Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Pią 22:14, 16 Maj 2014   Temat postu:

Kursik był a i foty będą na stronie http://www.suzuki-moto.pl/moto_szkola_2014.html
Trochę można było się przełamać jak ktoś się przykładał i chciał ćwiczyć a nie miał żadnych innych wskazówek co do jazdy.
Moim największym błędem jest blokowanie tylnego koła podczas mocnego hamowania i nad tym muszę jeszcze sam popracować Smile

Jak się pobawiłem na lotnisku to na nowych gumach został stosunkowo niewielki pasek strachu:)
skorat
PostWysłany: Pią 20:31, 16 Maj 2014   Temat postu:

Ruffboy
Jak chcesz to możesz podjechać do mnie jak się pogoda poprawi. Ja co prawda jutro wybieram się na ten kurs Suzuki Shell Moto Szkoła, co reklamował DIS ale pogoda nie nastraja mnie pozytywnie :-/ No ale nie odpuszczę...Do mnie masz niedaleko ok 14km. Jak będziesz chciał szczegóły kontaktu to podam Ci na PW. Pozdrawiam i życzę powodzenia! Tadek
dis
PostWysłany: Pią 20:05, 16 Maj 2014   Temat postu:

Jeśli bolec w plastiku zadupka pasuje w otwór boczny zbiornika to musi i kranik pasować.
ruffboy
PostWysłany: Pią 19:26, 16 Maj 2014   Temat postu:

griba, no ni uja mi nie wychodzi centralnie, albo mam bak za nisko przez co i plastiki wychodzą niżej albo nie wiem ;/
griba
PostWysłany: Czw 11:17, 15 Maj 2014   Temat postu: Montaż pokrętła kranika

ruffboy napisał:
a ja mam inne pytanie Wink jak macie zamontowane pokretlo kranika do kranika? bo ja kupilem pokretło (90zl sic!) i teraz dupa nie pasuje mi ona w dziure w plastiku znaczy nijak nie moge go przykręcić do kranika... na moje oko mam kranik poprostu wyzej lub krotszy (z innego moto?)


Trzpień kranika wychodzi mniej więcej centralnie w otworze owiewki, ma końcówkę z nagwintowanym otworem w który przez obsadę pokrętła wkręcasz śrubę. Na trzpieniu jest wytłoczony trójkąt, który pokazuje w którą stronę zamontować pokrętło, żeby ON było ON, a RES było RES. Wink
griba
PostWysłany: Czw 11:13, 15 Maj 2014   Temat postu: Teoria teorią, a praktyka, praktyką

STEFAN napisał:

Jeśli taki zaworek i jego obudowa jest szczelna , to nie ma takiego ciśnienia w naszym moto ( układzie zasilania), które wytwarza nasza pompka podciśnieniowa żeby zalać nasz tylny cylinder.

Nad tym tematem pracowali nie "Stefan" ale znacznie zacniejsi konstruktorzy naszego moto.



Hm, gdyby tak było to po co byłby kranik (zamykany przy braku podciśnienia)? Wink
ruffboy
PostWysłany: Śro 19:47, 14 Maj 2014   Temat postu:

a ja mam inne pytanie Wink jak macie zamontowane pokretlo kranika do kranika? bo ja kupilem pokretło (90zl sic!) i teraz dupa nie pasuje mi ona w dziure w plastiku znaczy nijak nie moge go przykręcić do kranika... na moje oko mam kranik poprostu wyzej lub krotszy (z innego moto?)
STEFAN
PostWysłany: Śro 15:53, 14 Maj 2014   Temat postu:

WITAM naszych zacnych kolegów .


Tak moglibyśmy przy piwku debatować do rana i każdy z nas by miał coś do powiedzenia w tym temacie.

Powiem krótko w kranie podciśnieniowym w oryginale, w VX-800 nie ma pozycji "off " , jeśli ktoś rozbierał taki kran przyzna mi rację.

Ja od 2006 roku mam ustawione pokrętło kranu na "on" i tak jest do dnia dzisiejszego , chyba , że w trakcie jazdy kończy mi się paliwo przełączam na rezerwę ,żeby się doturlać do 'CPN-u".

Do czego zmierzam , jeśli ktoś pisze , że demontuje zbiornik w wyżej wymienionym temacie to nie ma możliwości zalania tylnego cylindra przez kran jeśli z kranu ni leci paliwo.

A teraz jeśli chodzi o zaworek w komorze pływakowej .

Jeśli taki zaworek i jego obudowa jest szczelna , to nie ma takiego ciśnienia w naszym moto ( układzie zasilania), które wytwarza nasza pompka podciśnieniowa żeby zalać nasz tylny cylinder.

Nad tym tematem pracowali nie "Stefan" ale znacznie zacniejsi konstruktorzy naszego moto.

I znowu się komuś naraziłem.



Pozdrawiam Stefan
griba
PostWysłany: Wto 23:38, 13 Maj 2014   Temat postu: Elektrozawór wskazany

mcteusz napisał:

Dodałbym tu od siebie, że fakt, że teraz kranik Ci nie puszcza, nie jest jednoznaczny z tym, że ostatnio nie puszczał.


Potwierdzam - u mnie puszczał jak był pełny bak, a przy mniejszej ilości paliwa nic się nie działo.

Druga uwaga - nawet sprawny gaźnik z dobrą iglicą nie utrzyma na postoju paliwa, gdy puszcza kranik.

I jeszcze jedno - gdyby gaźnik miał wywaloną iglicę to prawdopodobnie objawiałoby się zwiększonym zużyciem paliwa.

Moje podejrzenie - zalało silnik po dłuższym postoju paliwem przez nieszczelny kranik, uruchomiłeś silnik i przejechałeś się, nadmiar oleju z paliwem wyrzuciło przez odmę. Ja zacząłbym od inspekcji oraz naprawy kranika i/lub założenia elektrozaworu.
mcteusz
PostWysłany: Wto 22:48, 13 Maj 2014   Temat postu:

Ostatnio nie bardzo mam czas na cokolwiek bo zacząłem zabawę w budowanie domu. Zaglądam i widzę kolega z tym samym problemem. Spuściłeś już olej? Dużo go było? Ja dopiero dziś znalazłem chwilę i poskładałem kranik na zestawie naprawczym.
Dodałbym tu od siebie, że fakt, że teraz kranik Ci nie puszcza, nie jest jednoznaczny z tym, że ostatnio nie puszczał. Po rozbieraniu swojego mogę stwierdzić, że wystarczy mały "syfek" i już będzie się lało... Syfek przeskoczy dalej i kranik już będzie trzymał... Chyba i tak dołożę sobie elektrozawór...
jadeMotorem
PostWysłany: Sob 16:20, 10 Maj 2014   Temat postu:

Dzięki Wielkie STEFAN za informacje co to może być i za link , w przyszłym tygodniu zabiorę się za naprawę.
STEFAN
PostWysłany: Pią 9:57, 09 Maj 2014   Temat postu:

Witam " jadeMotorem"

Jeżeli piszesz , że po zdjęciu zbiornika przy otwartym kranie nie leci paliwo to przyczyna jest tylko jedna Twoich klopotów.

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm?fpg=/scrz/1993%20VX800/08.htm

Wyciągnij tylny gaźnik, zdemontuj zaworek wraz z jego obudową , wymień orig nr. 25 pokazany na rysunku , sprawdź szczelność zaworku nr. 26 oraz szczelność całego kompletu ( wraz z obudową) , oczyść sitko nr.24 , ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej, wymień wkład filtra powietrza, zalej świeży olej , synchronizacja gaźników, o świecach pisać nie będę , dalej to chyba sobie poradzisz.


Pozdrawiam Stefan
jadeMotorem
PostWysłany: Czw 21:40, 08 Maj 2014   Temat postu:

jak widać na samum początku na zdjęciu, na ziemi i w tej butelce jest olej zmieszany z benzyną(czarny dlatego, że sprzęgło miałem spalone, zlałem olej zmieniłem filtr ale i tak resztki spalonego oleju zrobiły z nowego czarny olej), nie mam pojęcia co mam teraz zrobić bo wszystko rozkręciłem i stoi...
griba
PostWysłany: Czw 21:23, 08 Maj 2014   Temat postu: Może jeden cylinder?

A może jechałeś na jednym cylindrze? Wtedy tylny gaźnik też potrafi wypluć nieco paliwa, ale żeby olej?
dis
PostWysłany: Czw 21:13, 08 Maj 2014   Temat postu:

Rurka z wężykiem na ostatnich 2 zdjęciach to od płynu chłodzącego więc to nie problem.
Rurka idąca od góry cylindra do airboxa to rurka z odmy i tamtędy może uciekać olej z benzyną do airboxa jeśli coś jest nie tak jak powinno być.
Reszta wydaje się być ok więc przyczyny należałoby szukać właśnie w tym wężyku i dlaczego wywala nim olej.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group