FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Moja VXa. Nowa osłona chłodnicy ! Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
judam




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Pią 22:50, 27 Gru 2013 Powrót do góry

Więc tak wygląda moja suzi.
Image
Image

Ma bardzo charakterystyczne malowanie na baku
Image
Przyjechała z Niemiec.

Kilka innych zdjęć
Image
Image
Image

Mam u siebie tylko dwie pozycje na klapie od kraniku. Czy to możliwe że mam już nowszy kranik. Motocykl to 1990 rok i powinny być trzy pozycje jeśli się nie mylę. Jak sprawdzić jaki mam kranik ? Gdzieś czytałem że powinna być jakaś dziura w starych modelach. Ja takiego czegoś nie mam. Jak to sprawdzić ?

Jaką funkcję ma zbiornik płynu z prawej strony pomiędzy cylindrami? Jak prawidłowo sprawdzić poziom płynu chłodniczego ? W motocyklu po jeździe podczas wprowadzania do "stajni" włączył mi się dwa razy wentylator. Moto pracowało na niskich obrotach. Czy to normalne ?

Motocykl ma na liczniku 45.000. Ma dokumenty potwierdzające założenie aktualnych opon w 2009 roku. Wg mnie była to pierwsza zmiana opon, które już teraz nadają się do wymiany. Czy to możliwe że jeden komplet wystarczył na około 20.000 km ? Jeśli tak to potwierdza to że przebieg jest autentyczny. Wydaje mi się że 45.000 to bardzo mały jak na swoje lata.

Motocykl nigdzie nie jest skorodowany. Tłumiki bardzo ładne, żadnej rdzy czy korozji widocznej. W jakich innych miejscach szczególnie mam zwrócić uwagę na to ?

Na tylnych amortyzatorach mam regulację i na sprężynach i bezpośrednio jeszcze na amortyzatorach. Czy to normalne ?

I ogólnie proszę o opinie wg zdjęć co do mojej suzi.
Czy ktoś zauważył coś niestandardowego ?

Co powinienem w niej zrobić ? Jestem otwarty na wszelkie uwagi i sugestie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez judam dnia Czw 21:17, 01 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 1:29, 28 Gru 2013 Powrót do góry

Szybka wygląda na standardową Puig'a. Gumkę ktoś dołożył. Może w jakimś motoryzacyjnym dostaniesz.

Kranik - sprawdź czy wychodzi z niego przewód od podciśnienia, który powinien iść do tylnego gaźnika. Jak jest to masz kranik nowego typu, otwierany podciśnieniem, gdy silnik pracuje.

Zbiorniczek to przelew płynu chłodzącego. Nadmiar płynu trafia najpierw do niego, potem na asfalt.

Wlew jest pod prawą klapką przy główce ramy, płyn ma być pod korek. Przy tej temperaturze wentylator raczej nie powinien się za szybko uruchamiać.

Opony mogą dać radę 20 kkm, ale w jaki sposób ma to dowodzić przebiegu?

Regulacja na tylnych może być 3 lub 2 stopniowa. Sprężyna - napięcie, u góry pokrętło tłumienie ściskania, na dole pokrętło tłumienie rozciągania (albo odwrotnie). Dwu stopniowy - sprężyna i coś jeszcze, musisz zerknąć do manuala - nie pamiętam jak działa regulacja w tym przypadku.

Manual znajdziesz w "Zrób to sam" na samej górze.

Do zrobienia: wymiana oleju dla spokoju, wymiana płynu hamulcowego, spradzenie stanu klockôw hamulcowych, regulacja luzów zaworowych, synchronizacja gaźników, kontrola poziomu i uzupełnienie płynu chłodzącego. Opisy masz w tym samym dziale.

Stan ze zdjęć - popytaj Dis'a - on Ci oceni motocykl na podstawie foto.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez griba dnia Sob 12:01, 28 Gru 2013, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 12:01, 28 Gru 2013 Powrót do góry

Więc tak, Griba przedstawił co potrzeba jak potrzeba.
Co do samych regulacji to jeśli chodzi dobrze i nie stuka to w sumie od razu bym się za to nie zabierał, nie mniej jeśli będziesz chciał to robić łatwo sprawdzić czy kranik podciśnieniowy bo jak będziesz miał on lub res i po zdjęciu przewodu paliwa będzie leciał to masz zwykły jak nie będzie to podciśnieniowy.
Co do samych opon z przodu masz bodajże metzeler lasertec - popularne opony na zachodzie w naszym moto. Mają opinię twardych przez co bardzo żywotnych lecz zarazem wpływa to na słabsze prowadzenie w trudniejszych warunkach (wilgotna, mokra nawierzchnia) oraz gdy opony nie są porządnie dogrzane - uślizgi. przód jak najbardziej mógł wytrzymać 20kkm. Z tyłu znany mi bieżnik ale nie pamiętam co to za model. Nie mniej widać, że już środek płaski przez co też będzie się gorzej jeździło. Zmienisz laczki i będzie całkiem inna jazda.

Co do wizualki to całkiem ładnie wygląda i nie widać jakiś większych różnic. Lusterka masz inne i chyba są na dłuższych wspornikach - plus bo więcej widać za tobą. Kufer nie wiem czy nie jest aby na monolock i jakiś trochę mały się wydaje ale to jest tylko dołączana rzecz i można zmienić choć na zakupy to i taki się przydaje:) Zegary faktycznie z tamtych roczników i co warto podkreślić ładnie zachowane napisy przy wskaźnikach jak na ten wiek. Szybka to faktycznie puig bądź jego kopia i tą obwolutką nie musisz się martwić a jeśli nie pasuje to nawet ją ściągnij - nie wpłynie to ujemnie na dobry wygląd moto. Założone dodatkowe boczne odblaski na tylnym błotniku - w oryginale takich nie ma. I na błotniku tylnym zdjęta jego przedłużka - widać otwór mocujący ją pod odblaskiem. Ładniej bez niej wygląda.
Nie wiem czy to tylko moje głupie wrażenie ale klamka hamulca jest chyba mocniej odgięta do przodu co by świadczyło i położeniu moto na prawo. Jeśli wydech i obciążnik kierownicy nie są naruszone to najpewniej było to położenie moto na postoju.
Malowanie zbiornika całkiem ciekawe. Ogólnie można powiedzieć, że maszyna w oryginale z małymi dodatkami - szyba, kufer, gmole.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
judam




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Sob 12:48, 28 Gru 2013 Powrót do góry

Opony są z rocznika 2008 a były wymieniane w 2009 roku. Sprzedający zapewniał że była to pierwsza zmiana. Jeśli wystarczą na 20.000 km to potwierdza to że przebieg jest autentyczny.
Z tyłu są to także opony metzeler. Opony mają po 3 milimetry dlatego wydaje mi się że są do wymiany. Chociaż w serwisówce jest napisane że limit to 1,6 i 2 milimetry. Ale dla swojego bezpieczeństwa będę wymieniał.

Płyn chłodniczy nie byłem pewny czy ma być aż na maxa. Miałem dolany i ściągnąłem do poziomu pierwszego skrętu w wężyku, czyli jakieś z 100ml. Więc wydaje mi się że jest ok. Wentylator włącza się ma postoju po jeździe.

Co do regulacji gaźników myślę że narazie nic nie będę robił ponieważ wydaje mi się że moto pracuje ładnie. Musiałbym się spotkać z innym użytkownikiem VX aby porównać pracę silnika. W przyszłym sezonie myślę że będzie wiele okazji co do tego.

Oleje, i płyny będę wymieniał także tylne klocki hamulcowe. Jak prawidłowo sprawdzić poziom oleju? Na "oczku" powinno być widać poziom czy powinno być więcej tak że oczko jest całe zalane?

Lusterka są naprawdę fajne. Bardzo dużo w nich widać zarówno w lewym jak i w prawym.

Czy jeśli będę miał stary kranik to pozycja zamknięta jest na środku pomiędzy res a on ? Wtedy po chwili motocykl powinnien zgasnąć ?

Niewiem co to znaczy kufer zamykany na monoblock. Jest mały ale bardzo fajnie optycznie pasuje do moto.

Co do klamki hamulca i ewentualnym wyłożeniu się motocykla to muszę sprawdzić dokładnie.

Gmole będę chciał wymienić na większe szersze. To z powodu bezpieczeństwa. Mam w rodzinie bardzo przykry wypadek. Na rondzie wyjechał koleś DHL'em i zahaczył o moto. Kierowca moto czopera ma zmiażdżoną lewą nogę. Kilka miesięcy w szpitalach i opcja amputacji nogi. Na szczęście po leczeniu noga "została" jednak jest niewładna i nie może normalnie chodzić. Taka małe livestory. Gdyby miał duże gmole być może uratowały by mu nogę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ruffboy




Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 14:03, 28 Gru 2013 Powrót do góry

co do większych gmoli...
hmmm VX ma tendencje do kładzenia się w zakrętach więc przy większych gmolach będziesz musiał bardziej uważać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Sob 15:07, 28 Gru 2013 Powrót do góry

Ruffboy gmolami nie dojdzie do asfaltu a na kładzenie się w zakręty większego wpływu nie będzie to miało. Większe gmole ma chociażby Griba i obecnie Zyjon w nowym moto.

Przebiegi i zmiany gum w moto są różne i zależą od stylu jazdy i maszyny jak również zastosowanej opony. Na 3mm teoretycznie można by jeszcze śmigać lecz widać na zdjęciach, że opona z tyłu jest już mocno wypłaszczona w środkowej części co ujemnie wpływa na komfort jazdy szczególnie w zakrętach. Jeśli masz pieniądze na gumy to warto zmienić bo różnice czuje się od razu po zmianie. Lepsza jazda i wyczucie maszyny oraz komfort i bezpieczeństwo.

Płyn chłodniczy jak Griba napisał pod korek. Jeżeli masz dobrze rozgrzany silnik to na postoju po chwili też się załączy choć w obecnych warunkach temperaturowych trudniej to osiągnąć. Jeśli nie wymieniałeś jeszcze płynu dobrze byłoby to zrobić bo może on jest już użyty i ma inną zdolność oddawania ciepła. Jeśli wydaje się tobie że zbyt szybko się załącza można sprawdzić czujnik temperatury czy dobrze działa.

Cytat:
Musiałbym się spotkać z innym użytkownikiem VX aby porównać pracę silnika. W przyszłym sezonie myślę że będzie wiele okazji co do tego.

Na zlocie zwykle regulacje jakieś mają miejsce jeśli są co do tego wątpliwości. Do wolsztyna nie mam tak daleko to jak będzie pogoda i będę miał moto w całości to możemy się spotkać. (obecnie mam rozebrane zawieszenie - wymieniam golenie i sprężyny wraz z uszczelniaczami i olejem)

Poziom oleju sprawdzasz na oczku z prawej strony. Są tam 2 kreski na dole - minimum i u góry - maksimum. Poziom oleju powinien być pomiędzy nimi lecz zalecane chyba przez większość użytkowników VXów jest trzymanie się górnego poziomu bo niektóre maszyny lubią czasem odrobinkę łyknąć (zwłaszcza przy mocniejszym kręceniu) i trzeba co jakiś czas sprawdzać to dla bezpieczeństwa. Ważne jest by sprawdzać na płaskim terenie - stawiasz na centralkę i lekko unosisz przód do poziomu np. podkładając mały kamyk pod przednie koło (przód jest cięższy na centralce i moto opada do przodu co wpływa na zmianę poziomu oleju).

W starych kranikach pozycja zamknięta jest pośrodku i wtedy nie powinno nic paliwa lecieć. Nie mniej w tej pozycji kranik podciśnieniowy też nie jest porządnie otwarty gdyż pozycja on i res są częściowo przesłonięte - może dostawać mniej paliwa niż w rzeczywistości powinien i może inaczej pracować. W kraniku podciśnieniowym do tylnego gaźnika powinien być poprowadzony przewód z kranika a w przypadku zwykłego kranika tego przewodu nie powinno być. Z lewej strony tylny gaźnik kruciec wystający w lewą stronę patrząc z punktu jeźdźca.

Cytat:
Niewiem co to znaczy kufer zamykany na monoblock.
Nie zamykany tylko mocowanie i nie monoblock tylko monolock. Zrób zdjęcie samej płyty to powiem co to za mocowanie. Ważne, że tobie kufer pasuje. Przy mocowaniu monolock jak i monokey wybór kufrów jest duży i rozpiętość cenowa ogromna, zawsze można wybrać coś pod siebie jak byś chciał większy np. w trasę.

Klamka hamulca wydaje mi się skrzywiona do przodu i takie coś powstaje często po położeniu moto przy czym przy ślizgu jest kulka na końcu mocno przetarta, przy parkingówce jedynie obita.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ruffboy




Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 15:26, 28 Gru 2013 Powrót do góry

dis napisał:
Ruffboy gmolami nie dojdzie do asfaltu a na kładzenie się w zakręty większego wpływu nie będzie to miało. Większe gmole ma chociażby Griba i obecnie Zyjon w nowym moto.


napisałem o tym bo VX jest moim pierwszym moto i sam zdziwiłem sie parę razy jak szybko i jak nisko przy małej prędkości potrafi zejść Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
judam




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Sob 17:24, 28 Gru 2013 Powrót do góry

Hot relacja ze "stajni"
Kranik mam chyba nowego typu bo mam jeden przewód paliwowy a drugi powietrzny który leci do tylnego gaźnika patrząc od strony lewej to w dolnej lewej części. Czyli uznaje że nowego typu. Przedmuchałem oba filtry powietrza, choć stan ich idealny. Zero jakiegokolwiek brudu syfu itp. Więc widać że niedawno musiałbyć serwis robiony, co mnie cieszy Smile
Do wolsztyna zapraszam jak najbardziej. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 17:44, 28 Gru 2013 Powrót do góry

pogratulować bo motocykl faktycznie bardzo ładny.

co do opon to skoro są praktycznie do wymiany to dajmy na to że mają przelatane ok.20 000 , więc zadaj sobie pytanie jak to jest, że od 2009r. motocykl zrobił (przypuszczalnie)te 20 000, a przez pierwsze 19lat 25 000 ??? no i jeszcze jedna rzecz, czy taki niemiec pozwoliłby sobie jeądzić na takich starych gumach...?

ja swojego VX-a kupiłem z przebiegiem chyba 52000km,ale sądze ze miał ze 150tys. km. nabite.
ale mimo to i tak miał największą kompresję na zlocie Very Happy (sprawdzaliśmy przyrządem Griby)

a teraz z innej beczki Confused
mam kolegę(taki sprytny małolat),który w YAMASZCE kupionej naw celu zarobkowym cofnął przebieg z 200 na20tys.km. i sam bym uwierzył w ten przebieg bo maszyna była naprawdę zadbana.
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 17:50, 28 Gru 2013 Powrót do góry

Judam, na jednym foto zdaje się, że widać szary przewód podciśnienia idący do kranika. Musiałbyś zbliżenie dać.

Co do regulacji gaźników - na słuch to chłop w szpitalu umarł - ja bym wakuometry bądź U-rurkę podłączył. I wtedy będziesz pewny, że jest ok.

Przy klamce sprzęgła brak osłonki gumowej, przydałaby się jak będziesz w deszczu jeździł, żeby woda do pancerza nie wnikała.

Jeżeli chodzi o gmole - mam identyczny przykład - mój bliski przyjaciel w ten sam sposób o mało nie stracił nogi, poważne konsekwencje "niegroźnego" i nie z jego winy ślizgu wloką się do dziś. Zobacz jak wyglądają Hepco-Becker'y, mógłbyś łatwo przerobić swoje gmole dokładając do nich poprzeczkę. Niestety miałem okazję sprawdzić na początku przygody jaka jest skuteczność tego rozwiązania i mogę napisać, że bez nich ja i VX wyglądalibyśmy kiepsko. Na te gmole idzie zamontować spacerówki, które sprawdzają się na dłuższych trasach (polecam dział: Zrób to sam). Z winklami nie ma najmniejszego problemu.

Klamka hamulca na bank po jakimś urazie - wygięta w charakterystyczny sposób.

Zegary seria dla '90 (czarne obwódki), półka chyba nie wytarta za bardzo kluczykami, wydechy seria (bez blaszek osłaniających spawy). No i z tyłu zdjęty chlapacz. Smile

Wydech przy kolanku nie przegrzany. Ciekawe czy masz świerszcze - z mojego doświadczenia wynika, że nieśmiało zaczynają pojawiać się około 40 kkm.

Podnóżki ładne, nie wytarte.

Regulowany kiedyś był, bo rowek kapsla zaślepiającego śrubę wału korbowego jest "nadżarty".

To chyba byłoby tyle.

Aha, a zapewnienia sprzedawcy to raczej między bajki zazwyczaj można włożyć - nie mówie tutaj o Twoim przypadku i proszę nie brać tego do siebie, tylko ogólnie - bazując na obserwacjach rynku motoryzacyjnego w PL doszedłem już dawno do takiego wniosków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 17:55, 28 Gru 2013 Powrót do góry

Ale ruch, zanim skończyłem pisać post sprawa kranika się wyjaśniła.

Dla mnie również kwestia drugiej zmiany opon jest dość naciągana. Smile

Tak czy siak na zdjęciach moto wygląda nieźle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 20:41, 28 Gru 2013 Powrót do góry

Ciągle coś mi jeszcze do głowy przychodzi... Exclamation

W sprawie filtrów - tu masz jak wyglądają filtry powietrza po około 12 kkm w porównaniu do nowych > [link widoczny dla zalogowanych].

Sprawdź jeszcze poziom elektrolitu w akumulatorze, ewentualnie uzupełnij wodą destylowaną.

Zweryfikuj też ustawienie tylnego zawieszenia, u mnie po zakupie były bzdury ponastawiane, różne nastawy na lewy i prawy amortyzator.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
judam




Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Sob 22:35, 28 Gru 2013 Powrót do góry

wakuometry bądź U-rurkę hm nie bardzo narazie wiem o co chodzi. Przerasta to moją wiedzę.

Z rozmowy z poprzednim właścicielem i z dokumentów wynika że właśnie w 2009 roku go kupił, od pierwszego właściciela. Mówił że był prawie nowy bardzo mało przejechane. No ale nie wiem czy to prawda. Gdyby tak to by się zgadzało. Motocykl niebył na sprzedaż ja go nie kupiłem lecz można powiedzieć że dostałem w zamian za jakąś tam przysługę. Długa i skomplikowana historia. W każdym bądź razie motocykl nie był na sprzedaż, także nie był szykowany itp.

Hepco-Becker daj proszę jakiś konkretny przykład bo nie bardzo wiem o co chodzi.
Gmole u nas w okolicy facet dorabia. Myślę że wkrótce się do niego przejadę aby mi zrobił. W tym przypadku dla mnie mniej liczy się wygląd czy estetyka ponieważ bezpieczeństwo jest najważniejsze.

Klamka sprzęgła wyprostowana, tzn bardziej bym powiedział że dopasowana do reki. Rzeczywiście moto był na boku ponieważ ma lekko przetarte tłumiki z prawej strony i ryse na gmolu. Jednakże wg mnie było to przy małej prędkości co wynika ze śladów. Moto zarówno przy prędkości 40 jak i 100 km/h przy puszczonej kierownicy leci prościutko bez żadnych drgań czy wężykowania.

Jeśli tak wyglądają filtry po 12.000 km to moje mają przejechane max 1.000 km. Były czyściutkie. Ale tak się zastanawiam czy do tylnego filtra nie leci woda ? Jest tak ustawiony że wg mnie powinna. Sad

Aku sprawdzony, płyn uzupełniony, zawieszenie dobrze ustawione. Co do świerszczy nie wiem nie mam porównania z innym VX.

Może ktoś mi podac link do allegro, z tą gumą do klamki sprzęgła. Zaraz kupię.

W nowym roku zaraz wymieniam oleje, i tylne klocki hamulcowe. Reszta ok.

Tak mam mocowany kufer
[link widoczny dla zalogowanych]

A tak dzisiaj wyglądała nasza "stajnia"
Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez judam dnia Czw 21:20, 01 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
dis




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)

PostWysłany: Nie 1:10, 29 Gru 2013 Powrót do góry

To zdjęcie płyty to akurat dół i tam mogą być same płyty najróżniej mocowane, chodzi bardziej o górę - jak jest mocowany kufer do płyty.
W tylnym filtrze kolanko wlotowe do filtra musi być tak ustawione, aby otworek w bocznej ściance był skierowany na dół (wlot powietrza jest wtedy ustawiony ku tyłowi lekko ku górze. Przez ten mały otworek spływa ewentualna woda. Gdyby jednak dostała się do airboxa na dole jest rurka na skropliny, gdzie może się też zebrać ewentualnie przepuszczona woda. Nie ma się więc czym martwić.
Gmole mają układ jak na tej stronie [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
griba




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 1:24, 29 Gru 2013 Powrót do góry

O gmolach znajdziesz w dziale "Elementy nadwozia". Posty o tytule "gmole".

Wakuometry - polecam dział "Zrób to sam", post "Synchronizacja gaźników".

U-rurka - opis konstrukcji Stefana > www.motorniczy.fora.pl/suzuki-vx800-uklad-paliwowy,11/jak-powinny-otwierac-sie-przepustnice,1119.html.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin