Autor |
Wiadomość |
griba
|
Wysłany:
Sob 16:36, 20 Maj 2017 Temat postu: Good job! |
|
policeman napisał: |
Awaria usunięta 😀😀😀 jednak stopka a dokładnie konektor przy podłączeniu czujnika stopki do instalacji, wysunął się i łączył kiedy chciał. Po wyczyszczeniu i podłączeniu ponownie wszystko wróciło do normy 😎😎😎😎
Wielkie dzięki za pomoc 😀 |
No to super, że wszystko gra!
Co do impulsatora to możliwe, że pomiar był nieprawidłowo przeprowadzony. |
|
|
policeman
|
Wysłany:
Sob 13:55, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
Jednak zastanawia mnie pomiar rezystancji... Chyba że magik zmierzył coś innego (nie ta wtyczka) bo przy zwartym impulsatorze raczej by nie chodził.. |
|
|
dis
|
Wysłany:
Sob 13:43, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
Jednak forum się przydaje
Dobrze, że sprawdziłeś stopkę bo niepotrzebnie była by zakupowana część. Teraz tylko śmigać ile się da |
|
|
policeman
|
Wysłany:
Sob 13:09, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
Awaria usunięta 😀😀😀 jednak stopka a dokładnie konektor przy podłączeniu czujnika stopki do instalacji, wysunął się i łączył kiedy chciał. Po wyczyszczeniu i podłączeniu ponownie wszystko wróciło do normy 😎😎😎😎
Wielkie dzięki za pomoc 😀 |
|
|
dis
|
Wysłany:
Sob 0:41, 20 Maj 2017 Temat postu: |
|
Stojan alternatora jest z impulsatorem z tego względu, ze kable wpuszczone i zatopione są w gumę na wyjściu z pokrywy bocznej. Można to rozciąć lecz później jest więcej zabawy z uszczelnieniem, no chyba, ze sam kabel się odetnie jeszcze wewnątrz komory.
Jak by co mam takie elementy więc jak być chciał to daj znać (na bank z allegro taniej nie będzie bo ja nie jestem handlarzem). Telefon jest w stopce możesz dzwonić jak być potrzebował.
Nie mniej sprawdź też stopkę bo mi odcinało zapłon ok 6000 obr od drgań stopki i lekkiego jej opadania przez co było wrażenie jak chwilowa odcinka, ale nie było dławienia czy szarpania, jedna odcinka, strzał w tłumik i jechał normalnie. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Sob 0:19, 20 Maj 2017 Temat postu: Ciekawa przypadłość |
|
Faktycznie - impulsator powinien mieć rezystancję około 230 Ohm.
Jednak opisane objawy pasują też do jeszcze jednej przypadłości - problemu z czujnikiem stopki bocznej.
Zdarzały się przypadki, że podczas jazdy z większą prędkością, wibracje powodowały rozłączanie czujnika i objawy były identyczne z wymienionymi przez Ciebie.
Spróbuj docisnąć nogą stopkę boczną, gdy zacznie się przerywanie. Lub zewrzyj dla testu na stałe obwód jej czujnika. |
|
|
policeman
|
Wysłany:
Pią 20:29, 19 Maj 2017 Temat postu: impulsator |
|
Witam, dziś miałem nieprzyjemne doświadczenie, otóż rano jechałem do Wrocławia i po wyprzedzeniu samochodu, przy prędkości ok 120 km/h nagle zaczął szarpać i strzelać, wskazówka od obrotomierza spadała i podnosiła się jakby chwilowo odcinało zapłon. Po odczekaniu kilku minut na poboczu ruszyłem i było wszystko ok do 4 tyś obrotów, przy tej wartości zaczynał szarpać. Pojechałem do mechanika, zmierzyliśmy opór impulsatora okazał się prawie zwarty (8-12 Ohm gdzie prawidłowo ma być 230 Ohm). Po pomiarach i wyczyszczeniu styków w kostce było jeszcze gorzej.
Teraz moje pytanie ma ktoś na sprzedaż takowy czujnik? I czy da się kupić sam impulsator bo znalazłem na allegro używkę w zestawie ze stojanem alternatora. Na telefony do serwisu już za późno a dzisiaj piątek. A może najpierw rozebrać i sprawdzić kable czy gdzieś nie zwarły się, bo czujnik może okazać się sprawny? |
|
|