Autor |
Wiadomość |
kami
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubliniec woj.śląskie
|
Wysłany:
Wto 15:59, 09 Lip 2013 |
 |
wał sam w sobie to piękna sprawa, jezdziłem na łańcuchu teraz na kardanie i tak już chyba zostanie ,powiem tak poprawianie fabryki to nie najlepszy pomysł ale jak ktoś sie lubi bawić i pakować w koszty to jego sprawa 3500obr/100km/h ten silnik budzi się od 5tyś i żyje , moim zdaniem gra nie warta świeczki ale czymie kciuki za powodzenie misji
moim skromnym zdaniem to VX powinien mieć skrzynie 6-biegową ale cóż wszystkiego mieć nie można chyba że ktoś wymyśli taki patent to jestem pierwszy chętny  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Alvar4
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Łodzi-Ksawerów
|
Wysłany:
Wto 20:19, 09 Lip 2013 |
 |
Tak, nie raz już szukałem 6-tego biegu i jak dotąd mam ich nadal tylko pięć. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 20:57, 09 Lip 2013 |
 |
Ja także szukałem 6tki i powiem, że z przeliczeń wynika mi, że gdyby zmienić kardan i przy 100km/h byłyby 3500obr/min to 5 byłaby typowym nadbiegiem, natomiast 4 byłaby niemalże identyczna jak obecna 5. Trzy niższe biegi też by się wydłużyły ale może to i trochę lepiej bo od dołu bardzo szybko się je w chwili obecnej zmienia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Pon 14:50, 22 Lip 2013 |
 |
Heja pownownie
Chopy, nie malkontencić mi tu, że nie warto! Warto jak ktoś chce zostać przy swoim motorze - VX to ostatnie takie nakedy z V-ką i kardanem, później ktoś takowe coś popełnił? Nie! Ja miałem swój na jesień pogonić, w ostatniej chwili odwołałem kupca - zostaję przy VX, a że 6-biegowej skrzyni nihuhu tu wycudować, szukam innej drogi, jak pomysł wypali, będzie ekstra i myślę, że wtedy zyska zwolenników
Na razie z obliczeń mi wyszło, że przy zmianie przełożenia z obecnego 11/34 na 13/34 (nie wiem, czy się uda, bo tam ciasno jest i fachowiec od przekładni musi mi to obejrzeć, a na razie trzeba przynajmniej wokół komina polatać, a na zimę rozłożyć i chyba wcześniej tego nie tknę) byłoby przy 100km/h 3554obr./min. a to jest target, jaki zrobiłby furorę, jeśli chodzi o prędkość przelotową na trasie i ekonomikę jazdy tak VX jak i VS800.
Daje to prawie 120km/h przy 4200 - jak teraz przy stówce na godzinę. Przy 5000 jest to 140km/h, jak teraz przy 120.
Druga sprawa, że jak pisał dis, dolne biegi wydłużą się, a ja przyznam, że mnie czasem to w tym motorze denerwuje, że są tak krótkie, bo momentu jest dość, a tu już trzeba: bach!
Także 3majcie kciuki,
mam nadzieję, że się uda, bo dobrego fachowca mam wstępnie nagranego, tylko muszę rozebrać motor, a to nie wiem, kiedy zrobię
pzdr
shrequ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 15:34, 22 Lip 2013 |
 |
A może po prostu lepiej kupić GSX 1100 G i przełożyć silnik z VX? Będzie prościej, szybciej i być może taniej.
BTW powodzenia i daj znać jak się mod sprawuje. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 1:16, 23 Lip 2013 |
 |
Shrequ Vka z kardanem wyszła po naszym ze stajni Yamaha i nazywa się BT1100 Bulldog! Nowszych w tej konfiguracji poza choperami nie kojarzę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
zefir
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 332 Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczew / Pomorskie
|
Wysłany:
Wto 14:33, 23 Lip 2013 |
 |
a MotoGuzzi Griso, albo Breva?
też Vka 90o z kardanem:)
zresztą zakup jednego z tych dwóch wymienionych to marzenie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zefir dnia Wto 14:34, 23 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 15:28, 23 Lip 2013 |
 |
Gutek ma specyficzną konstrukcję bo silnik poprzecznie a nie wzdłużnie ustawiony więc to już na starcie ma całkiem inną sylwetkę a także inaczej się zachowuje podczas jazdy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Śro 9:21, 24 Lip 2013 |
 |
dis napisał: |
Shrequ Vka z kardanem wyszła po naszym ze stajni Yamaha i nazywa się BT1100 Bulldog! Nowszych w tej konfiguracji poza choperami nie kojarzę. |
Ano był Bulldog, rzeczywiście. Zapomniałem o nim. Fajny, ale... mały Jechałem tymtym, w krk jak mieszkałem, kolega miał. Fajne, zwinne przede wszystkim dość, ale... no... małe
pzdr
s |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Śro 9:22, 24 Lip 2013 |
 |
griba napisał: |
A może po prostu lepiej kupić GSX 1100 G i przełożyć silnik z VX? Będzie prościej, szybciej i być może taniej.
BTW powodzenia i daj znać jak się mod sprawuje. |
heh, griba, chyba nie byłoby to takie easy
btw - jakie przełożenie finalne jest w GSX1100G?
wiesz może?..
pzdr
s |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 9:48, 24 Lip 2013 |
 |
W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 dlatego poluję na kardana z gsxa ale ciężko wyczaić w przystępnej cenie bo nie będę kupował za kilka stów jak jeszcze nie wiem czy podpasuje! Już kilku obdzwoniłem w tej kwestii
Kardan to na zimę i tak bo teraz to już widzę po zawieszeniu ile mnie omija jak są małe problemy, które później okazują się znacznie większe! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Śro 12:27, 24 Lip 2013 |
 |
zefir napisał: |
a MotoGuzzi Griso, albo Breva?
też Vka 90o z kardanem:)
zresztą zakup jednego z tych dwóch wymienionych to marzenie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
A Griso fajne.... Podobuje mi się, pod dupą nie miałem. Breva natomiast jakoś mi wizualnie nie leży,
pzdr
s |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
BOhu
Administrator
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 295 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków/Tarnów/Dębica/Pogórska Wola
|
Wysłany:
Śro 12:34, 24 Lip 2013 |
 |
dis napisał: |
W gsx 1100g jest przełożęnie 2,666 w VX 3,39 .... |
A nie 3,09 w naszym?
pzdr
s |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 13:04, 24 Lip 2013 |
 |
Faktycznie serwisówka podaje 3,09 a nie wiem czemu myślałem 3,39, pewnie znów gdzieś z netu jakaś wartość się zaplątała.
Przy takich przełożeniach to
3500obr - 92km/h
4000obr - 104km/h
4500obr - 116km/h
5000obr - 127km/h
Nie wiem, czy to aby trochę nie za małe obniżenie prędkości obrotowej bo ledwie ok 500 obr przy mniejszych prędkościach ( im wyższe tym bardziej zauważalna różnica) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Śro 13:18, 24 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Sob 12:02, 27 Lip 2013 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych] jak juz o moto guzzi California też bajka  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|