Autor Wiadomość
dis
PostWysłany: Pią 9:56, 10 Kwi 2015   Temat postu:

Po bokach masz śruby trzymające lampę a pod śrubą prawą masz dodatkową, która chodzi w takiej jakby prowadnicy mocowanej do lampy. Jak zluzujesz tamtą śrubę możesz pochylić lampę góra dół a po ustawieniu dokręcasz tą śrubę i tyle. Jeśli natomiast chcesz ustawić światło prawo lewo - to od przodu lampy masz śrubę na krzyżak którą wkręcając lub wykręcając ustawiasz ukierunkowanie prawo/lewo całego wkładu.
Jeśli coś jest jeszcze niewiadome to wal śmiało.
tyger
PostWysłany: Pią 9:19, 10 Kwi 2015   Temat postu:

Jak się ustawia u nas swiatła
dis
PostWysłany: Nie 18:28, 13 Kwi 2014   Temat postu:

Na chwilę obecną to tylko pół sezonu. Nie mniej część czasu dodatkowo postał w zimie.
Nie widzę aby deszczyk (w którym też latałem) czy warunki atmosferyczne wpłynęły jakoś na te elementy. W marketach budowlanych jak leroy widziałem takie szczoty za 10zł szt. Tylko pamiętaj, by pomiędzy zegar a tą obudowę od góry wsadzić jakąś uszczelkę - ja przerobiłem mocowanie rur kanalizacyjnych podcinając je idealnie na wymiar co dodatkowo usztywnia całe mocowanie.
Nightwalker
PostWysłany: Sob 13:19, 12 Kwi 2014   Temat postu:

dis napisał:
z obudowy do szczotki do kibla są idealne Smile ja takie mam. Wyglądają jak chrom.


Dis, a długo już jeździsz z tymi kubkami od szczotki? nie rdzewieją? też myślałem żeby czegoś poszukać w zwykłym markecie, ale może wykorzystam Twój pomysł.
dis
PostWysłany: Pią 12:59, 11 Kwi 2014   Temat postu:

Opiszę jak znajdę chwilkę i zbiorę wszystkie zdjęcia, bo w kawałkach to było robione, przy czym sądzę, iż szybciej, łatwiej i taniej byłoby wzięcie jakiegoś koła 17cali i zrobienie przeróbki dla niego choć to musiałbym się zastanowić od czego można by takie zawieszenie wziąć.
griba
PostWysłany: Pią 8:47, 11 Kwi 2014   Temat postu: Manuale

Dis, Ty też mógłbyś manual ogarnąć i opisać rezultaty przeróbki hamulców.
dis
PostWysłany: Pią 8:06, 11 Kwi 2014   Temat postu:

z obudowy do szczotki do kibla są idealne Smile ja takie mam. Wyglądają jak chrom.
Nightwalker
PostWysłany: Pią 7:57, 11 Kwi 2014   Temat postu: Re: Manuale - posucha w dziale "Zrób to sam"

griba napisał:
Nightwalker napisał:
Co do montażu to jutro zrobie zbliżenia w świetle dziennym, żeby było coś widać.


Nightwalker, a może byś na tej bazie jakiś manual do "Zrób to sam" opracował? Wink

Zapodaj też link do lampy, może jakieś foto jak to świeci dałbyś też radę nocą zrobić?


Pewnie - zrobie manuala, ale to przy okazji montowania obudowy kabli i regeneracji zegarów, bo wymagają kosmetyki. Nie mogę nigdzie znaleźć chromowanych kubków, które by tam pasowały. Może ktoś podpowie od jakiej maszyny można by przeszczepić? W gs500 są takie same, ale to nie o to chodzi. Chciałbym żeby były metalowe i chromowane (albo przynajmniej tak wyglądałyWink
griba
PostWysłany: Czw 22:07, 10 Kwi 2014   Temat postu: Zależy jak leży

To prawda, ale jak się jeździ dużo poza miastem w różnych warunkach, to lepsze oświetlenie światłami drogowymi też jest ważne.
dis
PostWysłany: Czw 21:59, 10 Kwi 2014   Temat postu:

Cały szkopuł w tych przeróbkach jest taki, że to i tak światła drogowe a mijania pozostają takie same czyli nie powalające.
griba
PostWysłany: Czw 21:27, 10 Kwi 2014   Temat postu: Całkiem nieźle jak na mój gust!

No i podłączyłem. Wydaje mi się, że chyba warto było się pobawić, bo efekt jest całkiem niezły. Nie spodziewałem się, że te małe lampki tak dobrze będą świecić. Wink

H4 drogowe (seria, okrągły reflektor)
Image

H4 drogowe (seria, okrągły reflektor) + 2 x H3 drogowe (dodatkowe reflektory 4")
Image
griba
PostWysłany: Czw 12:44, 10 Kwi 2014   Temat postu: Manuale - posucha w dziale "Zrób to sam"

Nightwalker napisał:
Co do montażu to jutro zrobie zbliżenia w świetle dziennym, żeby było coś widać.


Nightwalker, a może byś na tej bazie jakiś manual do "Zrób to sam" opracował? Wink

Zapodaj też link do lampy, może jakieś foto jak to świeci dałbyś też radę nocą zrobić?
Nightwalker
PostWysłany: Śro 23:45, 09 Kwi 2014   Temat postu:

Góri speed triple był inspiracją. Jak skończe się budować i będzie mnie stać na drugi moto to pewnie kupie, bo w triumphie speed triple jestem zakochany:)
Nightwalker
PostWysłany: Śro 23:43, 09 Kwi 2014   Temat postu:

Powiem tak - między oryginalnym VXowym oświetleniem, a tym nowym jest kolosalna różnica. Nowe świecą nie tylko jaśniej, ale zdecydowanie szerzej, także pobocze też jest całkiem nieźle doświetlone. Co do montażu to jutro zrobie zbliżenia w świetle dziennym, żeby było coś widać.
W VX instalacja jest zrobiona w taki sposób, żeby świeciły albo długie albo krótkie. Przerobiłem żeby przy długich nie gasła żarówka od krótkich świateł. Lampa jest zrobiona tak, że po lewej jest postojówka i długie, a po prawej krótkie.
dis
PostWysłany: Śro 22:57, 09 Kwi 2014   Temat postu:

Trzeba przyznać, że stosunkowo duże są te podwójne lampy- zwykle są o wiele mniejsze i jak rozmawiałem z właścicielami takich mniejszych to narzekali na nie, że mało światła dają.

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group