Autor |
Wiadomość |
rebel68
|
Wysłany:
Wto 23:07, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Myślę , że koszt synchronizacji i przy okazji ustawienia zaworów to około 150 zł. Jakis ludzki mechanik powinien tyle wziąść. Więcej byłoby zdzierstwem. Pozdrawiam |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Wto 6:54, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
świece są OK, sprawdze pozostałę rzeczy które wymieniłes jeszcze. dzieki za podpowiedzi
to wszystko co moze wydawac sie oczywiste dla starych wyjadaczy jest naprawde cenne dla takich "świeżych" motorajderów |
|
|
..:maniek:..
|
Wysłany:
Wto 6:44, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
hmersky napisał: |
qrde do szczelania z wydechu doszło lekkie przerywanie ale tylko na wolnych obrotach |
a ze tak spytam w jakim stanie sa swiece/fajki/kable/cewki WN? bo jesli czasem szczela w wydech, a do tego teraz jeszcze na wolnych przerywa to ewidentnie wyglada na cos z ukladem zaplonowym. na poczatek wymien swiece (o ile pamietam NGK DPR8EA9 ~12zl/szt), jesli to nie pomoze to fajki(ok.10-15zl/szt) i kable(ok.10zl/m) i powinno byc juz OK |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Pon 14:13, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
qrde do szczelania z wydechu doszło lekkie przerywanie ale tylko na wolnych obrotach |
|
|
..:maniek:..
|
Wysłany:
Pon 8:43, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
dostep do gaznikow jest ok, ale problem jest z sama synchronizacja bo robi sie ja za pomoca linek a nie jak w przypadku 99,9% motocykli srubkami
pozatym zeby dobrze zrobic synchro najpierw ci zrobia regulacje zaworow itp.itd..
ja sam robilem synchor i wiem ze troche z tym roboty jest, a w warsztatach to srednio za VX chca 200-250zl |
|
|
rebel68
|
Wysłany:
Pią 15:12, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Koszty są różne zależy na kogo trafisz i jak się ceni. Mnie zrobił kolega mocno po znajomości. Myślę że mechanik za synchro i ustawienie zaworów zbierze jakieś 150 zł na szczęście w naszych motorach dostęp do gażników i zaworów nie jest aż tak mocno utrudniony. |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Pią 14:48, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
no to zrobie w październiku |
|
|
..:maniek:..
|
Wysłany:
Pią 7:15, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
>nie wiem czy w tym sezonie sie opłaca jeszcze, raczej to przeboleje >>(chyba nic sie nie stanie ) i na wiosne zrobie synchronizacje itp
a co ma do tego pora? to czy zrobisz teraz czy na wiosne nie ma znaczenia- synchro nie trzeba robic co roku.
dodatkowym plusem tego ze zrobisz to teraz/ w zimie jest to ze zima to martwy okres w warsztatach wiec zrobia ci szybko i moze i taniej - a na wiosne zawsze bedzie problem z terminem a i o cenie nie bedzie dyskusji! |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Czw 20:17, 04 Wrz 2008 Temat postu: |
|
no tez myślałem o tej synchronizacjii no ale nie wiem czy w tym sezonie sie opłaca jeszcze, raczej to przeboleje (chyba nic sie nie stanie ) i na wiosne zrobie synchronizacje itp
btw. jaki koszt mniej wiecej synchronizacji ? |
|
|
rebel68
|
Wysłany:
Czw 17:51, 04 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Mozesz spróbować zsynchronizować gażniki u mnie pomogło. |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Pon 20:10, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
dzieki za odp
pozdro ! |
|
|
..:maniek:..
|
Wysłany:
Pon 19:58, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
hmersky napisał: |
co to znaczy przedziurawione na przelot ?
mam oryginalne tłumiki harley davidson i ma taki czoperkowaty sound no ale strzelać nie powinno chyba |
oryginalnie w tlumiku masz 1 lub kilka przegrod - takich w poprzek - sluza one glownie blokowaniu strzelania. w motocyklach uklad wydechowy jest krotki(w porownaniu z samochodami) i dlatego tam szczelanie dosc czesto wystepuje. jesli bys mial oryginalne tlumiki to na 100% mialbys przegrode ale czesto ludzie dziurawia tlumiki/przegrody wlasnie zeby poprawic sound - a wtedy wystepuje strzelanie - przy np. zjezdzie ze wzniesienia na zamknietej przepustnicy. w V2 dodatkowo jest to bardziej odczuwalne ze wzgledu na mala liczbe cylindrow, w silniku R4 nawet na przelotowym wydechu jesli wystapi strzelenie to zostanie ono zagluszone przez nalozenie wydechu z kolejnego cylindra...mniej wiecej tak to wyglada. |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Pon 14:39, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
co to znaczy przedziurawione na przelot ?
mam oryginalne tłumiki harley davidson i ma taki czoperkowaty sound no ale strzelać nie powinno chyba |
|
|
..:maniek:..
|
Wysłany:
Pon 7:06, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
hmersky napisał: |
kolejne pytanko
gdy robie redukcję i nie dodaję gazu czyli krótko mowiąc hamuje silnikiem, strzela z tłumika, |
V-ki wyjatkowo latwo i ladnie szczelaja z tlumikow powodow moze byc kilka :
- przepalone tlumiki, lub wrecz przedziurawione na przelot przegrody
- zbyt bogata mieszanka
- wadliwa synchronizacja
jesli poza szczelaniem moto chodzi ladnie, rowno sie wkreca i spada z obrotow, jezdzi OK, to najprawdopodobniej masz tlumiki przedziurawione na przelot. |
|
|
hmersky
|
Wysłany:
Nie 22:06, 31 Sie 2008 Temat postu: |
|
kolejne pytanko
gdy robie redukcję i nie dodaję gazu czyli krótko mowiąc hamuje silnikiem, strzela z tłumika, tak jakby nie podobało mu sie spadanie na niskie obroty ? coż to moze byc ? poprzedni właściciel gadał ze musi sie przepalic paliwo z beznadziejnej stacji i denaturat który tam wlał by go odpalić po miesiącu stania ;> no ale sam nie wiem.... juz ponad 200km zrobiłem na innym paliwie i cały czas to samo |
|
|