Autor |
Wiadomość |
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Czw 13:42, 10 Cze 2010 |
 |
podziękował. Tak uczynię i dam znać.
Ps. Jak to na stałe przyblokować? Taśmą klejącą chyba nie, bo to tuż przy wydechu jest  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czarny dnia Czw 13:43, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Arti
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:13, 10 Cze 2010 |
 |
Witam wszystkich.
Maiłem też taki problem, niedługo po tym jak sprowadziłem moto. Zawsze mi gasł przy gwałtowniejszym hamowaniu. Okazało się, że oleju prawie nie było w silniku. Wlałem nowy wymieniłem filtr i problem ustąpił. Obroty mam około 1200.
Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4416 Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 17:15, 10 Cze 2010 |
 |
Zblokować czujnik mozna obwiązując go jakąś taśmą materiałem lub czymś innym a nie zaklejać. Można uzyć taśmy izolacyjnej by na trochę to podkleić i później zdjąć (rozwiązanie także w 100% demontowalne ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Czw 17:38, 10 Cze 2010 |
 |
bo tam nieco gorąco jest .... taśma izolacyjna mówisz może byc?  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
waffen99
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow
|
Wysłany:
Czw 20:53, 10 Cze 2010 |
 |
Zawsze możesz to zrobić przy pomocy jakiegoś drucika. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Czw 23:03, 10 Cze 2010 |
 |
no coś pokombinuje. Właśnie wróciłem z trasy i znowu to samo. Ale wydaje mi się, że to nie będzie czujnik. Jak nagle puszcze gaz obroty spadną, mam wrażenie jakby spadały ciut za bardzo. Ale najpierw pojeżdże z tym czujnikiem zblokowanym. Dzięki wszystkim za rady. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pią 7:30, 11 Cze 2010 |
 |
sprawdź też czy tak jak Arti, nie masz oleju za mało, bo to byłoby tragiczne dla silnika  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Pią 10:28, 11 Cze 2010 |
 |
oleju pilnuję na bieżąco. Jest pod górną kreskę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 554 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Pią 11:38, 11 Cze 2010 |
 |
Skoro nim jeździsz to spróbuj określić . Jakie masz obroty wolne po rozgrzaniu silnika. Czy gaśnie zaraz po domknięciu ssania jak jest jeszcze niedogrzany , czy częściej gaśnie jak go rozgrzejesz do temperatury pracy. Jeżeli stopka już nie fiksuje i najczęściej gaśnie po rozgrzaniu to nie rozbierając gaźników sprawdziłbym poziom paliwa zakładając igielitowe rurki na króćce do spuszczania paliwa z komór pływakowych gaźników .
W ten sposób sprawdziłbym dwie rzeczy a mianowicie prawidłowy poziom paliwa oraz szczelność zaworków paliwowych w komorze paliwowej . Pozdrawiam Stefan |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Pią 12:59, 11 Cze 2010 |
 |
podziękował. Na ssaniu chodzi z 30 sek. Po wyłączeniu obroty ok. 800-900, ale nie gaśnie. Po rozgrzaniu obroty ok. 1100 (nawiasem da się jakoś dokładnie sprawdzić ilość obrotów? Bo przecież na obrotomierzu to jest tak na oko). Z tego co pamiętam działo mi się to na ciepłym silniku. Zakupiłem drucik, najpierw przyblokuje czujnik i zobaczymy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
waffen99
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krakow
|
Wysłany:
Pią 14:47, 11 Cze 2010 |
 |
Może też być inna przyczyna a mianowicie zbyt uboga mieszanka.Jest gorąco,a co za tym idzie mniej tlenu w powietrzu.Jeśli masz mieszankę ustawioną na styk to może się okazać że w tych warunkach będzie ona zbyt uboga. Proponuję abyś odkręcił śrubę ustalająca skład mieszanki o 1/4 obrotu i zobaczył jak wtedy silnik się zachowuje. Piszę o tym gdyż mnie spotkało to dzisiaj i po wzbogaceniu mieszanki silnik przestał przygasać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Pią 21:24, 11 Cze 2010 |
 |
no własnie ktoś już na forum intrudera o tym pisał. Tylko, że ja nie wiem dokładnie gdzie jest ta śruba i w którą stronę kręcić  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 554 Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Pią 22:06, 11 Cze 2010 |
 |
W temacie niżej " kręci do 5 tyś. obrotów ". Masz dwie fotografie na , których są pokazane i opisane śruby regulacyjne składu mieszanki . W lewo kręcąc tą śrubą zwiększasz ilość paliwa w stosunku do powietrza a w prawo zmniejszasz. Osobiście uważam , że nie tam jest problem. Zacznij o tego co pisałem wcześniej ( wyżej ) bo rozregulujesz sobie gaźniki i wtedy zacznie się problem . Pozdrawiam Stefan |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Pią 22:42, 11 Cze 2010 |
 |
ok  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Śro 23:52, 16 Cze 2010 |
 |
czujnik zblokowany i nic nie gasło.... do dziś Znów się to stało. Teraz muszę się dobrze wczytać w post Stefana na temat co następnie zrobić, bo tak nie do końca wiem o co kaman  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|