Autor Wiadomość
griba
PostWysłany: Śro 17:48, 12 Paź 2016   Temat postu: Aktualizacja cd.

Dzięki za info. Wink

Eh, skopiowałem "zły" adres. Sad

Ten jest w porządku Arrow http://www.griba.pl/stforky/2012/05/21/na-ktorym-biegu-jade/

Wyżej też poprawiłem. Wink
dis
PostWysłany: Śro 8:45, 12 Paź 2016   Temat postu:

Klikając link mi wyskakuje "Nie posiadasz uprawnienia do podglądu szkiców." i resta strony pusta. Chyba trzeba zmienić ustawienia dostępu.

A co do dyfra to gsx1100g ma jednak krótszeprzełożenie od VXa więc sięnie nadaje za to chyba z VZ1500 jest dłuższe. Ponieważ mam zapasowydyfer (z maszyny z zapasowym silnikiem) to będę kombinował, przynajmniej będę mógł zawsze oryginał wstawić i śmigać.
griba
PostWysłany: Wto 23:37, 11 Paź 2016   Temat postu: Aktualizacja dokumentu

Aktualizacja - dodane ilustracje i rozszerzony komentarz Arrow Na którym biegu jadę?
dis
PostWysłany: Śro 20:02, 23 Maj 2012   Temat postu:

Niestety VX i VS 800 mają dokładnie takie same przełożenia skrzyni biegów a jedynie różnią się przełożeniem końcowym w dyfrzer tzn. intruz ma dłuższe przełożenie. Nie dziwi tym samym, że prędkość max naszego to 184 a intruza 154 czy 156 km/h (według instrukcji. Z tego wynika, że nie ma co kombinować ze skrzyniami.
griba
PostWysłany: Pon 16:32, 21 Maj 2012   Temat postu: Przełożenia.

To fakt. Trzeba by z Niemiec ściągać graty.

Może lepiej od razu cały motor? Wink

Daj znać jak coś będziesz miał - też poszukam.

OT > Tu mam instrukcję do GSX 1100 G - może ktoś się zainteresuje starszym bratem VX tyle, że z silnikiem R4 > http://www.im.org.pl/vx/Suzuki_GSX1100G_Repair_Manual.zip Wink

Pozdrawiam,
Griba
dis
PostWysłany: Pon 16:20, 21 Maj 2012   Temat postu:

A znajdz do gsx1100g cokolwiek prócz oleju i kierunków no może i sprzęgła! Kwestia jakiej długości jest sam wał.

Poszukam w necie jak wyglądają przełożenia w obu skrzyniach i porównam czy są inne. Jeśli tak to może warto pokombinować.
griba
PostWysłany: Pon 14:14, 21 Maj 2012   Temat postu: Wskaźnik.

Zbędny gadżet. Wink

Żartowałem. Wink

Dis, cały czas myślę o tych kołach w skrzyni biegów co by je podmienić.
A może gdyby dyfer to dać nie z intruza tylko z GSX 1100 G by lepiej podszedł?

Pozdr,
Griba
dis
PostWysłany: Pon 14:03, 21 Maj 2012   Temat postu:

A wskaźnik i tak by się przydał Mr. Green
griba
PostWysłany: Pon 13:39, 21 Maj 2012   Temat postu: Na którym biegu jadę by Griba

Witam!

Jak łatwo sprawdzić na którym biegu jedziemy nie mając dodatkowego wskaźnika?

To proste. Zakładam, że z pierwszym i drugim biegiem nie ma dużego kłopotu. Tu obroty rosną szybko i raczej pamiętamy, że przed chwilą ruszyliśmy. Wink Poza tym zwykle łatwo wyczuć zejście do neutrala nie patrząc na lampkę.

Przyjrzyjmy się położeniu wskazówek prędkościomierza i obrotomierza na trzecim biegu. Zauważcie, że prędkościomierz będzie miał wskazówkę wychyloną w lewo, a obrotomierz w prawo. Wskazówki będą się rozjeżdżać. Coś takiego Arrow

V obr
\ /

Zmieniamy na czwarty bieg i wskazówki idą praktycznie równo np. tak Arrow
V obr
\ \

lub tak Arrow

V obr
/ /

Zmieniamy na bieg piąty. Co się dzieje ze wskazówkami? Będą się zjeżdżać do siebie Arrow

V obr
/ \

Te zależności najlepiej widać przy połowie obu skal, a więc na początek przetestujcie je sobie przy prędkości około 100 km/h.

Pozdrowienia,
Griba

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group