 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4417 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Nie 22:23, 01 Kwi 2018 |
 |
wbrew pozorom nie jest tak źle z regulacjami. Bez dyskusji jak się człowiek spręży i wie co i jak to 2,5h na wyjęcie, rozebranie, przeczyszczenie, złożenie i synchro gaźników. Dla początkujących liczyłbym 2 razy tyle. 2,5h w moim wykonaniu było przed jednym zlotem gdy dysza w gaźniku mi się przytkała. Jak już gaźniki są wyjęte warto zrobić regulację zaworów co też zajmie pewnie z dodatkową godzinę do dwóch.
Sprzęt jest z lat 90 więc wtedy jeszcze nie było kłopotów ze zbyt skomplikowanymi sprzętami. Serwisówka, odrobina umiejętności manualnych i samemu bez problemów idzie wszystko zrobić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2621 Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Nie 22:33, 01 Kwi 2018 |
 |
Karol Moryc napisał: |
A jak z regulacjami: zawory, gaźniki, synchro?
Planowałem coś może zrobić na wiosnę ale samemu brak mi odwagi...
|
Nic się nie bój tylko bierz się do roboty.
Karol Moryc napisał: |
...a mechaniki z którymi rozmawiałem nie chcą pomóc w rozsądnej cenie.
Mówią, że to męczący sprzęt  |
Cena za usługę to kwestia względna, ale "mechaników" co są zmęczeni jak widzą gaźniki połączone linkami (pewnie o to chodzi) to lepiej omijaj z daleka.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|