Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Nie 22:28, 20 Paź 2013   Temat postu:

Zależy czy znasz kogoś kto ci wygnie czy zlecasz bo to tak na prawdę kupienie rury i jej wygięcie oraz zrobienie pierścienia na końcu - przy cylindrze. Mocowanie można wziąć z obecnego tłumika. Może być z nierdzewki lub kwasówki.
Czoper
PostWysłany: Nie 10:44, 20 Paź 2013   Temat postu:

To wtedy nierdzewka, tak? A jaki to może być koszt?
dis
PostWysłany: Nie 9:55, 20 Paź 2013   Temat postu:

A znajdziesz - dorabiany na pojedynczej rurze tylko, że będzie się przebarwiał jak na zdjęciu u góry strony przy moto shrequ.
Czoper
PostWysłany: Sob 22:16, 19 Paź 2013   Temat postu:

dis napisał:
Jak lubisz carfe raceary to możesz walnąć kolektory w bandażach do rur.

Jasne, nawet tak chciałem na wzór Zyskiego, ale problem polega u mnie nie na tym, że są brzydkie, tylko że dzwonią. I inaczej niż wymieniając będzie ciężko naprawić, szczególnie, że w środku rdza. Zostaje więc wymiana. A znajdź taki, co na pewno dzwonić nie będzie...
dis
PostWysłany: Sob 20:25, 19 Paź 2013   Temat postu:

Jeśli chodzi o kolektory to wciąż szukam jednak idealnych się nie znajdzie to jest niemalże pewne (ja szukam już od początku gdy chciałem zmienić lecz nie znalazłem).
Znacznie łatwiej znaleźć same tłumiki. Kolektory to problem bo są 2 warstwowe a takich to nikt nie chce się podjąć dorobić.

Co to sprayów wysokotemperaturowych to ich przyjęcie zależy od przygotowania powierzchni a nawet na dobrze przygotowanej mogą być odpryski (nie odparzenia).
Jak lubisz carfe raceary to możesz walnąć kolektory w bandażach do rur.
góri
PostWysłany: Sob 18:23, 19 Paź 2013   Temat postu:

Można oddać do niklowania lub pojechać srebrzanką jak Dis Very Happy Ewentualnie szukać jakiś używek bo nowe to droga sprawa. Czoper rób co się da bylebym Cie zobaczył na następnym zlocie! Wink
Czoper
PostWysłany: Sob 18:15, 19 Paź 2013   Temat postu:

pompę już kupiłem, od GSF400.
http://allegro.pl/show_item.php?item=3612588451

Jeszcze nie montowałem. Chyba jednak zacznę od prostowania kiery Wink Ale podejrzewam, że przed sezonem następnym kupię i tak nową. Najbardziej mnie w tym przeraża, że będę musiał wszystko z niej zdemontować, najgorzej z podgrzewanymi manetkami, heh...

W międzyczasie jednak zastanawiam się co z tłumikami robić. Raz, że kolektory dzwonią i z tego co wiem to wewnętrzna część się odszczepiła od zewnętrznej i obija się w środku. Do tego jest zardzewiała i najlepiej byłoby po prostu ją wymienić, ale skąd wziąć kolektory w dobrym stanie?
Niedaleko mnie jest koleś, który zajmuje się naprawą tłumików, moze się po prostu do niego wybiorę... Do tego tłumiki są mocno oszlifowane asfaltem i chciałbym je wymienić.

Co byście w takim wypadku robili?
griba
PostWysłany: Śro 8:44, 16 Paź 2013   Temat postu: To git

Ok, dzięki za wyjaśnienie. Czyli nie ma problemów z podmianą.
dis
PostWysłany: Wto 21:59, 15 Paź 2013   Temat postu:

Teoretycznie może być mniejszy skok klamki nie mniej z tego co piszą osoby na forum intruza, gdy zmieniają zaciski z 2 tłoczkowych nawet na 6 tłoczkowe nie zmieniając pompy, twierdzą że hamuje znacznie lepiej. W ich przypadku logicznie myśląc pompa powinna mieć zbyt małą wydajność a jest nawet lepiej jeśli chodzi o hamowanie.
Według mnie różnica może jakaś być jednak nie będzie ona powalająca i nie będzie problemów z momentalnym przyzwyczajeniem się.
griba
PostWysłany: Wto 20:14, 15 Paź 2013   Temat postu: Hm?

Hej!

A czy za duża w stosunku do serii wydajność pompy nie spowoduje zmniejszenia skoku klamki?

Czy da się wtedy precyzyjnie dawkować siłę nacisku klocków na tarczę?

Tak się zastanawiam jak to będzie w praktyce działać... Question
dis
PostWysłany: Wto 15:07, 15 Paź 2013   Temat postu:

Pompy z innych maszyn jak najbardziej podejdą. Jedyne czym mogą się różnić to nachyleniem zbiorniczka (w plastikach kiery są bardziej pochylone). Wydajność pompy powinna być dobra z każdej maszyny, gdyż nasza ma jedynie 2 tłoczkowy zacisk i to na 1 tarczę. W GSXF są 2 zaciski chyba też 2 tłoczkowe. Wydajność pompy powinna być zatem dobra i jak najbardziej sprawdzi się w VXie.
Czoper
PostWysłany: Wto 14:44, 15 Paź 2013   Temat postu: Re: Robota

griba napisał:
Klamka i pompa to będą groszowe sprawy - chodź wiadomo, że tylko używka.

A można pompę z innego moto zamontować? nie będzie to miało złego wpływu na hamowanie? Na przykład znalazłem coś takiego z GSX600F:
http://allegro.pl/pompa-hamulca-przod-suzuki-gsx600f-91r-czesci-i3605963821.html

Bo do VX znalazłem najtaniej sama pompa bez klamki:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3617145600
dis
PostWysłany: Nie 22:35, 13 Paź 2013   Temat postu:

Według mnie wizualka to tak na prawdę drugorzędna sprawa i można ją stopniowo robić. Ważne jest by zawieszenie było ok i by hamował ja należy. Na używkach i przy własnej robocie naprawa wyjdzie nie tak drogo a maszynę będziesz miał pewną bo sprawdzoną.
Dodatkowym bardzo dużym plusem przy naprawie jest to, że możesz ja zrobić dokładnie pod siebie tak by pasowała do każdych twoich wymagań!
griba
PostWysłany: Nie 17:47, 13 Paź 2013   Temat postu: Robota

Siema Czoper!

Wydaje mi się, że jak rama jest zdrowa to można się pobawić w połatanie reszty.

Zacznij od niezbędnych rzeczy, a wizualno / estetyczne zostaw na koniec.

Kierownicę można spróbować brechą wyprostować.
Klamka i pompa to będą groszowe sprawy - chodź wiadomo, że tylko używka.

Co do silnika, to zależy jaką masz wersję S501 czy S502? Jak S502 to starczy gaźniki zmienić i będziesz miał 61KM (czego i tak raczej nie odczujesz).
Czoper
PostWysłany: Nie 14:54, 13 Paź 2013   Temat postu:

Z tym silnikiem to też jest tak, że to jest ta słabsza wersja - 50 KM. Wolałbym jednak już tę mocniejszą...

Hmmmm....

Jeśli chodzi o ramę to raczej nie tknięta, ale tak jak mówię, to ciężko zweryfikować z kierą w tym stanie... na ulicę tym nie wyjadę, a tym bardziej nie rozpędzę powyżej 20 km/h biorąc pod uwagę, że nie ma przedniego hamulca (klamki).

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group