Autor |
Wiadomość |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Śro 15:06, 05 Paź 2011 |
 |
Mam wrażenie ,że przy prędkości powyżej 100 na godzine odczuwam silniejsze drgania niż kiedyś... Jak sądzicie co może być powodem? Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Śro 17:58, 05 Paź 2011 |
 |
Sprawdź śruby mocowania silnika ,luzy na łożysko kierownicy i wahaczu tylnym może coś znajdziesz  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Śro 20:12, 05 Paź 2011 |
 |
+ wyważenie opon |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Śro 20:24, 05 Paź 2011 |
 |
Łożysko było dopiero co sprawdzane a tylna opona jest nowa i wyważana, mam swoje podejrzenie ,że to właśnie jej wina bo wczesniej jezdzilem na łysej. Ta jeszcze sie nie dopasowala i i nie dotarla... moze to od tego... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 23:24, 05 Paź 2011 |
 |
Góri jak opona jest wyważona i dobrze założona to nie powinno być żadnych drgań z winy nowej założonej dopiero gumy!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Czw 13:59, 06 Paź 2011 |
 |
Łysa opona a nowa z głębokim bieżnikiem mają takie same drgania i głośność? Kwestia też ,że albo mi się to wydaje (raz odnoszę wrażenie ,że czuć bardziej, raz mniej) no i może akurat takie drgania ma każdy VX... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 18:46, 06 Paź 2011 |
 |
Mi chodziło o to że jeśli opona jest prawidłowo założona i wyważona to nie powinna powodować drgań czy stara łysa czy nowa. Stara będzie się gorzej kleiła do nawierzchni i prowadzenie będzie o wiele gorsze ale nie powinno być drgać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Pon 13:21, 10 Paź 2011 |
 |
Ja bym dał go jeszcze na centralną stopę zaparł pod ściana i kogoś do pomocy rozpędzić do do tych 100km/h i zobaczył czy opona zaczyna bić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 16:54, 10 Paź 2011 |
 |
david.1606 napisał: |
Ja bym dał go jeszcze na centralną stopę zaparł pod ściana i kogoś do pomocy rozpędzić do do tych 100km/h i zobaczył czy opona zaczyna bić |
I pamiętaj by trzymali przód dobrze na glebie bo jak ci się koło tylne dotknie do ziemi to będzie maszyna na wolności i do naprawy po tej wolności. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Pon 20:13, 10 Paź 2011 |
 |
Dis dokładnie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1535 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Pon 21:17, 10 Paź 2011 |
 |
To ja już wolę te delikatne drgania...  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 23:13, 10 Paź 2011 |
 |
Góri w opisie Davida nie ma się czego bać. Motocykl już na starcie jest znacznie cięższy przed centralką więc pochylony jest do przodu. Taki test można zrobić i nawet warto tylko zablokuj przód jakoś by się nie uniósł i będzie bezpiecznie. A jeśli się obawiasz że o asfalt muśnie i pojedzie to postaw na piasku i najwyżej trochę jego wyleci spod koła. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|