Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Śro 22:40, 10 Mar 2021   Temat postu:

Cieszę się że jeden problem rozwiązany.
Co do wydechu składa się on z 2 ścianek pomiędzy którymi jest izolacja termiczna. Jeśli w wewnętrznej ściance pojawi się dziura i dodatkowo izolacja częściowo zostanie usunięta to zewnętrzna warstwa może się przegrzewać i przebarwiać. Inny przypadek to zbyt uboga mieszanka ale wtedy to długo trwa by się wydech przebarwił.
U ciebie przypuszczam 1 przypadek bo może wyraźnie i szybko prowadzić do przegrzania zewnętrznej rury. Odkręć wydech przy cylindrze i sprawdź jak wygląda od środka.
Wojtek9220
PostWysłany: Śro 19:24, 10 Mar 2021   Temat postu:

Po przejechaniu się odkryłem kolejny problem otóż kolanko od tylnego cylindra robi sie czerwone z czym to może byc związane.
Wojtek9220
PostWysłany: Śro 18:23, 10 Mar 2021   Temat postu:

Kolego dis strzał w dychę tyle ze nie sam czujnik a miejsce w którym jest podłączony jedna wsuwka byla luźna i dlatego przerywał. Dzięki wielkie.
Wojtek9220
PostWysłany: Śro 16:33, 10 Mar 2021   Temat postu:

Dzięki za podpowiedź jak wrócę dzisiaj z pracy to sprawdzę ten czujnik i dam znać czy pomogło.
dis
PostWysłany: Śro 10:31, 10 Mar 2021   Temat postu:

Ok filmik pokazuje o co chodzi. Pytanie czy jak wrzuciłeś bieg to puściłeś sprzęgło czy je trzymałeś wciśnięte?

Ja sprawdziłbym czujnik od stopki bo to wygląda jak by odcinało zapłon. Może drgania powodują stykanie chwilowe czujnika bo jest on na granicy położenia. Odepnij czujnik stopki i sprawdź czy tak działa ok. na biegu - nie wiem tylko czy po odpięciu nie trzeba go zmostkować (nie wiem czy jest NO czy NZ).
Na luzie czujnik jest nieaktywny więc nie będzie miał wpływu na pracę silnika natomiast na każdym biegu może już próbować odciąć zapłon.
Ja miałem kiedyś odcinki przy wysokich obrotach gdy były spore drgania i nie mogłem przekraczać pewnej prędkości obrotowej by silnik pracował ok. U mnie zmiana sprężyn kosy na mocniejsze rozwiązała problem.
Wojtek9220
PostWysłany: Wto 20:54, 09 Mar 2021   Temat postu:

https://youtu.be/G1aF-9WtxG0
Dodaje link do filmiku tak bedzie lepiej widać o co chodzi.
dis
PostWysłany: Wto 16:18, 09 Mar 2021   Temat postu:

Sprawdź też przewody podciśnienia. Jak się zsuną lub pęknięte to na biegu jałowym może być ok a przy wyższych obrotach może być za małe i nie daje rady.
Po synchro na zlocie chyba czoperowi też się zsunął i był problem z jazdą.
griba
PostWysłany: Wto 0:59, 09 Mar 2021   Temat postu: Na początek

Hm, sprawdź najpierw układ paliwowy, w szczególności jego wydolność.
Może pompa paliwa niesprawna lub sitko na rurce w baku zapchane. Albo kranik nie otwiera się do końca. Wtedy pod obciążeniem szybko zacznie brakować paliwa i objawy mogłyby być takie jak piszesz.
Wojtek9220
PostWysłany: Pon 22:24, 08 Mar 2021   Temat postu: Nie chce jechać

Witam mam dość spory problem z moim vxem a sprawa polega na tym że moto na postoju chodzi równo odpala bez problemu synchro zawory zrobione a jak wyjade chcę przyśpieszyć to zaczyna strzelać przerywać szarpać no już nie mam pomysłu co go boli. Może ktoś z was miał takowy problem i się z nim uporał.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group