Autor |
Wiadomość |
azya
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 31 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
|
Wysłany:
Pon 17:12, 15 Paź 2007 |
|
Tak czytam i się zastanawiam nad faktem że VX lubi łykać olej. Jakoś mój nie chce brać oleju. Fakt faktem już sprowadzony z Niemiec miał nowe uszczelki w silniku [wszędzie] -wygląda na to że miał remont zanim trafił do Polski Ja stosuję olej Bel-Ray EXP Synthetic Blend 10w/40 ale na następny sezon chcę zmienić na inny bo Gumis [machanik] powiedział że nie jest zbyt dobry. Najlepiej napiszcie kto jaki olej stosuje i co np dało przejście z jednego na drugi. A wracając do ślizgania się tarcz po zmianie oleju to fakt ze po kilkuset kilometrach tarcze sie przyzwyczjają do świeżego oleju i poślizgi mijają. Mam też pytanie czy Wam też przy dośc energicznym dodaniu gazu podnosi przednie koło w VXie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Piotr4
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 15:31, 22 Lut 2009 |
|
Witam po dłuższej przerwie,do tej pory miałem mały problem z odpaleniem moto ale już po sprawie.Teraz proszę o podpowiedź,jaki ojej zalać.Kupiłem moto nie dawno i to sprowadzony z Niemiec a sprzedający nie wie jaki olej jest w silniku.W instrukcji podają że pasował by 10W40 ale znowu przebieg mam 64tyś.km.i nie wiem czy nie skusić się na 15W40 MOTUL.Nie chciał bym potem mieć niespodzianki ze ślizgającym się sprzęgłem itp.może ktoś miał już taką sytuację,więc raz jeszcze proszę o poradę.Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zajonc
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 60 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Nie 16:41, 22 Lut 2009 |
|
zalej motula 5100 i po zabawie... żadnych uślizgów, moto wreszcie przestało brać olej (przynajmniej u mnie), silnik pracuje tak jakoś przyjemniej... na oleju nie ma co oszczędzać |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotr4
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Nie 19:14, 22 Lut 2009 |
|
Dzięki,i o taką odpowiedź właśnie mi chodziło |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pon 9:26, 23 Lut 2009 |
|
hehehe, tylko że motul 5100 jest zarówno 10W40 jak i 15W50. ostatnio kupiłem 3 bańki tego pierwszego. tu ponoć nie ma co patrzeć na przebieg i brać ten 10W |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Piotr4
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany:
Pon 18:37, 23 Lut 2009 |
|
No jasne że 10W40,o takim właśnie myślałem-precyzuję MOTUL 5100 10W40 i ten właśnie kupuję.Czy wszyscy się zgadzają? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 11:38, 24 Lut 2009 |
|
U mnie też MOTUL 10W/40. Nic się nie dzieję, śmiga ok.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arti
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 58 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:46, 12 Sie 2009 |
|
Witam wszystkich.
Zalałem moją Suzi Motulem 10W40 i niestety sprzęgło zaczęło ślizgać przy mocniejszym odkręceniu manetki. Czy to minie?? A jak nie to co będę musiał zrobić??
Pozdrawiam... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|