Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Czw 17:07, 01 Gru 2016
Tak na przyszły sezon jak znajdę czas, przy podmianie silnika będą gdzieś założone lampy a ponieważ mam zamienny dyfer myślę o odwiecznym pomyśle jeźdźców na VXach tzn dłuższych przełożeniach przy czym tu przydałby się dyfer bodajże z vz1500 bo GSX1100G ma krótszy. Obudowa jest prawie we wszystkich suzi posiadających kardan taka sama więc należałoby zapewne zmienić jedynie bebechy. Jak znajdzie się kaska na kupno dyfra z VZ to na bank sprawdzę bo obliczając przełożenia można sensownie obniżyć kręcenie maszyny chociażby na ekspresówkach czy autostradach.
Wszystko zależy jednak od czasu i po drugie miejsca bo w nowym kolum nie będzie na chwilę obecną garażu, który będzie trzeba stopniowo postawić.
Post został pochwalony 0 razy
danielb26
Dołączył: 31 Mar 2018
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie, okolice Włodawy i Jeziora Białego
Wysłany:
Wto 8:47, 19 Cze 2018
Cytat:
Jedyne co będę musiał zrobić to podpiąć ze starego czujnika przewód ciśnienia oleju i przewód neutrala bo z niego korzysta odcięcie przy stopce.
Mógłbyś opisać dokładnie co i jak należy zrobić z tymi przewodami aby wszystko śmigało jak należy?
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
Wysłany:
Wto 14:34, 19 Cze 2018
Przewód od ciśnienia oleju jest "przyklejony" do starego czujnika. Dlatego trzeba go albo "oderwać" od starego czujnika albo przeciąc i połączyć z resztą przewodu. Odnośnie stopki już dokładnie nie pamiętam ale zerknę niedługo to powiem co i jak ale to też chyba była błachostka.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach