Autor |
Wiadomość |
MAX
|
Wysłany:
Wto 18:24, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
na pewmo trzeba będzie zaślepić bo będzie ciągnąć lewe powietrze |
|
|
dis
|
Wysłany:
Wto 16:50, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
Te elementy w gaźnikach pewnie będziesz musiał czymś zatkać, bo z tego co kojarzę to normalnie nie ma tam żadnych przyłączy. |
|
|
MAX
|
|
|
dis
|
Wysłany:
Nie 18:58, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
Ten element z tego co opisywane jest w necie to podobno opcja więc chyba nie trzeba się nią martwić. Jak zmienisz zbiornik nie podłączaj po prostu tego a resztę podłącz jak normalnie idzie i powinno wszystko działać jak należy. |
|
|
MAX
|
Wysłany:
Nie 13:19, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
Witam odświeżę temat, czy da sie całkowicie usunąć ten element, bo chciałem wymienić bak u mnie pod bakiem po drugiej stronie jak kranik są dwa króćce jeden od przelewu a drugi idzie do tego kanistera a w zakupionym zbiorniku jest tylko jeden od przelewu. http://www.gg.pl/dysk/2ERzR-iSnTfg2URzR-iSLjY/bak%20vx.BMP
czy po ominięciu go i podłączeniu tak jak mają wesje europejskie wszystko będzie ok.
I do czego to służy i jakie ma ono zadanie to ustrojstwo http://www.gg.pl/dysk/ui-Gn_a3jLnguy-Gn_a3P7g/06.gif |
|
|
katoga64
|
Wysłany:
Śro 15:44, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Panowie cale to urzadzenie jest raczej do podcisnienia bo wcale do tego nie dochodzi paliwo tak jak napisal mi Dis jest co cos w rodzaju wspomagania do wytwarzania podcisnienia w gaznikach Tak mi sie wydaje choc Specem od tego nie jestem ale zostawie to tak jak jest na schemacie. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Wto 13:40, 02 Kwi 2013 Temat postu: Odpowietrzenie zbiornika paliwa |
|
Nie wpadłbym na to, że może to być jakiś dodatkowy rezerwuar paliwa.
A z ciekawości - czy ze zbiornika masz odpowietrzenie wyprowadzone?
Pozdrowienia,
Griba |
|
|
katoga64
|
Wysłany:
Nie 18:44, 31 Mar 2013 Temat postu: |
|
Dzieki "Dis" To ze moto jest z USA to wiedzialem ale nie mam pojecia do czego ma sluzyc ten element skoro zostal zamontowany zostawie go jak juz jest .Dzieki za schemat . |
|
|
dis
|
Wysłany:
Sob 20:26, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
Masz wersję kalifornijską moto bo tylko one miały ten element!!! http://www.alpha-sports.com/scrz/1992%20VX800/06.gif
Element ten opisany jest jako kanister i moim zdaniem nie jest on wymagany, można by zapewne tradycyjnie podłączyć zbiornik i całą resztę do pompy paliwa a ten element pominąć.
Jeśli chcesz zostawić to 1 do zbiornika paliwa, 17 do gaźnika a 8a to odpowietrzenie. Mam nadzieję, że to pomoże. |
|
|
katoga64
|
Wysłany:
Sob 13:23, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
Dzieki pokombinuje zaraz po swietach . Dzieki za rade . Jak zloze to do kupy napisze co i jak. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Sob 13:15, 30 Mar 2013 Temat postu: Ciekawa sprawa z tą pompą |
|
Hm, rozebrałem ten motor na części i nie kojarzę takiego elementu.
Wygląda to na pompę paliwa - być może ktoś wymienił z innego modelu?
Czy też były jakieś egzemplarze z taką pompą? Dość ładnie wpasowany jest jak widzę w mocowania. Dziwna sprawa.
Jeżeli to pompa paliwa to podejrzewam, że podłączenie przewodu na zdjęciu idzie do gaźnika - czyli bierze podciśnienie, które wymusza ruch membraną pompującą paliwo.
Teraz dwa króćce, które zostały po drugiej stronie.
Zaworki w pompie powinny puszczać tylko w jedną stronę.
Sprawdź, czy jak dmuchniesz w jeden to drugim będzie powietrze szło.
Odwrotnie nie powinno dać się dmuchnąć.
Ten, który wypuszcza przy dmuchaniu powietrze podłącz do gaźnika, drugi do zbiornika.
Daj znać jaki rezultat.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
katoga64
|
Wysłany:
Sob 13:14, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
Napewno ale jak go podlaczyc ponownie bo wydarlem go na kacu i nie zapamietalem co gdzie i jak. Tylko trzy przewody a taki problem mam teraz. |
|
|
góri
|
Wysłany:
Sob 13:04, 30 Mar 2013 Temat postu: |
|
Może to zbiornik na podtlenek azotu |
|
|
katoga64
|
|
|
dis
|
Wysłany:
Pią 22:47, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
Ten cylindryczny element jak go nazywasz to zapewne pompa paliwowa. Z tych trzech przewodów jeden idzie do gaźnika tylnego z lewej strony gaźnika od dołu, drugi idzie do baku - króciec ku tyłowi zbiornika a trzeci przewód idzie jak dobrze pamiętam do przedniego gaźnika a dokładniej do króćca łączącego gaźnik z cylindrem i tam jest z boku wystający element gdzie podpinamy przewód.
Na obrazku http://www.alpha-sports.com/scrz/1992%20VX800/36.gif widać tą pompę.
Przewód widoczny idzie do gaźnika, z lewej strony króciec bodajże do zbiornika w ten od tyłu do podciśnienia przy przednim gaźniku.
Jak się mylę niech mnie ktoś poprawi bo dziś piłem trochę przy rozbieraniu silnika i do końca nie jestem pewien
P.s. w dziale zrób to sam w nowych tematach wstawiamy opisy jak wykonać dane czynności - instruktarze i dlatego też przeniosłem ten temat do obecnego działu |
|
|