Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Nie 21:09, 14 Cze 2009   Temat postu:

Wiadomo jutro po uczelni śmigam do motocyklowego a jak tam nie będzie to jadę do sklepu z uszczelnieniami. Niby duże miasto ale w każdym sklepie motocyklowym jak się pytasz o części to katalog i stwierdzenie możemy zamówić. Tylko jeden sklep ma większość na miejscu choć też czasem zdarzają się przypadki że nie mają ale nie można mieć wszystkich rzeczy do każdego sprzęta na miejscu.
nitro
PostWysłany: Nie 14:23, 14 Cze 2009   Temat postu:

Jeżeli mieszkasz w Poznaniu, to chyba nie będzie większego problemu z dostaniem odpowiedniej takiej jak powinna być. popytaj najpierw w sklepach z częściami moto. a potem w razie problemów dopiero coś dopasuj.
dis
PostWysłany: Sob 22:38, 13 Cze 2009   Temat postu:

Tłoczki wyciągnięte i tylko z wierzchy blisko powierzchni klocka mają trochę rdzy reszta ładniutka. Wyczaiłem problem podczas wyciągania tłoczka a dokładniej jak to zaczynałem robić. Pierwsza z gumek (chyba uszczelnienie przeciwpyłkowe czy cholera wie jak się to nazywa) wysunęła się z rowka w którym powinna się znajdować i powodowała blokadę tłoczka przed cofaniem się. Muszę ją wymienić i wymienię w drugim tłoczku też. Mam tylko pytanie jaką temperaturę musi wytrzymać taka guma bo nie wiem czy dostanę oryginalną a w Poznaniu jest świetny sklep z uszczelnieniami .
nitro
PostWysłany: Sob 20:21, 13 Cze 2009   Temat postu:

Przecież jak powyciągasz tłoczki, to zobaczysz, czy są skorodowane, lub inaczej uszkodzone i wtedy się będziesz zastanawiał.
A podpowiedzi np. tu :
http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=244cc375cae38aeb82c24ba70c80388e&showtopic=80922
dis
PostWysłany: Czw 22:05, 11 Cze 2009   Temat postu:

Ok to że trzeba się pobawić w rozbieranie to przeboleje ale sądziłem że jakieś podpowiedzi dostanę jak to zrobić od osób które to już mają za sobą.
Jak coś schrzanię to będę kupował ale wpierw wolę coś samemu zrobić.
nitro
PostWysłany: Czw 20:31, 11 Cze 2009   Temat postu:

kolego załatw sobie manuala , tam masz wszystko jak na tacy. Tak czy siak trza rozebrać , obejżeć czy nie skorodowany, nowe uszczlnienia i osłonki, może tłoczek,specjalny smar do tłoczków lub szukać innego sprawnego, bo nie zbyt często się to zdaża i koszt nie wielki używki (nawet bym to polecał, bo przy małej wprawie można coś schrzanić a to w koncu hamulce...)
dis
PostWysłany: Czw 18:47, 11 Cze 2009   Temat postu: nie odbijający tłoczek hamulca

Mam taki problem, iż po wciśnięciu manetki przedniego hamulca klocki zbliżają się a po puszczeniu klamki jeden tłoczek się cofa natomiast drugi pozostaje niecofnięty. Jak zrobić (naprawić) ten problem bo wpływa to na szybsze zużycie klocków i tarczy oraz zwiększa opory a tym samym zużycie paliwa. Nie wiem czy wystarczy nasmarowanie czy nie ale jak już coś robić to gruntownie. Tu mam pytanie jak to rozłożyć i zrobić by chodziło wszystko jak trzeba?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group