Autor |
Wiadomość |
david.1606
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 286 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica
|
Wysłany:
Wto 13:52, 28 Lut 2012 |
|
a własnie skoro temat o swiatłach,swojego czasu szukałem Bi-xenonu były bardzo tanie komplety z palnikami juz za 140zł.niestety bi-xenonów nie było (jesli ktos nie wie to bi-xenon to lampa wyładowcza z opcją krótkich i długich swiateł zwykly ksenon to tylko długie,całość została w Polsce zakazana bo bez specjalnych szyb bez rozpraszacza i spryskkiwaczy lamp sa niedoswolone ) i ostatnio trafiłem na cos co by napewno nas zainteresowało otóz bi-xenon H4 za jakies 140 zł albo 120zł z tym plusem ze do swiateł drogowych słuzy zwykły halogen dozwolony a na długie xenon !! i do tego policja sie nie przyczepi bo jedzimy na normalnych za dnia i w razie potrzeby właczamy długie xenony,samemu jednego kompletu nie oplaca mi sie kupowac moze którys z uzytkowników chciał by kupic na spółkie ?.:)dodam jeszcze ze taki palnik bierze około 30W a pali sie kilkakrotniej dłuzej niz standardowy halogen .pzostaje kwestia zamocowania nie duzego przetwornika napięcia który jest hermetycznie zamkniety,puszka jakies
4x8x8xm
tak to świeci
"Product Description
HID Conversion Kit (H4)
1.Models available:H1, H3, H4L, H4H, H7, H11, H13L, H13H, 9004L, 9005, 9006, 9007
2.Color temperature available:4300K,
6000K, 8000K, 10000K, 12000K, green, blue, pink, gold yellow
3.Defective rate:Less than 0.5%
4.Certificate:ISO9000, /ISO9001.E11
5.Input Voltage:9~16V
6.Out put Power:35 W
7:Life time:3200hours " |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez david.1606 dnia Wto 14:01, 28 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 19:21, 28 Lut 2012 |
|
A kwestią jest: kiedy potrzeba więcej światła na światłach mijania czy na długich?
Moja odpowiedź jest oczywista, mianowicie więcej potrzeba w warunkach w których się częściej jeździ. Ile tak na prawdę śmigamy na długich a ile na mijania? Nie wiem czy dla tych kilku chwil zapalenia długich xenonów warto wydawać 140zeta co innego jak byłyby to mijania. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Wto 20:55, 28 Lut 2012 |
|
Hejka!
Wydawało mi się, że xenon chwilę się nagrzewa, dlatego zwykle występuję tylko w światłach mijania lub jako bi-xenon, gdzie bańka cały czas się świeci a strumień światła reguluje przysłona. Sprawdzaliśmy to na zlocie.
Ciekawe jak tutaj to rozwiązali?
Zestawów do samochodu na allegro sporo >
[link widoczny dla zalogowanych]
Problemem są raczej słabe mijania jak piszę DIS. Można dać jakieś lightbary.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 23:26, 28 Lut 2012 |
|
Sprawdzaliśmy ksenony na zlocie i niestety ze standardowym kloszem na mijania nie ma punktu odcięcia, światło jest całkowicie rozproszone co nie jest dobre bo oślepia innych. Trzeba w takim wypadku poszukać gładkiego klosza.
Co do lightbarów to są 2 kwestie mianowicie:
1- nie pasują zbytnio wizualnie do naszych maszyn
2 - biorą sporo prądu bo w każdym kloszu jest żarówka 55W. Można władować np. 35W ale światło będzie słabe i nie sądzę by była jakaś wielka poprawa oświetlenia (przy 35W)
Na aukcji którą podał Griba jest nawet fajna cena 180zł za komplet do auta czyli wszystko po 2 szt. Do maszyny można zawsze kupić na pół i koszty niższe:) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Wto 23:32, 28 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 0:28, 29 Lut 2012 |
|
Hejka!
To był pierwszy lepszy link. Cena całkiem spoko.
O tym, że xenon w miejsce H4 w standardowym szkle oślepia to nie ma co mówić - jasna sprawa.
Lightbar z reflektorami może tak wyglądać > [link widoczny dla zalogowanych]
Można by tam dać xenony zamiast halogenowych - chyba coś się znajdzie gotowego. Zmniejszyło by to pobór prądu. Ale ogólnie i tak rzeźba.
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 0:38, 29 Lut 2012 |
|
Niestety moim skromnym zdaniem nawet takie lightbary niezbyt pasują do naszej maszyny mimo że na zdjęciu gsx1100g |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Śro 10:13, 29 Lut 2012 |
|
A jak Twój projekt ze wstawieniem dwóch reflektorów w miejsce jednego seryjnego? Kiedyś umieszczałeś nawet przerobione zdjęcia.
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 20:12, 29 Lut 2012 |
|
Miałem opinie od osoby która śmigała na fabrycznych podwójnych które tak naprawdę nie są duże bo bodajże po 12cm średnicy każde i te podobno tragicznie oświetlają drogę. Sprawdzałem podwójne triumpha i on miał znacznie większe lampy seryjne podwójne lecz mniejsze niż nasze. Do podwójnych władowałbym ksenony jak byłyby z gładkim kloszem lecz na chwilę obecną skupiam się raczej na zawieszeniu tzn. kupuję nowe progresywne sprężyny do przodu by lepiej się prowadził bo mój jeździ przodem jak amerykańskie krążowniki na 4 kołach.
Przy 2 kloszach trzeba też zmienić mocowanie a to trzeba robić dokładnie by była też regulacja pochylenia klosza. Myślę że jednak zostanę przy pojedynczym z tym ze zmienię na gładki klosz i ksenona wsadzę ale to jeszcze troszkę trzeba poczekać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Śro 22:56, 29 Lut 2012 |
|
Jeśli podwójne to pionowe jak w Kawasaki ER-6n, Versys-1000 albo KTM Duke. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 23:01, 29 Lut 2012 |
|
Góri nie przy naszym rozmiarze kloszy. Przy soczewkach to jeszcze ujdzie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
góri
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 1533 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy k/Zawiercia woj. Śląskie
|
Wysłany:
Śro 23:14, 29 Lut 2012 |
|
No jeżeli niektórzy decydują się na wciskanie lightbarów to czemu nie probować takich przeróbek ale sam bym się nie odważył... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
tomek_olsztyn
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 158 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 0:07, 10 Cze 2013 |
|
Panowie, a jak wygląda sprawa regulacji świateł? Moje mijania są strasznie nisko, można to wyregulować? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pon 7:42, 10 Cze 2013 |
|
Można regulować. Z prawej strony lampy patrząc od strony kierowcy jest śruba pozycjonująca lampę i przy jej zluzowaniu można regulować góra -dół a później zblokować. |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
szuwar
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 269 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konarzewo k/Poznania
|
Wysłany:
Pon 10:50, 10 Cze 2013 |
|
A propos mocnych świateł pojawiły się już ledówki, ale oferują je dla offroad'u więc pewnie nie mają homologacji drogowej, ale to tylko kwestia czasu, że odciążymy alternatory:) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szuwar dnia Pon 10:50, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kamilxxv
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 14:02, 10 Cze 2013 |
|
ja chce zrobić coś ala light bary i myślałem nad tym zestawem :
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|