FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
rebel68
Wysłany: Wto 13:34, 17 Lis 2009 Temat postu:
Witam wszystkich. U mnie jest podobny problem z biegami. czasami wchodzi jedyneczka z takim zgrzytem, że aż strach a czasami zapina się leciutko. I tak sobie pomyślałem, że "ten typ tak ma" więc przestałem się tym przejmować. Gumis ma rację, warto zmienić wszystko na zimę, a gdy tylko przygrzeje słoneczko marcowe wskakujesz i śmigasz już na swieżym oleju.
Piotr4
Wysłany: Nie 17:33, 08 Lis 2009 Temat postu:
Witam,i od razu dzięki Gumis za dobrą radę.Faktycznie zapomniałem że przepracowany olej ma takie nie pożądane właściwości,od razu zmieniam,i wszystkim pozostałym też tak radzę.Pozdrawiam
gumis
Wysłany: Pią 19:36, 06 Lis 2009 Temat postu:
Piotr4 napisał:
Dzięki za podpowiedź,to może być wina oleju ponieważ zrobiłem troszkę kilometrów na nim,ale zaczekam z wymianą bo zawsze robię to na wiosnę i zobaczę.Jak na razie nie jest tak źle a że już powoli zakańczam sezon i już raczej nie wyjadę dalej, to tym bardziej zaczekam.Pewnie i tak nie wytrzymam i zrobię to w jakiś spokojny zimowy wieczór.Pozdrawiam
Olej wymieniaj zawsze po zakonczonym sezonie, nie czekaj do wiosny.Przepracowany olej posiada wiele szkodliwych i żrących substancji powstałych w czasie eksploatacji.Doprowadza to do korozji, utleniania i uszkadza uszczelki jak i oringi i simmeringi. Zalej na zimowy sen swieżym olejem i to bedzie najlepsze dla Twojego silnika.Jednak przedtem wymien tarcze i problem zniknie (chyba ,że zle wyregulowałes popychacz kosza sprzęgłowego)
dis
Wysłany: Nie 22:09, 11 Paź 2009 Temat postu:
Czytając fora motocyklowe spotkałem się z podobnymi sytuacjami (chodzi o gorsze działanie po zmianie oleju na nowy). Przechodziło to po przejechaniu na nowym oleju pewnego dystansu tak jak by tarczki sprzęgła musiały się "przyzywczaić" do nowego oleju.
arturo
Wysłany: Nie 21:27, 11 Paź 2009 Temat postu:
dis napisał:
Tak tylko teoretyzując. Im wyższa temperatura oleju tym niższa jego lepkość a co za tym idzie niby wszystko łatwiej powinno pracować ale może być problem z właściwym smarowaniem. Kiedy zmieniałeś olej i na jakiej lepkości.
Z drugiej strony spotkałem się już w kilku maszynach z czymś takim, że jak się silnik rozgrzeje to jest wrażenie że trudniej się biegi zmienia (większy opór czasem zgrzytek przy zmianie. Również w poprzedniej maszynie tak miałem a że silnik był rozpołowiony i mechanik mówił że w środku wszystko jest ładnie i ok to zapewne ttak bywa.
mam właśnie taki przypadek,i to nasiliło się właśnie po zmianie oleju,mam wlane motula5100 10w-40 zalecany, za to nie wiem jaki był poprzednio ale było lepiej,mój przebieg to 49 000
Piotr4
Wysłany: Sob 20:09, 10 Paź 2009 Temat postu:
Dzięki za podpowiedź,to może być wina oleju ponieważ zrobiłem troszkę kilometrów na nim,ale zaczekam z wymianą bo zawsze robię to na wiosnę i zobaczę.Jak na razie nie jest tak źle a że już powoli zakańczam sezon i już raczej nie wyjadę dalej, to tym bardziej zaczekam.Pewnie i tak nie wytrzymam i zrobię to w jakiś spokojny zimowy wieczór.Pozdrawiam
dis
Wysłany: Pią 8:40, 09 Paź 2009 Temat postu:
Tak tylko teoretyzując. Im wyższa temperatura oleju tym niższa jego lepkość a co za tym idzie niby wszystko łatwiej powinno pracować ale może być problem z właściwym smarowaniem. Kiedy zmieniałeś olej i na jakiej lepkości.
Z drugiej strony spotkałem się już w kilku maszynach z czymś takim, że jak się silnik rozgrzeje to jest wrażenie że trudniej się biegi zmienia (większy opór czasem zgrzytek przy zmianie. Również w poprzedniej maszynie tak miałem a że silnik był rozpołowiony i mechanik mówił że w środku wszystko jest ładnie i ok to zapewne ttak bywa.
Piotr4
Wysłany: Czw 19:19, 08 Paź 2009 Temat postu:
Witam , ja mam podobny problem ale niestety nie wiem co jest.Zatem chętnie poczekam na opinię kogoś kto coś kuma w tym temacie.Tylko u mnie nie ma wycieku lecz im bardziej nagrzany silnik to pierwszy bieg zapina się coraz trudniej.Czekam z niecierpliwością na odp.Pozrawiam
dis
Wysłany: Nie 23:15, 20 Wrz 2009 Temat postu:
Jeśli jest wyciek to na pewno można pomyśleć o zmianie uszczelnienia bo na dłuższą metę jakikolwiek wyciek jest niekorzystny.
McGyver
Wysłany: Nie 22:16, 20 Wrz 2009 Temat postu: Działanie sprzęgła a temperatura silnika, problem
Witam wszystkich forumowiczów. Mój problem jak w temacie, po regulacji na ślimaku - jest OK, w miarę rozgrzewania silnika sprzęgło zaczyna źle funkcjonować - 1-bieg wchodzi z coraz większym trudem - stuki, trzaski w skrzyni biegów. Stąd pytanie, czy może to być uzależnione od temperatury i stopnia zużycia oleju? Dodatkowo pojawiają się wycieki oleju z obudowy ślimaka i to w sposób bardzo nieregularny; raz jest raz nie ma. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Jakieś sugestie?
Forum VX'em all! Strona Główna
»
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
VS51... AREA
----------------
Suzuki VX 800 - Powitalnia
Suzuki VX 800 - Pogaduchy
Suzuki VX 800 - Spotkania, zloty i rajdy
Suzuki VX 800 - Relacje z tras i podróży
Suzuki VX 800 - Technika jazdy
Suzuki VX 800 - Dla motocyklisty
Suzuki VX 800 - Giełda
Pośmiejmy się!
Relacje ze zlotów i spotkań forum VX'em all!
Nie tylko Suzuki VX 800 - Motocykle słuszne inaczej
Dział techniczny
----------------
Suzuki VX 800 - Zrób to sam
Suzuki VX 800 - Silnik
Suzuki VX 800 - Układ paliwowy
Suzuki VX 800 - Układ chłodzenia
Suzuki VX 800 - Zawieszenie, układ hamulcowy i ogumienie
Suzuki VX 800 - Przeniesienie napędu
Suzuki VX 800 - Układ wydechowy
Suzuki VX 800 - Instalacja elektryczna
Suzuki VX 800 - Elementy nadwozia
Suzuki VX 800 - Pozostałe kwestie techniczne
Suzuki VX 800 - Patenty i usprawnienia
Kontakt z Forum VX'em all!
----------------
Administracja oraz sprawy organizacyjne dotyczące forum, spotkań, zlotów i rajdów.
Administracja zasobami, moderacja oraz problemy związane z rejestracją i logowaniem.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin