Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Wto 21:12, 09 Lut 2016 |
|
Aby uniknąć kosztów związanych z ewentualnym kupnem innej wyższej kiery i zastanawianiem się jakiej ,od czego,gdzie i za ile , podniosłem swoją kierownicę o 3cm,poprzez zamontowanie dystansów pomiędzy półkę a uchwyty kierownicy(risery).
lista rzeczy potrzebnych do przeróbki:
-dystanse(w moim przypadku tulejki o wys.3cm , średnicy 3cm , otwór w środku 10mm)
-dwie śruby M10 o odpowiedniej długości na klucz imbusowy+nakrętki samokontrujące
Tulejki nie kosztowały mnie nic bo walały mi się po garażu.na śruby wydałem jakieś 3zeta, z tym że łby od śrubek musiałem potraktować szlifierką , aby zmieściły się w riserach bo oryginalnie są na klucz 14-stkę.
linki i przewody mają wystarczającą długość
a jeszcze musiałem pomalować dystanse(na czarny ). |
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 0:55, 10 Lut 2016 |
|
Polak potrafi trzeba tylko chcieć |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Śro 0:56, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Śro 11:36, 10 Lut 2016 |
|
"Wszystko mi się pięknie udało, tylko nie wiem czemu teraz za każdym razem jak tylko usiąde na moto to się przewracam" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matys0
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin
|
Wysłany:
Wto 15:43, 16 Lut 2016 |
|
Ja wymieniłem kierownice na wyższa i powiem szczerze że jeździ się dużo lepiej, pozycja jest bardziej wyprostowana ale jak patrze na niego to dziwnie wygląda z ta kierownica |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 20:41, 16 Lut 2016 |
|
No bez przesady, mój ma wyższą i szerszą i nie rzuca się to w oczy na tle innych VXów |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Śro 10:18, 17 Lut 2016 |
|
Za to Dis ze wzrostem 2,30m rzuca się na tle innych kierowców maszyn ;D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szuwar
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania
|
Wysłany:
Śro 10:47, 17 Lut 2016 |
|
Ojtam, ojtam Co innego jakby jeździł motorynką |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 12:19, 17 Lut 2016 |
|
Oj tam już nie przesadzajcie nawet 190cm nie mam wzrostu a przy 2,3m kupuł bym sobie raczej jakiegoś turystę terenowego |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Śro 12:20, 17 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Voyto
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie RJA
|
Wysłany:
Śro 13:55, 01 Mar 2017 |
|
Witam Panowie.
Podniosłem i poszerzyłem kierownice i mam pytanie bo linka gazu za krótka....czy kupować od intrudera 700-750 bo mają pewnie dłuższe czy macie jakieś inne pomysły? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 17:25, 01 Mar 2017 |
|
Nie wiem czy aby intruder miał dużo dłuszą linkę, trzeba by sprawdzić bo on ma inaczej wyprofilowaną kierownicę co może nie wpływać znacząco na różnicę w długości. Ja swoje dorobiłem tzn tylko od rolgazu do rozwidlenia. Nie wiem jak u ciebie ale pewnie w okolicy też znajdziesz zakład dorabiający linki. Jak nie to mogę polecić w Poznaniu jeśli chcesz. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voyto
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie RJA
|
Wysłany:
Czw 12:59, 02 Mar 2017 |
|
Dzięki za odzew dis. Tylko czy to rozwidlenie łączące linki da się jakoś rozebrać bez zniszczenia obudowy czy raczej nie .I później własny patent na obudowe łączenia pasuje zrobić? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voyto
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie RJA
|
Wysłany:
Czw 13:01, 02 Mar 2017 |
|
chyba jednak zaryzykuję i rozbebesze trójnik łączący ,dorobię linkę i wymyślę nowy patent na obudowe łączenia linek......ma ktoś podobne doświadczenia? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Voyto dnia Czw 13:02, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 16:01, 02 Mar 2017 |
|
Ja dałem do dorobienia linkę i mi oddali z oryginalnym trójnikiem. Wiem, że trochę ciężko to wydostać ale jakoś im poszło.
Ja dorabiałem tu [link widoczny dla zalogowanych]
p.s. a nie masz też aby za krótkiej linki ssania i sprzęgła? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Czw 16:03, 02 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Czw 21:39, 02 Mar 2017 |
|
Voyto napisał: |
chyba jednak zaryzykuję i rozbebesze trójnik łączący ,dorobię linkę i wymyślę nowy patent na obudowe łączenia linek......ma ktoś podobne doświadczenia? |
Ja mam. Rozbierałem rozgałęźnik od linki ssania. Ten od gazu jest zapewne podobnie skonstruowany. Zerknij na mój opis naprawy, może to Ci coś podpowie.
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Voyto
Dołączył: 04 Wrz 2016
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie RJA
|
Wysłany:
Pią 16:51, 03 Mar 2017 |
|
Dzięki za pomoc I za linki do naprawy linki😃
Będę coś kombinował.
Linka sprzęgła ok. A przewód hamulcowy i tak wymienię na ten w oplocie to zamowie trochę dłuższy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|