Autor |
Wiadomość |
dis
|
Wysłany:
Nie 0:38, 06 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Każdej marce zdarza się wypuścić egzemplarze z jakąś wadą, niedoróbką w kilku egzemplarzach. Wszystko zależy na jaki egzemplarz się trafi. Jedni jeżdżą 200k km bez awarii a inni po 10k km już coś mają. |
|
|
beatles
|
Wysłany:
Sob 23:20, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Mojemu kumplowi w i ntruderze padła panewka po około 50 tyś przebiegu (silnik podobny do vx), w serwisie twierdzili, że się zdarza. Oleju jest tyle ile być powinno:) To suzuki, nie Honda niestety. |
|
|
Paweł VX800
|
Wysłany:
Sob 8:53, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
silnik mógł miec za mało oleju, w vx jest duzy silnik i generalnie konstrukcyjnie mało oleju 2400 ml na ten silnik to nie jest duzo. musisz pilnowac poziomu oleju to bedzie ok.
druga przyczyna, silnik ma juz swoj przebieg i po prostu padł....
pozdro |
|
|
ars74
|
Wysłany:
Pią 18:19, 04 Wrz 2009 Temat postu: Co z tymi zatartymi wałami ??? |
|
Dosyć często napotykam taka informacje że w VX-ie jest zatarty wał lub panewka na wale lub na korbowodzie - czy ktos z was moze mi ten temat przyblizyc co jest przyczyną!!! Chodzi mi o informacje czy silniki w VX-ach maja jakąś ukrytą wade czy to raczej z zaniedbań??? |
|
|