|
Autor |
Wiadomość |
sebov
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 1:28, 13 Lis 2015 |
|
Bardzo dawno nie logowałem się do forum, ale swego czasu było mi ono bardzo pomocne, m.in. dzięki rewelacyjnej fotorelacji Dis'a byłem w stanie wymienić uszczelniacze w przednim zawieszeniu. Co więcej, dane mi było spotkać przy okazji pewnej wizyty w Poznaniu kilku użytkowników forum. Bardzo miło wspominam ten czas i ich gościnność. Dlatego pomyślałem o forum i zamieszczeniu tego ogłoszenia.
Posiadam VX'a rocznik 1990. Niestety, mimo serwisowania motocykla u mechanika, cały czas miałem wrażenie, że stan motocykla się pogarsza, a ja bez własnego garażu niestety nie jestem w stanie o niego odpowiednio zadbać. Po zimowaniu i serwisowaniu 1.5 roku temu dostałem sygnał od mechanika, że uszczelka pod głowicą jest w nie najlepszym stanie i powinienem cały czas kontrolować czy płyn chłodniczy nie zmieszał się z olejem. Nic takiego się nie stało, ale nie chcąc cały czas martwić się o awarię gdzieś w trasie, przestałem w ogóle jeździć.
Nie przewiduję już niestety powrotu do używania VX'a i chciałbym go po prostu sprzedać - do remontu lub na części. Pomyślałem o forum, może komuś się przyda, zawsze to dobrze mieć zapasowe elementy. Poniżej przedstawiam moją obecną wiedzę na temat maszyny z jej minusami i plusami. Nie jestem zainteresowany sprzedażą poszczególnych części, interesuje mnie tylko sprzedaż w całości. Sugerowana cena początkowa, tak, żeby od czegoś zacząć, 1700 PLN, ale dla członków forum jestem skłonny do sporych ustępstw i negocjacji w tym temacie. Nie mam także niestety ani samochodu z hakiem, ani przyczepy, więc także sprawa ewentualnego transportu byłaby do przemyślenia. Dla zainteresowanych mogę przesłać zdjęcia na maila. Motocykl znajduje się w Warszawie.
Minusy:
- bardzo długo nie odpalany, teraz na pewno by nie odpalił, nawet po wymianie/doładowaniu akumulatora (o ile w ogóle ten obecny jeszcze się do czegoś nadaje)
- po ostatnich oględzinach mechanika 1.5 roku temu, dostałem info, że uszczelka pod głowicą jest w kiepskim stanie (od tamtego czasu przestałem jeździć i motocykl stał),
- gdy jeszcze był na chodzie brał sporo oleju ~ 0.8l na 1000 km (a wydaje mi się, że norma w tych motocyklach to około 0.3l na 1000 km), ale pomiary ciśnienia sprężania były w normie i nie było widać niebieskiego zabarwienia spalin z rury wydechowej,
- pod koniec używania miał też jakieś braki w mocy przy większych obrotach (być może problemy z dolotem powietrza/filtrami powietrza),
- kiepski wizualny stan baku - złuszczony lakier, błotnik przedni w dobrym stanie lakierniczym,
Plusy:
- dokupione przeze mnie gmole (minimalistyczne, mało rzucające się w oczy),
- wymienione tarcze hamulcowe w 2011 roku - przód (kupiona nowa), tył (kupiona używana), na przedniej tarczy jest rdza, ale obie mają dużą grubość (w razie czego mogę zmierzyć suwmiarką, jeśli ktoś potrzebowałby dokładnej informacji),
- gniazdo zapalniczkowe,
- owiewka (na razie zdemontowana, ale również oddam przy ewentualnej sprzedaży),
Motocykl zarejestrowany, karta pojazdu, ważne ubezpieczenie OC, brak przeglądu technicznego.
Pozdrawiam,
Sebastian |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
sebov
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 18 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:53, 13 Lis 2015 |
|
Jeszcze sprawa, która mi umknęła w opisie - w motocyklu uszkodzony jest tylny prawy kierunkowskaz. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
katoga64
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: -Bognor Regis UK
|
Wysłany:
Sob 19:11, 05 Gru 2015 |
|
Napisz na meila [link widoczny dla zalogowanych] Pozdro Arek. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|