Autor |
Wiadomość |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 22:14, 19 Kwi 2011 |
|
Witam!
Wczoraj regulowałem zawory i musiałem odkręcić dziadowski kapselek po lewej stronie silnika. To nacięcie służące odkręceniu mam już całkiem rozwalone. Ani ładne to ani łatwe w odkręcaniu. Chodź jak już aluminium trochę udało mi się poharatać to znalazłem dobry sposób na odkręcanie.
Ktoś tu pisał, że są takie dekielki na imbus. Wiecie ile kosztuje, może ma ktoś nr tej części?
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
STEFAN
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mrągowo
|
Wysłany:
Śro 6:28, 20 Kwi 2011 |
|
griba napisał: |
Witam!
Wczoraj regulowałem zawory i musiałem odkręcić dziadowski kapselek po lewej stronie silnika. To nacięcie służące odkręceniu mam już całkiem rozwalone. Ani ładne to ani łatwe w odkręcaniu. Chodź jak już aluminium trochę udało mi się poharatać to znalazłem dobry sposób na odkręcanie.
Ktoś tu pisał, że są takie dekielki na imbus. Wiecie ile kosztuje, może ma ktoś nr tej części?
Pozdrawiam,
Griba |
Nr. 18 na schemacie :
[link widoczny dla zalogowanych]
A to nazwa i Nr. katologowy:
09259-36014
PLUG, HOLE
Przy VS-800 jest podobny i jak się nie mylę też pasuje.
Dodam tylko tyle do Twojego tematu "griba" , że ja odkręcam tą zaślepkę tak jak kiedyś pisałem pierścieniem łożyska oporowego pasuje bez najmniejszego luzu i nie niszczy tej zaślepki .
"czarny" widział jak pamięta oczywiście jak i czym to odkręcałem więc może Ci w tym temacie podpowiedzieć .
Pozdrawiam Stefan |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Śro 6:40, 20 Kwi 2011 |
|
oczywiście, że nie pamiętam Ale faktem jest , że Stefan to profesjonalnie robił, to pamiętam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Śro 14:52, 20 Kwi 2011 |
|
U mnie był tez na imbus ... ale poprzedni właściciel chyba to odkręcał prętem zbrojeniowym bo z gniazdo wyglądało bardziej jak wywiercona dziura |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 23:45, 20 Kwi 2011 |
|
Ja musiałem zmienić na inny u siebie i zakupiłem nowe w Suzuki (używek samych się nie dostanie chyba że z całą pokrywą i wychodzi drożej). Takie dekielki to koszt pomiędzy 50-60zł i obecnie wszystkie nowe są imbusowe nie produkują już z płaskim mocowaniem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Czw 1:11, 21 Kwi 2011 |
|
Dis jak tam twoje prace nad licznikiem ?? :> |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 7:58, 21 Kwi 2011 |
|
Stanęła z powodów finansowych podobnie jak wszystkie inne prace. Zakupiłem jedynie łożyska do przedniego koła bo mam do wymiany a to wpływa na bezpieczeństwo w pewnym sensie. Jakiekolwiek wizualki i przeróbki niestety będę robił dopiero gdy podłapie jakąś fajną robotę. Nie przyjadę niestety zbyt urodziwym VX-em na spotkanie ale sprawnym technicznie chociaż. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Czw 14:17, 21 Kwi 2011 |
|
griba napisał: |
jak już aluminium trochę udało mi się poharatać to znalazłem dobry sposób na odkręcanie |
przedstaw ów sposób, bo ja jak dotąd nie poradziłem sobie z odkręceniem tego dekielka (podczas regulacji zaglądałem przez przednią dziurę i kręciłem kołem). pierścienia łożyska oporowego, wspomnianego przez Stefana, również nie posiadam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 19:33, 21 Kwi 2011 |
|
Ja nie wiem jaki jest sposób Stefana, ale jak rozwaliłem swój rowek (w dekielku) mimo dopasowanego dużego śrubokrętu i dalej nie mogłem odkręcić to poradziłem sobie tak.
Przyłożyłem śrubokręt w rowku na górze. Odchylając go w prawo popukałem w niego pod kątem nawet nie za mocno (tak, żeby w lewo siła na ten kapsel nieszczęsny działała). Dekiel się poruszył i odkręciłem go bez problemu. Gdybym od razu tak zrobił to by się nic z rowkiem nie stało.
Ale mam już nowy na imbus. Dostałem od ręki w serwisie - niestety 50 złych ale co tam, raz się żyje.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Czw 22:29, 21 Kwi 2011 |
|
stukać w ten sposób nie próbowałem.. tzn. w przeróżnych innych sytuacjach owszem, ale przy tym "kapselku" nie. no to następnym razem popróbuję, może za dużo nie zniszczę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pią 0:00, 22 Kwi 2011 |
|
Powinno puścić. W razie czego za browarka oferuje kapsel z rowkiem, który mimo mojej destrukcyjnej działalności i tak pewnie lepiej wygląda niż nie jeden częściej eksploatowany.
Daj znać czy się udało.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ivf
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Człuchów, pomorskie
|
Wysłany:
Pią 10:08, 22 Kwi 2011 |
|
hehehe, Ty tak dbasz o swój moto, że na pewno Twój kapselek lepiej wygląda "zniszczony", niż mój "normalnie używany"
narazie nie chce mi się regulować zaworów, jeszcze nie przejechałem za wiele km od ostatniej regulacji.. narazie priorytetem jest regulacja silnika w samochodzie, który wciąż pali ponad 40 L...... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Czw 8:59, 16 Cze 2011 |
|
Czy ktoś wie jak mam nazwać w sklepie ten oring po dekielkiem (poz. 19 stąd [link widoczny dla zalogowanych])? Bo mi coś olej tam przepuszcza i spróbuję najpierw sam oring wymienić. Tylko nie wiem jak go określić w sklepie (pewnie trzeba jego wymiary znać?) Jeśli wymiary trzeba, to czy ktoś może mógłby sprawdzić (gdyż nie za bardzo mam garaż ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pumex
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:23, 16 Cze 2011 |
|
Czarny.
Właśnie dokonałem pomiaru. Średnica wewnętrzna 33mm , grubość oringa 4mm. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
czarny
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 389 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany:
Czw 9:57, 16 Cze 2011 |
|
Dzięki bardzo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|