Autor Wiadomość
J.Miki
PostWysłany: Sob 20:07, 24 Sty 2009   Temat postu:

Ok. To ja już podziękuję za wszystkie odpowiedzi i jeżeli uporam sie z problemem to napiszę. Dodam, że iglice ustawiłem na środkowych rowkach i poziom paliwa ustawiłem w tylnym gaźniku ok. 6 mm przed górną częścia korpusu. Wcześniej iglice były opuszczone o 1 ząbek i poziom paliwa równo z łączeniem korpusu z komorą pływakową. Przedni gaźnik bez zmian, czyli ok 5-4 mm przed górną cześcią korpusu.Do zobaczenia.
..:maniek:..
PostWysłany: Sob 11:33, 24 Sty 2009   Temat postu:

nitro napisał:
Co do iglicy, to moje zdanie jest zupełnie inne... Otóż jest to indywidualna spraw i regulacja jej przwidłowa to wyższa szkoła jazdy...


Tu sie zgadzam z kolega w 100%! wszystkie dane regulacyjne w serwisowkach co do ustawien gaznikow to sa dane orientacyjne! i w kazdym przypadku indywidualnie trzeba by ustawiac iglice, sklad mieszanki, czasem poziom paliwa...ale zawsze ustawienia zaczac nalezy od danych fabrycznych bo wtedy mamy pewnosc ze sprzet musi jako tako chodzic Smile
nitro
PostWysłany: Pią 21:22, 23 Sty 2009   Temat postu:

gdyby było inaczej podłączone, to pompa paliwa by nie działała, więc raczej jest ok... ale jutro moge sprawdzic u siebie i odpowiem.
Co do iglicy, to moje zdanie jest zupełnie inne... Otóż jest to indywidualna spraw i regulacja jej przwidłowa to wyższa szkoła jazdy... obserwacja koloru izolatora świecy, analiza spalin itp. podnosząc wzbogacasz w paliwo . Załóz na srodku i potem doreguluj ewentualnie, jeżeli będziesz widział,że kolor świecy odbiega od normy... a kolory można znalezc w sieci z opisami.
J.Miki
PostWysłany: Pią 20:57, 23 Sty 2009   Temat postu:

Chłopaki jeszcze jedno z pąpki wychodzą 3 wężyki, według serwisówki siedząc na moto; ten z lewej strony podlączony jest do zasilenia gaźnika tylnego, środkowy do podciśnienia przedniego krućca a prawy wężyk podaje paliwo zbiornik-pąpka.W moim przypadku środkowy wężyk jest ok, ale ten z lewej poodaje paliwo zbiornik-pąpka a ten z prawej zasila gaźnik czy to jest jakaś róźnica?Dzięki za CIERPLIWOŚĆ.
gumis
PostWysłany: Pią 15:56, 23 Sty 2009   Temat postu:

Jesli chodzi o kranik to tak jak masz podłaczone nic nie zmieniaj
ivf
PostWysłany: Pią 11:53, 23 Sty 2009   Temat postu:

ze zbiornika powinny zdaje się wychodzić dwa wężyki - jeden odpowietrzający, drugi odprowadzający wodę, ale pewien nie jestem.. w każdym bądź razie oba powinny kończyć się "nigdzie" Wink
marjan
PostWysłany: Pią 11:05, 23 Sty 2009   Temat postu:

[quote="J.Miki"]Siemanko panowie i dzięki za odpowiedzi mam jeszcze parę pytań: wężyk który wychodzi od tej puszki idzie poprostu w dół i nigdzie nie jest podłączony, a wężyk który wychodzi od zbiornika paliwa z prawej strony gzie jest podłączony bo nie mogłem znaleźć w serwisówce, i jeszcze jedno kranik mam podciśnieniowy jeden wężyk idzie do pąpki a drugi do tylnego króćca gaźnika.[/quote]

Serwisówkę w rękę weź.
W działach o konkretnych modelach znajdziesz odpowiedź jak i którędy powinny być poprowadzone wężyki. Podpowiadam:
"Cable and hose routing".
J.Miki
PostWysłany: Czw 22:38, 22 Sty 2009   Temat postu:

Siemanko panowie i dzięki za odpowiedzi mam jeszcze parę pytań: wężyk który wychodzi od tej puszki idzie poprostu w dół i nigdzie nie jest podłączony, a wężyk który wychodzi od zbiornika paliwa z prawej strony gzie jest podłączony bo nie mogłem znaleźć w serwisówce, i jeszcze jedno kranik mam podciśnieniowy jeden wężyk idzie do pąpki a drugi do tylnego króćca gaźnika.
gumis
PostWysłany: Czw 15:13, 22 Sty 2009   Temat postu:

tak jak napisał ivf.
ivf
PostWysłany: Czw 10:51, 22 Sty 2009   Temat postu:

pewny jesteś, że to właśnie ten wężyk? tak nie może być - ta puszka to zbiorniczek wyrównawczy układu chłodzącego!

dla pewności sprawdź w serwisówce - w dziale 9 "servicing information" jest schemat przedstawiający przebieg wężyków układu chłodzącego (strona 9-23 "radiator hose routing") Wink
J.Miki
PostWysłany: Śro 22:50, 21 Sty 2009   Temat postu:

Dzięki gumiś za odpowiedz regulowałem wysokość poliwa w komorach i myślałem że może jeszcze iglice są źle zapięte.A jeśli chodzi o przewody to raczej mam dobrze założone.Jedno mnie tylko zastanawia u mnie przewód od zbiornika odpowietrzający podpięty jest pod tą puszkę co jest z prawej strony pod zbiornikiem czy tak powinno być?
gumis
PostWysłany: Pon 20:58, 19 Sty 2009   Temat postu:

Kolego jezeli dysze nie były zmieniane to zapinka powinna byc na srodkowym rowku, dlatego ze pozostaje ci jeszcze zakres regulacji gora ,dol w przypadku zmiany dysz lub wydechu.Po co wogole z tym kombinujesz? Wez sobie manuala w rece i popatrz jak powinny byc poprowadzone wszystkie przewody i linki pod zbiornikiem wtedy na pewno skoncza sie twoje problemy ,a jak widze na forum to non stop cos kopiesz przy tym moto Rolling Eyes powodzenia!!!
J.Miki
PostWysłany: Nie 21:09, 18 Sty 2009   Temat postu: Gźniki:wysokość iglicy?

Witam wszystkich serdecznie i moje pytanko na temat wysokości zapinki iglicy to:Na którym miejscu macie umieszczoną zapinkę licząc od dołu, czyli od dyszy wtryskającej paliwo ( 1-6 ). Mam gaźniki typu 45 C 60.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group