Autor |
Wiadomość |
Kloss
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GDYNIA
|
Wysłany:
Wto 10:06, 08 Lis 2011 |
|
Witam wszytskich
Ostatnio miałem małego szlifa ........
MIn niestety skrzywiła sie kierownica .
Czy moglibyście podac mi namiary jaką kiere kupić czy oryginał czy jest moze jakaś lepsza inne kąty, długości ....
Dzięki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
robewa01
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gdynia
|
Wysłany:
Wto 23:36, 08 Lis 2011 |
|
W LARSSONIE WZÓR MOTO GUZZI . JEST IDENTYCZNA JAK ORYGINAŁ, CENA OK100,-
pozdr. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Śro 11:48, 09 Lis 2011 |
|
Wybór kształtu i profilu kierownicy tak naprawdę zależy tylko od ciebie. Jeśli pasowała tobie oryginalna to zmień na taką samą. Ja chciałem mieć szerszą i taką zakupiłem przy czym jest ona też wyższa. Problemem stały się linki (poza elektryką) które okazały się za krótkie i musiałem je przedłużyć co pociągnęło za sobą kolejny koszt. Najlepiej udać się do sklepu gdzie mają kiery wystawione i zobaczyć jaka tobie pasuje. Nie ma problemu z podejściem do moto z daną wybraną i zobaczenia jak wygląda w odniesieniu do starej (jeśli oczywiście możesz podjechać moto).
Istotną kwestią są obciążniki, końcówki kierownicy niwelujące drgania. Oryginalne są znacznie cięższe niż jakiekolwiek nowe które znalazłem. Nowe kiery są puste w środku więc potrzebne jest jakieś mocowanie najlepiej starych obciążników bo nowe mają. Ja wyciąłem gumówką ze starej kiery i zamocowałem w nowej tuleje z gwintem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robewa01
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gdynia
|
Wysłany:
Czw 20:54, 10 Lis 2011 |
|
......
DIS , Ty doktor z tytułem piszesz "wyciągłem"
ale beka....... tylko sie nie gniewaj nie bierz tego za bardzo do siebie !
Pozdrawiam Cię serdecznie i do zobaczenia na II ZLOCIE . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Czw 23:17, 10 Lis 2011 |
|
Oj robewa ja nic nie zmieniałem w poście (dowód na dole że post nie był zmieniany) i napisałem wyciąłem (od cięcia) a nie wyciągłem (od wyciągania), jedną literkę za dużo gdzieś sobie niestety wstawiłeś przy czytaniu i była to akurat litera g
Poza tym jak walnę już jakiegoś byka z rozpędu to pokazuje mi to firefox i poprawiam by nie było właśnie takich sytuacji jakie mi zarzucasz |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dis dnia Czw 23:19, 10 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
robewa01
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gdynia
|
Wysłany:
Pią 11:47, 11 Lis 2011 |
|
Witaj Dis .
Faktycznie dzisiaj rano czytam i kurcze nie ma żadnej literki G !
No to jest sprawa dla CBŚ .
To czemu wczoraj była ????? hehehehe!
No stary jeżeli jej nie usunąłeś to bardzo przeprzszam! i biję się w pierś!
...a tak z innej beczki , może czas zacząć mysleć o nowym zlocie?
miejsce i czas ? może połączyć go z innym zlotem?
Pozdrawiam!!!!!!!!!!! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dis
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 4411 Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Golęczewo (pod Poznaniem)
|
Wysłany:
Pią 12:05, 11 Lis 2011 |
|
Spoko Robewa czasem jak się czyta to literka dodatkowa sama gdzieś wpadnie nawet jak jej nie ma i się człowiek dziwi o co chodzi
Co do zlotu to jest wątek na oddzielny temat by tego nie zaśmiecać a myślałem by zacząć planować pod koniec grudnia. Można się podłączyć pod inny lecz wtedy my będziemy małą garstką w dużym gronie bo jakiekolwiek zloty są raczej masówkami nawet "modelowe" jak np. intruzownia. Ale tak jak pisałem temat do założenia i omówienia |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
flinster
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 11:51, 14 Sty 2012 |
|
kierownice można naprostować .
potrzeba rurę ok. 1,5m i kogoś kto usiądzie na motocyklu.
moja była jak od ścigacza, teraz jest jak od turystyka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Sob 15:27, 14 Sty 2012 |
|
Dokładnie - u siebie tak prostowałem i DIS'owi też.
Blokujesz kierownicę w pożądanym kierunku do oporu, zakładasz rurę na jej koniec i prostujesz.
Sprawdzasz tylko oczywiście co jakiś czas odległości lewej i prawej strony końca kierownicy od śrub na wlewie, żeby równo było. No i od podłoża czy jest tak samo wysoko.
Przy 1,5-2 metrach przedłużki, kierownica wydaje się jakby była z plasteliny.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pepe99
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 12:35, 12 Mar 2012 |
|
U mnie podobna sprawa, jakiś parkingowy ciul przewrócił machinę, także jej lewa strona przytuliła się do baku. Mówicie, że wystarczy nagiąć jakimś metalowym prętem? Spróbuję!
A ktoś może wie jak naprostować nóżkę centralną? Również skrzywiła się przy okazji ciula parkingowego. Zaczepia o lewy wydech i nie można postawić moto co bardzo utrudnia użytkowanie.
Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 13:12, 12 Mar 2012 |
|
Hejka!
Z centralną może być kiepsko. Trzeba zdjąć, imadło, młotek i kombinować.
Pozdrawiam,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pepe99
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 13:22, 12 Mar 2012 |
|
Czy centrala ma jakieś śruby, które można odkręcić? Czy tylko ciąć?
Wybaczcie durne pytanie, ale nie byłem jeszcze przy moto od zeszłego roku
Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
griba
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 2619 Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 62 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany:
Pon 13:25, 12 Mar 2012 |
|
Jest śruba przechodząca przez środek...
Pozdr,
Griba |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pepe99
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 14:55, 12 Mar 2012 |
|
Dzięki i sorki za off-topic.
Jutro idę naginać kierownicę (i odkręcać centralną)
Pozdrawiam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mcteusz
Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wysokie Mazowieckie
|
Wysłany:
Nie 19:07, 08 Wrz 2013 |
|
A jak VX wyglądał by z taką kierownicą:
[link widoczny dla zalogowanych]
?
No nie dam rady jeździć pochylony. Siadam na Virago- pełen komfort. Siadam na Magnę- też. Siedzenie w Magnie jest praktycznie na takiej samej wysokości więc zmiana kierownicy powinna upodobnić pozycję. Pytanie do dis'a jak wygląda temat zmiany linek/przewodu hamulcowego? Mógłbyś pokazać swoją kierownicę?
Druga rzecz- trzeba by jeszcze wtedy pomyśleć o dorobieniu podnóżków w lepszym miejscu i byłby chopper... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|