Autor |
Wiadomość |
tomek
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 50 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slask, Gliwice
|
Wysłany:
Śro 23:41, 17 Gru 2008 |
|
..:maniek:.. napisał: |
co do hamulca przedniego - mialem VXa prawie 2 lata, mialem oryginalne przewody gumowe i oryginalna jedna tarcze i na hamulce nie narzekalem! co prawda nie hamowal jak R1 czy inna hayabusa, ale hamowal normalnie jak kazdy motocykl z tamtej epoki... |
nie do konca sie zgadzam... ja zazwyczaj jezdze zaladowany w 3 kufry i z malzonka na plecach... hamulce oryginalne przy takim zaladunku nie maja prawie wcale skutecznosci.... naprawde trzeba przewidywac i miec oczy otwarte....
... dla porownania... wczesniej mialem popularna cegle k100 z 86 roku i mozna bylo smigac bez obawy o hamulce ....
pzdr... tomek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
bilay
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:11, 28 Sty 2009 |
|
Jako, ze wiosna powoli sie zbliza, pojawiaja sie niejasnosci i problemy. Zauwazylem, ze posiadam akumulator 14 Ah zamiast 16 Ah. Nie jest to tez aku jakis markowy ot, zwykly chinski, tani. Czy to moze miec znaczenie przy rozruchu silnika ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
..:maniek:..
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno
|
Wysłany:
Śro 21:01, 28 Sty 2009 |
|
tak..jesli slabo bedzie krecil to i klopoty z rozruchem moga byc..ale jesli bedzie krecil OK to nie ma co wymieniac |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zajonc
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 21:19, 28 Sty 2009 |
|
przy pierwszym rozruchu po zimie może ci go zwyczajnie nie starczyć później, przy normalnej jeździe a nie raz na 2 tygodnie wkoło komina nie powinno robić różnicy, jeżeli układ paliwowy i zapłonowy jest w pełni sprawny |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bilay
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:31, 28 Sty 2009 |
|
Cytat: |
jeżeli układ paliwowy i zapłonowy jest w pełni sprawny |
znamienite slowa bo wlasnie tutaj pewnosci nie mam, ale to jest zagwozdka na cieplejsze dni... Narazie jestem na etapie kupowania klucza do swiec (jak z dostepnoscia ich to wiadomo). Chyba skusze sie na cos takiego [link widoczny dla zalogowanych] bo koszt niewielki i ewentualna "wtopa" bedzie mala.
Przed zima moto palilo z oporami, nie nagrzewalo sie rownomiernie i troszke kopcilo bialym dymem z jednego wydechu, postrzeliwalo czasami, a i nie schodzilo czasami z obrotow, zamienic opone z przodu bo jest odwrotnie zalozona ! Jak widac troche pracy przede mna i mam nadzieje, ze sie nie zraze zbytnio. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bilay dnia Śro 21:33, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 12:53, 02 Lut 2009 |
|
U mnie było podobnie z odpalaniem.
Sprawdź to ssanie o którym pisałem na początku tego wątku.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bilay
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:23, 28 Kwi 2009 |
|
Udalo mi sie przebrnac z cala procedura rejestracyjna z czego jestem zadowolony, ale mam kilka pytan.
1.Z przodu motocykla (silnika) slychac dzwiek taki jak by sie w szprychy w rowerze wlozylo patyczek plastikowy, troche bardziej metaliczny. Cóż to może być ? Łańcuszek, zawory, panewki ? Martwi mnie to troche, dlatego nie jezdze moto, bo nie chce spieprzyc czegos bardziej
2.Cena 150 zl za sprawdzenie, pozniejsze zniwelowanie luzow zaworowych to kwota chyba z kosmosu ? Czy moze jest to do zaakceptowania ? To samo sie tyczy gaznikow (rozebranie kompletne, przeczyszczenie, synchronizacja) sama synchronizacja pewnie troche mniej.
3.Polecicie mi kogos porzadnego z okolic Lubina, Legnicy, Glogow, Leszno bo w tych rejonach sie poruszam czesto. Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
..:maniek:..
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 109 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaworzno
|
Wysłany:
Wto 19:57, 28 Kwi 2009 |
|
Ja to bym 150zl za regulacje zaworow w VX ktora zajmuje max 1h nie dal..ale rob jak uwazasz. gdzies na stronce jest opis dokladnie krok po kroku jak sie reguluje.
Co do gaznikow to tu juz sprawa jest bardziej skomplikowana i 200-250zl za DOBRE czyszczenie, reggulacje i synchro wydaje mi sie OK - bo tu juz trzeba troche czasu i wiedzy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|