Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Czw 22:07, 02 Kwi 2020
Ta blaszka jest wsuwana a po usunięciu nachodzi na nią trochę guma z obejmą i to tyle. Z jednej strony blaszka ma dłuższą blaszkę mocującą od spodu więc wpierw wyciąga się krótszą, odchyla osłonę od wahacza i wysuwa dłuższą. Nie ma tam żadnych śrub czy specjalnych mocowań.
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Pią 9:14, 03 Kwi 2020
Mogło być słabe smarowanie czyli np. ktoś nie sprawdzal regularnie poziomu oleju. Inną kwestią jest naturalne wytarcie, które także może występować. Pozostaje pytanie ile silnik ma nakulane i jak był traktowany.
Jeżeli ktoś ustawił zawory bez luzu to dzwigienka mogła trzeć ciągle o wałek co również mogło mieć wpływ na wyrobienie. Nie wiem jak u Ciebie te elementy wyglądają.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Pią 9:17, 03 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach