Autor |
Wiadomość |
dis
 |
Wysłany:
Pią 8:36, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
faktycznie rąbnąłem się lecz to pewnie przez fakt iż nie byłem zalogowany i raz napisałem wiadomość jako gość i zdziwiło mnie że muszę jakieś kody wstukiwać więc się zalogowałem i napisałem jeszcze raz tym razem z gafą przepraszam |
|
 |
ivf
 |
Wysłany:
Pią 8:17, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
no tak, mały chochlik się wkradł - w dół otwarty, w górę otwarty
w instrukcji obsługi podają, że generalnie w górę jest rezerwa, a w dół otwarcie. jednak dopisana jest również informacja, że w niektórych moto może to być odwrócone i żeby pamiętać tylko, że obrót zgodny ze wskazówkami zegara aktywuje rezerwę, a kręcąc przeciwnie do wskazówek zegara wracamy do otwarcia.
zasadę otwarcia widać na schemacie kranika w serwisówce (str. 6-2) |
|
 |
dis
 |
Wysłany:
Czw 22:57, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
Skierowany w dół to otwarty w poziomie zamknięty a skierowany do góry otwarty ot cała filozofia. |
|
 |
Gość
 |
Wysłany:
Czw 15:33, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
Mógłby ktoś wstawić fotki kiedy kranik w vx jest otwarty, zamknięty a kiedy ta rezerwa bo nie mam zielonego pojęcia. |
|
 |
dis
 |
Wysłany:
Czw 12:48, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
Ja tylko raz jechałem do czysta(niezbyt fajna sytuacja i przypadkowa). Wtedy moje spalanie wynosiło 10/100 więc znacznie za dużo i wtedy przejechałem 40km. Teraz spalanie już jest bliżej normy lecz wciąż pracuję by było niższe (ach te ceny paliwa).
Rezerwa to jak pamiętam 4l więc zależnie od tego jak jeździsz tyle przejedziesz na rezerwie.
Weź tylko niewielką poprawkę że rezerwa 4l to jest gdy moto stoi prosto. Podczas jazdy paliwo pływa i raz jego poziom się podnosi a raz opada więc dobrze i najlepiej jest przyjąć że rezerwa to ok 2-3l. |
|
 |
kamis
 |
Wysłany:
Czw 12:15, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
faktycznie koledzy macie rację, kranik się sprawdza. a propos to ile km można jeszcze przejechać na rezerwie?? ja zawsze gdy poczuję spadek mocy i przełączę na rezerwę to jadę na najbliższą stację i najwięcej to przejechałem coś koło 20 km ale to nie był jeszcze max.
Pozdrawiam[/b] |
|
 |
dis
 |
Wysłany:
Czw 9:34, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
Też chciałem mieć moto ze wskaźnikiem poziomu paliwa lecz kranik wystarcza. U mnie jest tylko jedno małe ale a mianowicie jakoś mała jest rezerwa tak jak by na normalnym on zasysał już z rezerwy więc wtedy wiem że trzeba szybko na stację zawitać. Jednak dzięki licznikowi kilometrów (dzienny licznik) można spokojnie jeździć i wiedzieć kiedy się kończy zupka.
Jakiekolwiek przeróbki są nie warte wysiłku i wkładania w to kasy |
|
 |
..:maniek:..
 |
Wysłany:
Wto 16:03, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
zamontowac to sie zawsze da ale... :
w motocyklu wskaznik paliwa jaki by nie byl nie jest rozwiazaniem sensownym (z uwagi na ksztalt zbiornika, duze pochylenia, styl jazdy - i prawde mowiac mialem juz kilkanascie motocykli ze wskaznikiem i ZAWSZE najdoskonalszy byl zwykly kranik!!! z pozycia ON/RES) |
|
 |
kamis
 |
Wysłany:
Pon 13:05, 06 Lip 2009 Temat postu: Wskaźnik paliwa |
|
Witam
Wie ktoś czy można zamontować lub może ktoś ma zamontowany w swoim VXie wśkaźnik paliwa. Jeżdzę swoim VX od 3 miesięcy jest to mój pierwszy motorek i jak narazie jestem z niego zadwolony, tylko zawsze taknując do pełna i ruszajac w trase zastanawiam się ile zrobię km na jednym baku, zazwyczaj jest to niceałe 300 km, więc już raczej mam to opanowane ale fajnie byłoby mieć wskaźniczek na który mógłbym spojrzeć sobie i zoabczyć ile jeszcze paliwka jest w baku.
Pozdrawiam |
|
 |