi się wał przy łączeniu z silnikiem tam jest taka guma co to może być? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 0:58, 30 Maj 2014 |
|
Guma zewnętrzna to tylko osłona kardana.
Od strony silnika - przy wyjściu wałka - jest uszczelniacz, być może trzeba go wymienić.
Tu znajdziesz wszystko na ten temat - [link widoczny dla zalogowanych].
BTW - uzupełnij proszę profil i odwiedź dział "Powitalnia". |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 1:00, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
bondzo
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Pią 8:26, 30 Maj 2014 |
|
A jakoś dokładniej jest dostępna ta uszczelka bo na allegro nic nie znalazłem |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 9:44, 30 Maj 2014 |
|
Tam są chyba tylko dwa oringi a do tego chyba jakiś simmering. Wszystko powinieneś znaleźć w sklepie z uszczelnieniami bez większego problemu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 13:36, 30 Maj 2014 |
|
Najlepiej w takiej sytuacji byłoby to rozmontować i udać się z uszczelniaczem i oringami do sklepu, gdzie dobiorą Ci te części na miejscu na wzór.
Z tego co pamiętam, samą przekładnie kardana da się zdjąć z korpusu silnika.
Odkręcasz imbusy od strony wałka i sześć (chyba) śrub na korpusie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu widać, że da się go wtedy wyjąć (akurat nie potrzebnie zdjąłem, ale teraz zdjęcia się przydały) - [link widoczny dla zalogowanych].
Potem składa się to na silikon z tego co pamiętam. Ale jest też oring na około całej przekładni. Więc może sprawdź, czy ten wyciek masz na pewno na wałku, czy od strony wałka ale z okolic obudowy. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Pią 13:48, 30 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|