Autor |
Wiadomość |
dis
|
Wysłany:
Czw 23:23, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
Tyger nacisk na sprężynkę to nawet kilka mm więc w tolerancji tego 1mm na 101% się nie mieści. Sam robiłem i specjalnie to sprawdzałem. |
|
|
tyger
|
Wysłany:
Czw 20:16, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
A ja sobie myślę że ta tolerancja błędu +/- 1mm to moim zdanie jest po to żeby właśnie uniknąć pomyłek przy nieprawidłowym trzymaniu korpusu gaźnika podczas ustawiania tego poziomu no chyba że ten nacisk na sprężynkę iglicy zaworka jest dużo większy. |
|
|
tyger
|
Wysłany:
Czw 20:06, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
Z tego co wieniek z forum intrudera odpisał to nie jest tak źle
chodzi o to aby gaźnik trzymać pod kątem, około 45°, tak aby pływak nie uginał sprężynki znajdującej się wewnątrz iglicy zaworka To często popełniany błąd przy ustawianiu poziomu paliwa |
|
|
dis
|
Wysłany:
Czw 19:18, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
Tyger nie wiem co intruzi widzą nie tak, serwisówka podaje że właśnie w taki sposób ustala się poziom paliwa. |
|
|
tyger
|
|
|
tyger
|
|
|
griba
|
Wysłany:
Wto 23:02, 03 Kwi 2012 Temat postu: Serwis gaźników - od Tyger'a |
|
Cześć!
W imieniu Tyger'a dodaję znaleziony przez niego w necie doskonały materiał pokazujący z najmniejszymi detalami wszelkie czynności serwisowe związane z gaźnikami VX 800.
Tytuł oryginału: Instandsetzung der Vergaser
Autor: Markus Kuhnla
Konsultacja: Peter Schenke
Link > http://www.griba.pl/vx/manuale/VX_gazniki_od_Tyger.zip
Do rozpakowania archiwum wymagane hasło > VX800 (wielkie litery)
W razie czego gdyby Windows nie dał rady (wątpliwe) archiwum można rozpakować dowolnym programem do kompresji/dekompresji plików na przykład tym, który znajdziecie tutaj > http://www.dobreprogramy.pl/7Zip,Program,Windows,12559.html
Polecam lekturę!
Pozdrawiam,
Griba |
|
|