Autor Wiadomość
jaroo_oo
PostWysłany: Nie 21:59, 06 Maj 2012   Temat postu: kopcenie ustało

Witam. U mnie kopcił, ale po wymianie oleju i filtrów powietrza przestał. Chyba miał za bogata mieszankę bo filtry były bardzo zasyfione, wymieniłem i na razie jest ok.
nitro
PostWysłany: Nie 23:21, 31 Maj 2009   Temat postu:

Nie chce Cie martwic,ale jak kopci na niebiesko, tzn. pali gdzieś "na lewo" oliwe . Wymiana samych pierscieni ,to bardzo optymistyczna wersja... Prawdopodobnie cylinder nie będzie wyglądał za ciekawie jak rozbierzesz. Ale to tylko takie moje fantazje. Tak ,czy siak czeka Cię rozbiórka silnika.
dudi791
PostWysłany: Nie 21:22, 17 Maj 2009   Temat postu:

Jeszcze zapomniałem dodać że kominy są przy kopcone ale suche.
dudi791
PostWysłany: Nie 21:19, 17 Maj 2009   Temat postu:

w zeszłym roku dolałem ok 1.2litry oleju na 2000km. Swiece są ok (kolor rdzawy) spalanie w normie. Wiec chyba te nieszczęsne pierścienie,chociaż teraz zalałem go MOTUL-em 3000 20w50 podobno ma pomóc. Okaże sie:)
pietrucha77
PostWysłany: Sob 23:24, 16 Maj 2009   Temat postu:

Dowiadywalem sie w suzuki o pierscienie - 220 zl na gar
beatles
PostWysłany: Sob 17:46, 16 Maj 2009   Temat postu:

jeśli ubywa oleju to niestety pierścienie, mam ten sam problem
griba
PostWysłany: Sob 14:13, 16 Maj 2009   Temat postu: A świece...

A świece jak wygladają?

Spalanie paliwa w normie, nie za duże?

Może gaźniki leją za dużo paliwa, albo ssanie cały czas otwarte - chodź niebieski dym to raczej olej...

A jakie zużycie oleju obserwujesz?

Końcówki wydechów zaolejone czy suche?

Pozdrawiam,
Griba
dudi791
PostWysłany: Czw 21:44, 14 Maj 2009   Temat postu:

na obu garach ciśnienie jest po 11. Uszczelniacze są nowe,przejechałem na nich nie całe 3000km. Płyn też sprawdzałem i jest pod korek. Już sam nie wiem o co chodzi Sad
..:maniek:..
PostWysłany: Czw 8:35, 14 Maj 2009   Temat postu:

z tego co pamietam to VX ma ma miec kompresji 12 +/-2, wiec 11 jest jak najbardziej OK! wazne by na obu cylindrach roznica nie byla wiekszaniz 10%. a ten dym to napewno od oleju?? a nie od cieczy chlodzacej??moze uszczelka padla?a moze jednak uszczelniacze?
dudi791
PostWysłany: Śro 22:42, 13 Maj 2009   Temat postu:

Witam. Wydaje mi się ze pali olej, ponieważ kopci na niebiesko. Znowu facet który sprawdzał mi ciśnienie powiedział ze nie ma się do czego przyczepić bo jest dobre. wiec już sam nie wiem. A jakie jest w vx ciśnienie książkowe?
kedzi0r
PostWysłany: Pon 22:40, 11 Maj 2009   Temat postu:

co do kompresji to jest już założony temat. 11 to dolna granica. co do kopcenia to mi kopcił na czarno jak mieszanka była za bogata.
dudi791
PostWysłany: Pon 22:33, 11 Maj 2009   Temat postu: vx kopci!!!

Witam wszystkich. Mam następujące pytanie: jakie powinno być ciśnienie sprężania w vx bo u mnie jest po 11 atmosfer na każdym cylindrze, a motor jak jest dobrze ciepły to zaczyna kopcić. Uszczelniacze zaworowe wymieniłem w ubiegłym roku,więc ten problem chyba odpada. Proszę o odpowiedzi. Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group