Autor |
Wiadomość |
kami
 |
Wysłany:
Pon 16:11, 09 Wrz 2013 Temat postu: |
|
jeżeli ta korozja jest na wylot to znaczy od środka to zardzewiałe będzie też zabezpieczenie uszczelniaczy olejowych to nie dobrze bo kawałeczki rdzy mogą porobić rys na gładzi lagi i to jest juz duży problem przyczyna tej rdzy to pewnie woda pooglądaj te uszczelniacze czy dobrze dolegają do lagi możesz też je dzwignąć i zobaczyć co sie pod nimi dzieje czy nie ma tam drobinek rdzy |
|
 |
mikeiliman
 |
Wysłany:
Czw 18:47, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Dziękuję wszystkim za odpowiedź. |
|
 |
mcteusz
 |
Wysłany:
Czw 9:12, 05 Wrz 2013 Temat postu: |
|
To jest uszczelniacz przeciwpyłowy. Jego funkcja to chronienie właściwego uszczelniacza lagi. Masz go np. w tym zestawie:
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTIxMDA2OQ==&bid=110358
Wydaje mi się (ale niech inni ocenią), że pokazane przez Ciebie uszkodzenie nie wpływa jakoś specjalnie na jego funkcję. Jak będziesz kiedyś wymieniał olej/uszczelniacze w zawieszeniu- to będziesz musiał wymienić i ten uszczelniacz-kapturek.
Wymiana samego uszczelniacza przeciwpyłowego wiąże się z wysunięciem zawieszenia z półek. |
|
 |
griba
 |
|
 |
mikeiliman
 |
Wysłany:
Śro 22:18, 04 Wrz 2013 Temat postu: Lagi i sparciała guma |
|
Hej
Nigdy nie miałem do czynienia z tematem więc z góry wybaczcie nie fachowe słownictwo. Tak więc może prosto zapytam. Co mi się zepsuło i jak to naprawić / wymienić. Ewentualnie co się z tym wiąże:
Dziękuję  |
|
 |