Autor Wiadomość
góri
PostWysłany: Pią 15:53, 11 Maj 2012   Temat postu:

Kable oświetleniowe zegarów (w tym przypadku konkretnie obrotomierza) i zasilające obrotomierz łączą się w oploty w koszulkach termokurczliwych (ktoś już kiedyś tam grzebał). Generalnie chyba dwa biało czarne w jeden i dwa siwe w jeden i właśnie na nich nie było styku. Wystarczyło zgnieść to kombinerkami, i z powrotem wszystko zwinac w jeden oplot (ale zostawilem te konkretne w miare na widoku jakby znowu dzialy sie takie jaja). Poza tym nie świeciła mi przednia postojówka, myślałem ze spalona okazało się że jeden kabel się urwał (plus albo minus Very Happy) Teraz wszystko działa elegancko. Biore piwko idę go wyczyścić na poniedziałkowy wyjazd. P.s. Sakwy z Niche ,które zamówiłem przyszły w jeden dzień ze Szczecina (!) i wyglądają wmiare porządnie i pojemnie Wink
Ikis
PostWysłany: Pią 15:29, 11 Maj 2012   Temat postu:

Fajnie ale co było przyczyną? Smile
góri
PostWysłany: Czw 22:36, 10 Maj 2012   Temat postu:

Naprawione Smile
góri
PostWysłany: Śro 22:42, 09 Maj 2012   Temat postu:

Nie jestem pewien ale chyba nie działa, muszę to sprawdzić, dzięki. Czasem jakrusze kablami zza zegarów to się podnosi. W poniedziałek jade do Ustronia to musze go odrobic zebywszystko dzialalo
Ikis
PostWysłany: Śro 21:41, 09 Maj 2012   Temat postu:

podświetlenie zegarów działa? pytam bo obrotomierz bierze masę przez żarówki podświetlenia. Może to będzie jakiś trop.
góri
PostWysłany: Śro 16:45, 09 Maj 2012   Temat postu:

No panowie dziś to co zobaczyłem mnie zaintrygowało. A mianowicie kiedy zapalam światła obrotomierz przestaje działać :O W momencie kiedy je wyłączam odrazu wskazówka się podnosi i wskazuje dobrą wartość...
Ikis
PostWysłany: Śro 21:09, 21 Mar 2012   Temat postu:

Z tego co widzę na schemacie obrotomierz bierze sygnał z cewki zapłonowej, w jej okolicy lub samym module zapłonowym będzie "rozwidlenie" nie mogę rozgryźć po co w obrotomierzu 2 masy ale dzień się jeszcze nie skończył... Wg tego co widzę sprawność instalacji (tego czy impulsy dochodzą do obrotomierza) można by było sprawdzić miernikiem uniwersalnym z częstościomierzem lub obrotomierzem. Na zwykłym woltomierzu też powinno podkazać napięcie ok 12V podłączenie:
minus miernika do przewodu czarnego z białym paskiem, plus do czarnego z żółtym paskiem. Niestety w praktyce sprawdzę to dopiero w piątek...
katoga64
PostWysłany: Śro 20:30, 21 Mar 2012   Temat postu: :(

Moj dalej nie dziala w puszce kabelki czyste i dokrecone ,nie sprawdzalem z drogiej strony .Czy one ida do cewki bo skoro dzialaja nie na linke tylko elektrycznie to moze tkwic tam przyczyna .
dis
PostWysłany: Śro 17:45, 21 Mar 2012   Temat postu:

Wszystko możliwe, starczy że styki zaśniedzieją, nie muszą się rozłączyć. Chociaż dziwne jest to, że po zatrzymaniu zgaszeniu i odpaleniu już było ok. Od tak styki by się nie przeczyściły. Nie mniej sprawdź je i później można dalej dywagować. W obrotomierzu samym można też sprawdzić czy śrubki mocujące przewody się nie poluzowały.
góri
PostWysłany: Śro 17:37, 21 Mar 2012   Temat postu:

Dzisiaj miałem jakieś jaja z obrotomierzem, jade sobie powiedzmy ok. 100km/h a tu nagle obrotomierz pokazuje zero. Zatrzymalem sie, zgasilem moto, odpalilem i juz wskazowka dzialala. Obmacałem kable czy ktorys sie nie wysunal ale nic nie zauwazylem. Czyzby brak styku ?
katoga64
PostWysłany: Nie 16:21, 18 Mar 2012   Temat postu: Vulcan----VX 800

Calkowicie inna praca silnika w Vulcanie dynamika jazdy jest mniejsza i srodek ciezkosci motocykla obnizony.Ponadto 6- lancuchow gania w silniku co sprawia wrazenie "grzechotnika" Skrzynia biegow w VX jest bardziej elastyczna i nie ma potrzeby wachlowania biegami na kazdym zakrecie.Kolo przednie bardziej z przodu niz w Vx . Swierszcz jest bardziej dynamiczny i zrywniejszy pomino tej samej mocy silnika. Vx jest bardziej motocyklem na dlugie trasy tak mi sie wydaje w zeszlym roku zrobilem trasek 1000 km w 3 doby i mialem dosc. Predkosc maksymalna Vulcana jest mniejsza i przez to nie da sie jechac na maxa dlurzszy czas nie wspomne o osiagach w km (maly zbiorniczek czesciej sie tankuje) . Mimo ze pozycja w Vulcanie jest bardziej wyprostowana i mozna sobie nogi zalozyc na "spacerowki" to nie to samo .Nastepny weekend wybieram sie w dalsza traske (jak pogoda pozwoli ) to bede mial wiecej do powiedzenia jesli chodzi o porownania tych dwoch maszyn. Konstrukcyjnie prawie jest to samo silnik V kardan chlodzony ciecza jedyna roznica jesty hamulec tylni (bebnowy ) mialem Vulcana z 88' prawie wcale nie hamowal. To tak na tyle co narazie zauwazylem w prowadzeniu tych dwoch maszyn. Jestem zadowolony z zakupu poganiam nim troche a potem sie zobaczy.Pozdro.
Ikis
PostWysłany: Nie 8:24, 18 Mar 2012   Temat postu: Re: Pierwsza jazda

katoga64 napisał:

Maszyna zarejestrowana ubezpieczona i musze przyznac ze wrazenia z prowadzenia VX sa ogromne, jestem bardzo zadowolony z wyboru tego motocykla choc widze ze bede musial zmienic technike jazdy to nie to samo co (5 lat) na Vulcanie.


Czy mógłbyś opisać różnicę w prowadzeniu między Vulcanem a VX? pytam bo podczas poszukiwań moto brałem pod uwagę zakup Vulcana.
dis
PostWysłany: Sob 21:28, 17 Mar 2012   Temat postu:

Katroga jak chcesz swapa obrotomierza to tu masz okazję za ledwie 25 zeta+przesyłka http://allegro.pl/suzuki-vx-800-obrotomierz-zegary-i2204409101.html
griba
PostWysłany: Sob 21:01, 17 Mar 2012   Temat postu: Komentarz.

Miło słyszeć taki komentarz na temat VX od kogoś kto już na nie jednym motocyklu jeździł. Wink

Pozdrowienia,
Griba
katoga64
PostWysłany: Sob 19:58, 17 Mar 2012   Temat postu: Pierwsza jazda

Panowie dzis pierwszy dzien jak przedmuchalem "kominy" na trasie ,
Maszyna zarejestrowana ubezpieczona i musze przyznac ze wrazenia z prowadzenia VX sa ogromne, jestem bardzo zadowolony z wyboru tego motocykla choc widze ze bede musial zmienic technike jazdy to nie to samo co (5 lat) na Vulcanie. Vx budzi respekty i mam wrazenie jak bym przesiadl sie z Fiata 125p do Forda mondeo takie porownanie mi przyszlo do glowy. Kumple tez przyznali racje co do wyboru. W mojej grupie jestem jedyny co dosiadam VX (narazie). Pozdrawiam serdecznie .

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group