Autor |
Wiadomość |
griba
|
|
|
dis
|
Wysłany:
Śro 8:45, 12 Paź 2016 Temat postu: |
|
Klikając link mi wyskakuje "Nie posiadasz uprawnienia do podglądu szkiców." i resta strony pusta. Chyba trzeba zmienić ustawienia dostępu.
A co do dyfra to gsx1100g ma jednak krótszeprzełożenie od VXa więc sięnie nadaje za to chyba z VZ1500 jest dłuższe. Ponieważ mam zapasowydyfer (z maszyny z zapasowym silnikiem) to będę kombinował, przynajmniej będę mógł zawsze oryginał wstawić i śmigać. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Wto 23:37, 11 Paź 2016 Temat postu: Aktualizacja dokumentu |
|
Aktualizacja - dodane ilustracje i rozszerzony komentarz Na którym biegu jadę? |
|
|
dis
|
Wysłany:
Śro 20:02, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
Niestety VX i VS 800 mają dokładnie takie same przełożenia skrzyni biegów a jedynie różnią się przełożeniem końcowym w dyfrzer tzn. intruz ma dłuższe przełożenie. Nie dziwi tym samym, że prędkość max naszego to 184 a intruza 154 czy 156 km/h (według instrukcji. Z tego wynika, że nie ma co kombinować ze skrzyniami. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Pon 16:32, 21 Maj 2012 Temat postu: Przełożenia. |
|
To fakt. Trzeba by z Niemiec ściągać graty.
Może lepiej od razu cały motor?
Daj znać jak coś będziesz miał - też poszukam.
OT > Tu mam instrukcję do GSX 1100 G - może ktoś się zainteresuje starszym bratem VX tyle, że z silnikiem R4 > http://www.im.org.pl/vx/Suzuki_GSX1100G_Repair_Manual.zip
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
dis
|
Wysłany:
Pon 16:20, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
A znajdz do gsx1100g cokolwiek prócz oleju i kierunków no może i sprzęgła! Kwestia jakiej długości jest sam wał.
Poszukam w necie jak wyglądają przełożenia w obu skrzyniach i porównam czy są inne. Jeśli tak to może warto pokombinować. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Pon 14:14, 21 Maj 2012 Temat postu: Wskaźnik. |
|
Zbędny gadżet.
Żartowałem.
Dis, cały czas myślę o tych kołach w skrzyni biegów co by je podmienić.
A może gdyby dyfer to dać nie z intruza tylko z GSX 1100 G by lepiej podszedł?
Pozdr,
Griba |
|
|
dis
|
Wysłany:
Pon 14:03, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
A wskaźnik i tak by się przydał |
|
|
griba
|
Wysłany:
Pon 13:39, 21 Maj 2012 Temat postu: Na którym biegu jadę by Griba |
|
Witam!
Jak łatwo sprawdzić na którym biegu jedziemy nie mając dodatkowego wskaźnika?
To proste. Zakładam, że z pierwszym i drugim biegiem nie ma dużego kłopotu. Tu obroty rosną szybko i raczej pamiętamy, że przed chwilą ruszyliśmy. Poza tym zwykle łatwo wyczuć zejście do neutrala nie patrząc na lampkę.
Przyjrzyjmy się położeniu wskazówek prędkościomierza i obrotomierza na trzecim biegu. Zauważcie, że prędkościomierz będzie miał wskazówkę wychyloną w lewo, a obrotomierz w prawo. Wskazówki będą się rozjeżdżać. Coś takiego
V obr
\ /
Zmieniamy na czwarty bieg i wskazówki idą praktycznie równo np. tak
V obr
\ \
lub tak
V obr
/ /
Zmieniamy na bieg piąty. Co się dzieje ze wskazówkami? Będą się zjeżdżać do siebie
V obr
/ \
Te zależności najlepiej widać przy połowie obu skal, a więc na początek przetestujcie je sobie przy prędkości około 100 km/h.
Pozdrowienia,
Griba |
|
|