Autor Wiadomość
rebel68
PostWysłany: Wto 23:07, 09 Wrz 2008   Temat postu:

Myślę , że koszt synchronizacji i przy okazji ustawienia zaworów to około 150 zł. Jakis ludzki mechanik powinien tyle wziąść. Więcej byłoby zdzierstwem. Pozdrawiam
hmersky
PostWysłany: Wto 6:54, 09 Wrz 2008   Temat postu:

świece są OK, sprawdze pozostałę rzeczy które wymieniłes jeszcze. dzieki za podpowiedzi Smile
to wszystko co moze wydawac sie oczywiste dla starych wyjadaczy jest naprawde cenne dla takich "świeżych" motorajderów Wink
..:maniek:..
PostWysłany: Wto 6:44, 09 Wrz 2008   Temat postu:

hmersky napisał:
qrde do szczelania z wydechu doszło lekkie przerywanie Sad ale tylko na wolnych obrotach


a ze tak spytam w jakim stanie sa swiece/fajki/kable/cewki WN? bo jesli czasem szczela w wydech, a do tego teraz jeszcze na wolnych przerywa to ewidentnie wyglada na cos z ukladem zaplonowym. na poczatek wymien swiece (o ile pamietam NGK DPR8EA9 ~12zl/szt), jesli to nie pomoze to fajki(ok.10-15zl/szt) i kable(ok.10zl/m) i powinno byc juz OK Smile
hmersky
PostWysłany: Pon 14:13, 08 Wrz 2008   Temat postu:

qrde do szczelania z wydechu doszło lekkie przerywanie Sad ale tylko na wolnych obrotach
..:maniek:..
PostWysłany: Pon 8:43, 08 Wrz 2008   Temat postu:

dostep do gaznikow jest ok, ale problem jest z sama synchronizacja bo robi sie ja za pomoca linek a nie jak w przypadku 99,9% motocykli srubkami Smile
pozatym zeby dobrze zrobic synchro najpierw ci zrobia regulacje zaworow itp.itd..
ja sam robilem synchor i wiem ze troche z tym roboty jest, a w warsztatach to srednio za VX chca 200-250zl
rebel68
PostWysłany: Pią 15:12, 05 Wrz 2008   Temat postu:

Koszty są różne zależy na kogo trafisz i jak się ceni. Mnie zrobił kolega mocno po znajomości. Myślę że mechanik za synchro i ustawienie zaworów zbierze jakieś 150 zł Sad na szczęście w naszych motorach dostęp do gażników i zaworów nie jest aż tak mocno utrudniony.
hmersky
PostWysłany: Pią 14:48, 05 Wrz 2008   Temat postu:

no to zrobie w październiku Wink
..:maniek:..
PostWysłany: Pią 7:15, 05 Wrz 2008   Temat postu:

>nie wiem czy w tym sezonie sie opłaca jeszcze, raczej to przeboleje >>(chyba nic sie nie stanie ) i na wiosne zrobie synchronizacje itp

a co ma do tego pora? to czy zrobisz teraz czy na wiosne nie ma znaczenia- synchro nie trzeba robic co roku.
dodatkowym plusem tego ze zrobisz to teraz/ w zimie jest to ze zima to martwy okres w warsztatach wiec zrobia ci szybko i moze i taniej - a na wiosne zawsze bedzie problem z terminem a i o cenie nie bedzie dyskusji!
hmersky
PostWysłany: Czw 20:17, 04 Wrz 2008   Temat postu:

no tez myślałem o tej synchronizacjii no ale nie wiem czy w tym sezonie sie opłaca jeszcze, raczej to przeboleje (chyba nic sie nie stanie ) i na wiosne zrobie synchronizacje itp
btw. jaki koszt mniej wiecej synchronizacji ?
rebel68
PostWysłany: Czw 17:51, 04 Wrz 2008   Temat postu:

Mozesz spróbować zsynchronizować gażniki u mnie pomogło.
hmersky
PostWysłany: Pon 20:10, 01 Wrz 2008   Temat postu:

dzieki za odp Smile
pozdro !
..:maniek:..
PostWysłany: Pon 19:58, 01 Wrz 2008   Temat postu:

hmersky napisał:
co to znaczy przedziurawione na przelot ?
mam oryginalne tłumiki harley davidson i ma taki czoperkowaty sound no ale strzelać nie powinno chyba Razz


oryginalnie w tlumiku masz 1 lub kilka przegrod - takich w poprzek - sluza one glownie blokowaniu strzelania. w motocyklach uklad wydechowy jest krotki(w porownaniu z samochodami) i dlatego tam szczelanie dosc czesto wystepuje. jesli bys mial oryginalne tlumiki to na 100% mialbys przegrode ale czesto ludzie dziurawia tlumiki/przegrody wlasnie zeby poprawic sound - a wtedy wystepuje strzelanie - przy np. zjezdzie ze wzniesienia na zamknietej przepustnicy. w V2 dodatkowo jest to bardziej odczuwalne ze wzgledu na mala liczbe cylindrow, w silniku R4 nawet na przelotowym wydechu jesli wystapi strzelenie to zostanie ono zagluszone przez nalozenie wydechu z kolejnego cylindra...mniej wiecej tak to wyglada.
hmersky
PostWysłany: Pon 14:39, 01 Wrz 2008   Temat postu:

co to znaczy przedziurawione na przelot ?
mam oryginalne tłumiki harley davidson i ma taki czoperkowaty sound no ale strzelać nie powinno chyba Razz
..:maniek:..
PostWysłany: Pon 7:06, 01 Wrz 2008   Temat postu:

hmersky napisał:
kolejne pytanko Smile
gdy robie redukcję i nie dodaję gazu czyli krótko mowiąc hamuje silnikiem, strzela z tłumika,


V-ki wyjatkowo latwo i ladnie szczelaja z tlumikow Smile powodow moze byc kilka :
- przepalone tlumiki, lub wrecz przedziurawione na przelot przegrody
- zbyt bogata mieszanka
- wadliwa synchronizacja

jesli poza szczelaniem moto chodzi ladnie, rowno sie wkreca i spada z obrotow, jezdzi OK, to najprawdopodobniej masz tlumiki przedziurawione na przelot.
hmersky
PostWysłany: Nie 22:06, 31 Sie 2008   Temat postu:

kolejne pytanko Smile

gdy robie redukcję i nie dodaję gazu czyli krótko mowiąc hamuje silnikiem, strzela z tłumika, tak jakby nie podobało mu sie spadanie na niskie obroty ? coż to moze byc ? poprzedni właściciel gadał ze musi sie przepalic paliwo z beznadziejnej stacji i denaturat który tam wlał by go odpalić po miesiącu stania ;> no ale sam nie wiem.... juz ponad 200km zrobiłem na innym paliwie i cały czas to samo

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group