Autor |
Wiadomość |
Rychu
 |
Wysłany:
Pon 14:04, 14 Lip 2008 Temat postu: |
|
Witam
Wlałem do amorów oleju tyle ile trzeba tylko , że właśnie 15W.
Zawias się utwardził, przestał dobijać i fajnie się jeździ a sprężyny okazały się być progresywne:)
Polecam to rozwiązanie bo chyba jest najprostsze z możliwych. |
|
 |
nitro
 |
Wysłany:
Pią 20:31, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
Pietrucha, masz odemnie odp. na twoje pyt. temat wyżej.
Mam do was takie pytanko... Dzis wymienilem uszczelniacze w lagach i zalalem olejem 10w. Wydaje mi się ,że słabo tłumią... jak je nacisne(wyjęte z motocykla) to odskakuja wydaje mi się ,że bez zadnego zachamowania/tłumienia. Chyba powinno być tak,że po naciśnięciu powinno je lekko przytrzymać, lub czuć że olej je delikatnie "trzyma" . Może się myle i tak ma być, ale chyba zaleje 20w... Jak by nie byo huśtają się już 16lat, więc 10w na zużyte amory to chyba za mało??? |
|
 |
pietrucha77
 |
Wysłany:
Nie 12:01, 06 Lip 2008 Temat postu: |
|
Witam
Polecialy mi lozyska glowki ramy i od razu chce zrobic pozadek z uszczelniaczami i olejem
Mam zapytke : ile oleju trzeba wlac do przodu?
Pozdrawiam |
|
 |
langer
 |
|
 |
G.T.
 |
Wysłany:
Pon 13:52, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
Wielki dzieki ze wogule sie ktos zainteresowal tym , bede sie bawil w proby na zywo i zobacze co daje olej i wtedy napisze cos |
|
 |
W
 |
Wysłany:
Nie 22:54, 24 Gru 2006 Temat postu: |
|
Hehe, w sumie ładnie się wygłupiłem Nawet nie zauważyłem, kiedy to forum się tak rozrosło Rzeczywiście ciężko jest coś teraz odszukać, więc pytanie jak najbardziej uzasadnione:) Jeśli nie chcesz zmienić sprężyn na progresy (jak chociażby radzi Iwansky w swoim artykule ), to rzeczywiście pozostaje Ci tylko zmiana oleju. Tylko szkoda, że nikt się nie wypowiedział, bo ja po prostu coś pamiętam z jakiegoś starego wątku i tyle - ale jak to w praktyce wygląda, to nie bardzo Czytałem, że Shreku wymieniał olej w zawiechach na hydrauliczny L-HL 46, ponoć twardsze trochę się zrobiły. Miło by było, gdyby ktoś dał praktyczne wskazówki, jak to jest z tymi olejami i jaki - 15, może 20 - lepiej się w Vx-ie sprawdza - też mi się to przyda Pozdrawiam i Wesołych  |
|
 |
G.T.
 |
Wysłany:
Sob 0:25, 23 Gru 2006 Temat postu: |
|
ja o to pytam dopiero pierwszy raz moze, nie chcial bym wymieniac sprezyn bo te sa ok chcial bym tylko troszke utwardzic zawias bo na duzych dziurach troche dobija |
|
 |
W
 |
Wysłany:
Pią 16:42, 22 Gru 2006 Temat postu: |
|
Hehe, widzę, że kolega dalej ambitnie po najniższej linii oporu Wydaje mi się, że też już o tym było, z tego co pamiętam zmiana oleju jak najbardziej wpłynie na twardość zawieszenia (wtedy chyba była mowa o 15, 20 to już sporo), ale najciekawszy sposób na utwardzenie zawieszenia to zmiana sprężyn na progresywne. Zapytaj Iwanskiego, może je ma. Przy okazji polecam poczytanie tematów z forum, wiele ciekawych dyskusji juz się odbyło na jego łamach Jestem już tak spóźniony, że chyba mnie zabiją pozdrawiam! |
|
 |
GT
 |
Wysłany:
Pią 16:23, 22 Gru 2006 Temat postu: TWARDSZE ZAWIESZENIE |
|
Witam mam pytanie czy wymiana oleju w przednim zawiasie na z SAE 10 na SAE 20 moze dac twardsze zawieszenie |
|
 |