Autor |
Wiadomość |
griba
 |
Wysłany:
Wto 15:59, 06 Sie 2013 Temat postu: Dodatkowe informacje |
|
Jeszcze w sprawie testu odpalania - możesz też po uruchomieniu (silnik zimny po dłuższym postoju) położyć dłonie na kolankach wydechowych i poczujesz czy się równo nagrzewają.
Czy paliwo na pewno z łącznika wydechów? A może z rurki tylnego airbox'u?
Jak pracuje na jednym cylindrze to gaźnik niepracującego cylindra pluje paliwem do obudowy filtra - przynajmniej przy tylnym gaźniku zauważyłem taką prawidłowość. |
|
 |
griba
 |
Wysłany:
Pon 9:28, 05 Sie 2013 Temat postu: Zalewa paliwem |
|
Może kranik lub membrana na pompie paliwa puszczają - ale w obu tych przypadkach benzyna byłaby również w oleju, a jego poziom podczas długiego postoju by rósł. |
|
 |
Ikis
 |
Wysłany:
Nie 19:23, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
Po uruchomieniu uchyl ręcznie przepustnice w gaźnikach poszczególnych cylindrów (nie manetką !) w ten sposób sprawisz czy oba gary chodzą jak należy - uchylaj z wyczuciem nie chodzi o uzyskiwanie wysokich obrotów ale o samo porównanie pracy obu cylindrów. Co do samego rozrusznika - mogą kończyć się szczotki. |
|
 |
Maly0wariat
 |
Wysłany:
Nie 17:23, 04 Sie 2013 Temat postu: . |
|
po odpaleniu motocykla wartośc wzrosła do prawie 13.92 V. Jestem pewien, ze było to paliwo poniewaz kałuża odparowała w kilka sekund.
PO odpaleniu motocykl delikatnie kuleje na jakiś baniaczek, oraz zaraz po rozruchu przydymia troszeczkę niebieskim, olejowym dymem |
|
 |
griba
 |
Wysłany:
Nie 16:33, 04 Sie 2013 Temat postu: Do sprawdzenia |
|
Hej!
Akumulator masz nowy - ale czy alternator ładuje? Sprawdź co się dzieje z napięciem na klemach podczas rozruchu.
Czy to co leci na łączeniu to na pewno paliwo, czy też skroplona woda?
To na początek. |
|
 |
Maly0wariat
 |
Wysłany:
Nie 11:31, 04 Sie 2013 Temat postu: problem z zapłonem. co się dzieje? |
|
Witam. od dłuższego czasu zauważyłem, że mój vx ma problem z zapłonem. gdy naciskam starter nagle blokuje się rozrusznik. tak jak by nie miał siły ruszyć tłokami. po kilkunastu próbach motockl nareszcie obrócił tłokami i zaczyna podłąpywać. po 20 sekundach "podłąpywania" zaczyna leciec paliwo z rur wydechowych na łączeniu pod silnikiem.
olej w normie, chociaż zauważyłem, ze zaczyna mu smakować. musiałem dolać po 2 tys brykania.
akumulator nowy kupiony kilka miesięcy temu.
co w Nim znowu "śmierdzi?:/
Pozdrawiam i miłego...
Marcin |
|
 |