Autor |
Wiadomość |
MarcinJ
|
Wysłany:
Pon 7:35, 23 Maj 2022 Temat postu: |
|
Stopkę mam już zablokowaną i nic to nie dało, jeśli chodzi o kolanko to faktycznie jest obrucone ku dołowi. Jak tylko będę miał dzisiaj chwilę to ustawie tak jak piszesz i sprawdzę czy jedzie |
|
|
dis
|
Wysłany:
Nie 23:10, 22 Maj 2022 Temat postu: |
|
Jak podczas jazdy przy ok 5000 dławi i dusi to obróć kolanko na tylnym filtrze powietrza do tyłu i ku górze lub jeśli całkiem odcina zapłon sprawdź czy nie ma luzów na stopce bocznej. Dociągnij i zablokuj na stale stopkę boczną by czujnik był cały czas wciśnięty i wtedy sprawdź bo często czujnik jest przyczyną. |
|
|
MarcinJ
|
Wysłany:
Nie 19:04, 22 Maj 2022 Temat postu: |
|
Cześć, trochę od grzeję kotleta. Mam problem z odcinajacym tylnym cylindrem przy wyższych obrotach, tak powyżej 5 tyś, na wolnych chodzi naprawdę ładnie ale czuć że tylny cylinder wolniej sie rozgrzewa. Paliwo wykluczam, gazniki po pełnym serwisie, nowe fajki, przewody WN, cewki przekładane, wszystkie podciśnienia sprawdzone, nowe wężyki paliwowe, pompa paliwa sprawdzona. Obstawiam moduł zapłonowy, czy jest na forum ktoś z okolic Zielonej Góry, woj. Lubuskie. żeby przepiąć moduły na krótką przejażdżkę? |
|
|
Gregor
|
Wysłany:
Pią 9:18, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
Problem leży po stronie zapłonu, nie paliwa. Zastanawiam się nad trzema rzeczami:
1. Jak bardzo moduły są awaryjne?
2. Czy możliwe jest że kable lub cewki WN zakłucają np sygnał dochodzący z czujnika do modułu?
3. Może nie chodzi o obciążenie, tylko np drgania podczas jazdy powyżej 4,5 / 5 tys i jakiś kabel dostaje przebicia, np od stopki bocznej? |
|
|
griba
|
Wysłany:
Czw 23:33, 07 Mar 2013 Temat postu: Paliwo |
|
Jak pod obciążeniem nie daje rady to może coś z paliwem.
Za mała wydajność pompy = uszkodzona membrana lub słabe podciśnienie?
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
Gregor
|
Wysłany:
Czw 22:58, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
A jest na forum ktoś z mazowieckiego??? Szkoda że nie ma jakiejś mapki, gdzie wszyscy mogliby wrzucać swoje lokalizacje
Fajki i świece wydają się być ok. Dziwne jest tylko to, że dzieje się tak tylko podczas jazdy, na pusto jest ok. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Czw 20:06, 07 Mar 2013 Temat postu: WN |
|
Przewody WN i fajki oraz świece są ok?
Pozdrawiam.
Griba |
|
|
dis
|
Wysłany:
Czw 19:56, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
Gregor znajdź kogoś w okolicy i pożycz sprawny moduł by sprawdzić i go ewentualnie wykluczyć. Ja ostatnio użyczałem swój Baltonie i też sprawdzaliśmy czy jest ok. |
|
|
Gregor
|
Wysłany:
Czw 17:23, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
No to odświerzam VX trafił jednak do warsztatu na regulację gaźników, jednak nic to nie dało, cały czas łapie zawiechę od 4,5 - 5 tyś. pod obciążeniem.
Mechanik obstawia na moduł, że przy takiej częstotliwości impulsów coś krzaczy, ale pewności nie ma. Co myślicie? |
|
|
jumadawid
|
|
|
griba
|
Wysłany:
Sob 12:00, 05 Maj 2012 Temat postu: Moduł. |
|
Wyślij mi mail na priv. Podam swój - podeślesz fotkę i obczaimy co masz sprawdzić i wymienić.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
Motokiko
|
Wysłany:
Pią 20:40, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
Witam
Suzuki jumy stoi u mnie. Mam fotkę modułu rozebranego. Ten schemat posiadam ale nie jestem na tyle biegły żeby skumać ten moduł
Oto fotka:
[img][/img]
(zdjęcie pojawi się tu niebawem, niestety mój net zbytnio zamula i nie mogę załadować fotki)
Wg mnie coś jest nie tak z modułem. Na włączonym zapłonie po odpięciu cewek i wpięciu tam miernika na "dobrym" baniaku nie ma napięcia, pojawia się dopiero gdy kręcę rozrusznikiem. Na "zepsutym" jest cały czas. Prosiłbym o dokładne opisanie co przelutować na module i parametry elementów które muszę kupić. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły co sprawdzić i jak to proszę pisać.
Pozdrawiam
Motokiko |
|
|
griba
|
Wysłany:
Śro 17:11, 02 Maj 2012 Temat postu: Tranzystor mocy. |
|
Hej!
Jumadawid - na cewce cały czas ma być plus, a moduł daje minusy na podstawie sygnałów z czujnika przy alternatorze.
Być może walnął tranzystor, przez który moduł steruje cewką. Jeżeli moduł był regenerowany może był on już wymieniany.
Rozbierz moduł i zobacz co tam masz. Zrób zdjęcia i zapodaj. Może wystarczy wymienić ten tranzystor. Spróbuję podpowiedzieć co wstawić i jak podłączyć jak podasz co masz tam teraz.
Schemat masz tutaj > http://www.vx800.net/man_eng/07_Electrical%20system.pdf s. 7-5.
Widać tranzystory, które sterują cewkami.
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
dis
|
Wysłany:
Nie 21:50, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
Ja niestety jestem za daleko by to sprawdzić. |
|
|
jumadawid
|
Wysłany:
Nie 15:43, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
No to jak Panowie wpadl komus do glowy jakis pomysl jeszcze jak ten pomysl ugrysc ? |
|
|