|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
KaWaChuReDa
Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JLC
|
Wysłany:
Wto 22:34, 22 Gru 2015 |
|
Cześć.
Może na początek dlaczego Jurand.
Tak jak napisałem wcześniej zawsze towarzyszyły mi motocykle raczej z lat 60/70. Kiedyś w poszukiwaniu inspiracji trafiłem na stronkę poświęconej właśnie motocyklowi Jurand.I to było to!
Ogólne założenia są takie.
Rama, silnik, instalacja, raczej bez zmian lub tylko drobne modifikacje.
Motocykl po skończeniu ma nawiązywać wyglądem do Junaka M10.
Czyli głębokie błotniki, zbiornik paliwa coś z epoki lub jakiś cruser.
Przednie koło będzie ( jak znajdę w dobrej cenie) szprychowane.
Lampa przednia coś jak w Junaku M07 bo zółw junakowy (replika )byłby za duży i po prostu źle to by wygladało.
To tak ogólny zarys. Jak na razie żadne części z epoki nie zostały zniszczone pocięte itp.Wszystkie użyte części to repliki z laminatu.
To na razie tyle
P.S
Proszę o info jak zamieścić foty na forum |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Wto 23:36, 22 Gru 2015 |
|
Projekt może ostatecznie wyglądać ciekawie. CO do zdjęć umieszczas je na ogólnodostępnych serwerach jak np. fotosik.pl lub tym podobnych i tu wklejasz link bezpośrednio do zdjęcia poprzedzając go sformułowaniem [img] natomiast za linkiem wstawiasz [/img] i zdjęcie powinno być widoczne. Ważne jest by wstawić bezpośredni link do zdjęcia a nie gdzieś na stronę ze zdjęciem.
Co do kół szprychowych były takie tworzone przez jakąś firmę do VXa ale można też pomyśleć o podmiance od Sachs Roadster 800 - bliźniak VXa ale ciut nowszy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KaWaChuReDa
Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JLC
|
Wysłany:
Śro 22:07, 30 Gru 2015 |
|
Witam ponownie jeszcze w Starym Roku I życze Wszystkim wielu bezawaryjnych km w Nowym Roku
Sachs 800. Znam znam Tylko ze zdjęć ale znam .
Zaczęły się drobne schodki. Kojarzycie kogoś kto może przerobić zbiornik paliwa z okolic Wrocławia?Chodzi o to żeby zbiornik wszedł na rame jakies 5 - 7 cm.Nie che żeby leżał równo na ramie bo ani to nie wygląda i kierownicą nie idzie kręcić
I jeszcze jedno.Czy ktoś gdzies kiedys kombinował z zasilaniem VX tylko jednym gaźnikiem?Rozumiem, że trzeba by wystrugać kolektor dolotowy. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KaWaChuReDa dnia Śro 22:20, 30 Gru 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 3:00, 01 Sty 2016 |
|
Z jednym gaźnikiem kombinowali na forum intruza i po około roku prób i błędów wciąż były problemy z prawidłowym zasilaniem więc chyba gra nie warta świeczki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
le-chu
Dołączył: 11 Sie 2022
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg
|
Wysłany:
Wto 12:02, 06 Wrz 2022 |
|
Jak tam prace jest ten Jurand? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|