Autor |
Wiadomość |
griba
|
Wysłany:
Czw 13:22, 25 Wrz 2014 Temat postu: Plaga cd. |
|
Niestety masz rację. To jakaś plaga.
Ze względu na prawdopodobnie podobną przyczynę awarii przenoszę temat do działu "Silnik". |
|
|
tomek_olsztyn
|
|
|
griba
|
Wysłany:
Śro 22:50, 10 Wrz 2014 Temat postu: Inne tłoki i korby |
|
O kutych nie słyszałem.
Można ponoć dobrać tłoki i korby od osobówki - jakiegoś BMW chyba.
Popytaj Robewy - on miał taki swap. Przy czym poważną wadą takiego rozwiązania jest to, że wyważenie bierze w łeb i silnik ma zajebiste drgania. |
|
|
lukasz
|
Wysłany:
Śro 22:23, 10 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Zaprowadziłem motor do mechanika, Korbowody w tym silniku to jakaś porażka, są cieńsze niż w Simsonie. Po prostu tragedia. Silnika raczej nie opłaca się naprawiać. Może kupię inny ale szczerze to strach go odpalać na takich korbowodach. Orientujecie się czy można kupić kute korbowody do tego silnika?? |
|
|
szuwar
|
Wysłany:
Wto 11:19, 26 Sie 2014 Temat postu: |
|
Jak rozbierzesz silnik i będziesz chciał go robić podeślij fotę szkód, ocenię czy będzie do pospawania. Oczywiście mówię o korpusie, jeśli nie uległ nadmiernym odkształceniom. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Nie 16:03, 17 Sie 2014 Temat postu: Wał lub korba |
|
Niestety prawdopodobnie uszkodzony korbowód lub wał korbowy. :/ |
|
|
ruffboy
|
Wysłany:
Nie 13:40, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
lukas może własnie te obroty 2000 po części są wina tego stanu (chociaż sam tak tez jeżdżę...)
Powodzenia |
|
|
lukas
|
Wysłany:
Pią 23:41, 15 Sie 2014 Temat postu: |
|
postaram sie jutro wrzucić jakąś fotke bo dzisiaj już nie mogę patrzeć na ten motocykl |
|
|
lukas
|
Wysłany:
Pią 23:39, 15 Sie 2014 Temat postu: |
|
no jestem w strasznym szoku, nigdy nie sądziłem że motocykl przy przebiegu 42tys i to z tak znakomitymi opiniami wokół, po pełnym serwisie przed sezonem potrafi narobić tyle bałaganu.
kilka lat temu jeżdziłem ZX6, która najczęściej poruszała się z obrotami 8tyś i było wszystko git, następnie przesiadłem się na intrudera , który był również bezproblemowym motocyklem a tutaj na VX bardzo spokojna jazda, i przy obrotach rzędu 2tys potężny huk, kupa dymu i dziura w silniku |
|
|
dis
|
Wysłany:
Pią 22:18, 15 Sie 2014 Temat postu: |
|
Dziura z przodu i przez chłodnicę to mi pachnie korbowodem pękniętym ale może dziurka jest niewielka to i może coś innego poszło. Pokaż zdjęcie jak to wygląda łatwiej będzie ocenić |
|
|
BOhu
|
Wysłany:
Pią 22:13, 15 Sie 2014 Temat postu: |
|
..hm, sounds pretty badly.....
ostatni raz widziałem coś takiego, jak gość zapałował na śmierć GSX-Ra600 K5, wywaliło mu przodem bloku korbowód i jak na lawecie przywiózł do serwisu, to zażarcie się bronił, że on przecież zwyczajnie jechał sobie, a pod zadupkiem strupów spalonej gumy było na centymetr
A co do twojego, to pękło mocno? Jakieś foto?
pzdr
BOhu |
|
|
lukas
|
Wysłany:
Pią 12:54, 15 Sie 2014 Temat postu: pękła obudowa silnika vx800 |
|
witam, co może byc powodem pęknięcia przedniej obudowy silnika w vx800?? ujechalem 2 km naglę duży huk, przednia obudowa silnika pękła uszkadzając przy okazji chłodnice:( Szukać nowego silnika czy można to jakoś naprawiać? |
|
|