Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Nie 0:38, 06 Wrz 2009   Temat postu:

Każdej marce zdarza się wypuścić egzemplarze z jakąś wadą, niedoróbką w kilku egzemplarzach. Wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi. Jedni jeżdżą 200k km bez awarii a inni po 10k km już coś mają.
beatles
PostWysłany: Sob 23:20, 05 Wrz 2009   Temat postu:

Mojemu kumplowi w i ntruderze padła panewka po około 50 tyś przebiegu (silnik podobny do vx), w serwisie twierdzili, że się zdarza. Oleju jest tyle ile być powinno:) To suzuki, nie Honda niestety.
Paweł VX800
PostWysłany: Sob 8:53, 05 Wrz 2009   Temat postu:

silnik mógł miec za mało oleju, w vx jest duzy silnik i generalnie konstrukcyjnie mało oleju 2400 ml na ten silnik to nie jest duzo. musisz pilnowac poziomu oleju to bedzie ok.

druga przyczyna, silnik ma juz swoj przebieg i po prostu padł....

pozdro
ars74
PostWysłany: Pią 18:19, 04 Wrz 2009   Temat postu: Co z tymi zatartymi wałami ???

Dosyć często napotykam taka informacje że w VX-ie jest zatarty wał lub panewka na wale lub na korbowodzie - czy ktos z was moze mi ten temat przyblizyc co jest przyczyną!!! Chodzi mi o informacje czy silniki w VX-ach maja jakąś ukrytą wade czy to raczej z zaniedbań???

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group