Autor |
Wiadomość |
Tomek37
|
Wysłany:
Czw 21:19, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Dzięki za szybką odpowiedz i pozdrawiam:) |
|
|
Ikis
|
Wysłany:
Czw 19:36, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
No a w sklepie ze sprzętem medycznym są strzykawki o pojemności 100ml |
|
|
dis
|
Wysłany:
Czw 14:13, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Tomek dokładnie czytaj manuale!!! Oleju w każdej ladze po 392ml. Lepkość oleju oryginalnie producent zaleca SAE10 ale faktycznie z wiekiem można stosować SAE15 i daje w odczuciu trochę twardsze zawieszenie. Olej możesz wybrać dowolnej marki do zawieszenia to nie silnik gdzie pracuje on w bardzo wysokich temperaturach.
Co do uszczelniaczy ja kupowałem w larssonie bo wiem że mają dobre podzespoły (często tourmax). To czy z kapturkiem przeciwkurzowym czy bez chcesz zakupić, powinno zależeć od stanu tych kapturków. Ja miałem od spodu rozwalone więc wziąłem kapturki też.
Ważna rzecz - warto nabyć także zabezpieczenie uszczelniacza taki metalowy element który kosztuje w larssonie 7zł za szt. a masz pewność że jest ok - mój stary był zgnity i nie spełniłby swojej roli.
Opis wymiany i elementów potrzebnych do roboty jest w dziale zrób to sam. |
|
|
tomek40
|
Wysłany:
Czw 11:13, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
olej amortyzatorowy SAE 15 motul, do kazdej lagi 390 ml. uszczelniacze sa dobre firmy Ariete lub Tourmax |
|
|
Tomek37
|
Wysłany:
Czw 11:00, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Witam .
Podpowie mi ktoś może jaki olej się stosuje do LAG i jaka ilość tego oleju powinna być w w lagach?, oraz jakie uszczelniacze zamówić(z kapturkami czy bez). |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 13:52, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
Z lagami jest wszystko w porządku,ale dzięki.poprostu myśle że te uszczelniacze które miałem były zwyczajnie słabej jakości. |
|
|
szuwar
|
Wysłany:
Czw 13:09, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
W zeszłym roku kupowałem w Larssonie, Dis chyba też. Moje mają 10000km i jest ok. |
|
|
griba
|
Wysłany:
Czw 13:05, 21 Lut 2013 Temat postu: Inne czynniki |
|
Oryginał z serwisu?
Być może problem nie leży w uszczelniaczach, może uszkodzone lagi, krzywe lub powierzchnia zdarta?
Pozdrawiam,
Griba |
|
|
Gość
|
Wysłany:
Czw 10:12, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
podpowie może ktoś jakiej firmy uszczelniacze kupić? nie chodzi tu o cene, a o jakość.ostatnie jakie miałem wytrzymały ledwo 5tys. km. |
|
|
dis
|
Wysłany:
Wto 19:56, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
Pierwsze słyszę ale cóż jak są na stronie wykłócać się nie będę. Z tego co mi wiadomo w zawieszeniu nie było zmian więc tym bardziej dziwią 2 rozmiary. Zwątpiłem więc najlepiej nic nie doradzać. Robiłem swoje 2 razy i raz Rafała i nie było nigdy tego dylematu. Szedłem do larssona mówiłem model rok i były odpowiednie przede mną do zakupu. |
|
|
asma1313
|
Wysłany:
Wto 13:46, 17 Lip 2012 Temat postu: |
|
Dzisiaj byłem w serwisie, zeby zakupić uszczelniacze do zawieszenia, sprzedawca po sprawdzeniu w bazie danych stwierdzil, ze do VX byly 2 rozmiary uszczelniaczy. wie ktos więcej o tym? jak to sprawdzić?
EDIT:
sprawdzałem na larssonie, tam też są 2 rozmiary. 41x53 i 41x53,1. Srednica zewnętrzna różni się o 0,1mm? czy to az tak duża różnica? Rozkładać zawieszenie i mierzyć, czy kupić większe i po prostu wcisnąć je mocniej? |
|
|
ivf
|
|
|
ropa2
|
Wysłany:
Śro 10:01, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
w/w lin nie działa...niestety |
|
|
BOhu
|
|
|
asma1313
|
Wysłany:
Wto 21:56, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Dziękuję bardzo, ja tylko bede miał w końcu troche czasu (teraz mam matury:D) to zrobię jakoś ten klucz i się tym zajme. Nie brzmi to skomplikowanie, wiec powienienem dać radę. Zaoszczędzę na serwisie no i przy okazji poznam troche budowe moto:D |
|
|