Autor Wiadomość
ivf
PostWysłany: Śro 8:36, 29 Lip 2009   Temat postu:

dokładnie. to trzeba zaślepić, każdy gaźnik ma takie wyprowadzenie do wpinania wakuometrów. w tylnym gaźniku jest wykorzystywane dodatkowo do zasilenia kranika podciśnieniowego
griba
PostWysłany: Wto 18:35, 28 Lip 2009   Temat postu: Króciec...

Tak, wygląda na króciec kontrolny, powinien być zaślepiony podczas normalnej jazdy.

A u mnie wogóle w tym miejscu nie ma wyprowadzeń.

Sprawdź proszę jak robisz przy moto i daj mi znać jaki masz dolot do airboxów - o co chodzi - mój post na ten temat na głównym drzewku.

Pozdrawiam,
Griba
rysiek_d
PostWysłany: Wto 18:19, 28 Lip 2009   Temat postu:

Image

Image

trochę kiepska jakość ale to z komórki.
griba
PostWysłany: Wto 18:01, 28 Lip 2009   Temat postu:

Hej!

Właśnie pomiędzy cylinder, a gaźnik wpinasz wakuometry więc ten przewód jest jak najbardziej ok.

Zobacz, że ten od kranika też łączy się z przestrzenią przed gaźnikiem.

Zrób fotę tego krućca, który przypadkowo zaślepiłeś.

Pozdrawiam,
Griba
rysiek_d
PostWysłany: Wto 17:20, 28 Lip 2009   Temat postu: Odmiana

Dziś pod swoje moto podpiąłem wakuometry. jeden pod przewód podciśnieniowy do kranika. no a z drugim miałem problem, czytałem gdzieś ze drugi miernik podpinamy pod przewód do pompki ale zauważyłem ze wychodzi z łącznika miedzy gaźnikiem a cylindrem wiec nie jest na pewno podciśnieniowy. ale przy Gaźniku zauważyłem wolny króciec więc dla testów popiołem pod niego wężyk. no i teraz zgłupiałem nagle moto zaczęło chodzić jak nowo narodzone Very Happy no i nawet nie kicha Wink
i tu się rodzi pytanie czy ten króciec powinien być zaślepiony czy jakiś wężyk spadł którego nie zauważyłem ??
rysiek_d
PostWysłany: Nie 11:03, 26 Lip 2009   Temat postu:

jeżeli chodzi o regulację to jeszcze nic nie było robione przy moim vx wiec muszę się za nie wziąć Wink
Opisze po robocie jak wyszło
SUZI VX800
PostWysłany: Nie 11:02, 26 Lip 2009   Temat postu:

zajrzyj problem z prawym baniakiem tam jest opisane co to może być też mam takie dolegliwości pozdrawiam
dis
PostWysłany: Sob 19:22, 25 Lip 2009   Temat postu:

A kiedy ostatni raz robiłeś regulacje?? Nie zaszkodzi wyregulować gaźników i przy okazji sprawdzić luzy zaworowe ot tak coroczne standardowe czynności. powinno pomóc
rysiek_d
PostWysłany: Sob 18:25, 25 Lip 2009   Temat postu: Kicha w rurę

Witam wszystkich
jeżdżę VX'em od 2 lat motor sprawował się bez zarzutu aż do ostatniego poranka gdy po odpaleniu usłyszałem ze od czasu do czasu strzela w z wydechu. pierwszym moim krokiem była zmiana świec (lubią paść co roku) lecz nic nie pomogło. Czy na wpływ pracy silnika może mieć kiepskie paliwo?? ostatnie moje tankowanie było na jakiejś małej stacji jak wracałem z trasy. czy to już pora by zająć się regulacjami.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group