Witam, dziś podczas oględzin maszyny zauważyłem nacięćie na środku bieżnika tylnego koła. Długość nacięcia ok 10 mm. Głębokość ok 3 (zaraz to jeszcze raz sprawdzę) Pytanie czy taka opona nadaje się do naprawy czy na śmietnik... Metzeller z 2008r niemal niezużyty...
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Pon 21:57, 19 Mar 2012
Pytanie czy nacięcie jest na zewnętrznej gumie czy w rowku. jak na zewnętrznej gumie to nie tak źle jeśli bieżnik ma głębokość przynajmniej 5mm bo nacięcie nie doszło do poziomu końca bieżnika. Jeśli nacięcie jest w rowku to może być nie za wesoło podczas jazdy na takim kapciu bo może znacznie szybciej pójść a wiadomo jakakolwiek gleba ba maszynie nawet przy 50km/h może wiązać się z poważnymi konsekwencjami.
Post został pochwalony 0 razy
Ikis
Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 186 Przeczytał: 0 tematów
Nacięcie jest na zewnętrznej części i nie jest zbyt głębokie. nie sięga nawet do połowy głębokości bierznika... trochę się uspokoiłem ale będę je obserwował.
na starym kapciu miałem to samo,musiałem najechać na kawałek szkła możesz jakoś oczyścić zadrę przemywając rozcieńczalnikiem i profilaktycznie zalać klejem na bazie cyjanopanu jak np super glue powinno przyhamować wydłużanie rozciencia.
W sumie naprowadziliście mnie na "rozwiązanie" użyję profesjonalnego kleju do gumy a dokładniej kleju do oringów. Mimo tego będę kontrolował ogumienie po każdej jeździe.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach